Jump to content

Rifu11

Nowy
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Rifu11

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mapa nie może się rozjechać bo jest zapisana w ECU. Ale może się rozjechać silnik, szczelność dolotu, wydechu, stan swiec, cewek, knock sensora, turbiny i paru innych drobiazgów. Dlatego warto kontrolować ale stan auta, do mapy nie trzeba zaglądać co rok. Bardzo dziękuje za odpowiedź, tuner z mojego miasta powiedział, że mapy nie trzeba kontrolować natomiast Pan z mapteka powiedzial na odwrot tzn kontrola co rok. Przeżegnałem się jak usłyszałem kwotę 500zł za godzine strojenia stąd moje pytanie tutaj. Jeszcze raz dziękuje
  2. Cześć, mam WRXa 2004 ze zrobioną mapą na 265km w mapteku. Chciałbym się dowiedzieć czy ktokolwiek z Was robi "przeglad" mapy? Czy jest w ogóle możliwe to zeby mapa się rozregulowała czy cos w tym rodzaju? Pytam bo sa różne opinie, jedni mówią że jest to konieczne co rok a inni, że mapa nie może sie rozjechac. Z góry dzieki za odpowiedz
  3. Witajcie, zakładali mi wczoraj instalacje gazową, auto odebrałem i po 10km zaczęły się problemy, nie mogłem juz wrocic do warsztatu, dopiero w poniedzialek wiec moze sam coś zadziałam. Problem tkwi w tym, że doładowanie faluje, potrafi napompować nawet 1.4 bara, innym razem w ogóle nie ma żadnego doładowania, kompletne 0. Cóż moga oznaczać takie wahania ze skrajności w skrajność ? Co mogę sprawdzic? Z góry dzieki
  4. Witajcie, wczoraj oddałem swoje Subaru na wymiane sprężyn z obniżeniem 30mm. Po odbiorze samochodu okazało się, że przy jeździe na wprost kierownica jest lekko skręcona w lewą strone. Auto jedzie prosto i nie ściąga. Czy po wymianie sprężyn na obniżające muszę teraz udać się na ustawienie geometrii czy może mechanik coś źle założył? Z góry dzięki za odpowiedz
  5. Fabryczny silnik 218km mialo wserii hmm no mam nadzieje, że to nie jest powolne nieświadome zabijanie silnika.
  6. Witajcie, proszę o informacje ;) Subaru WRX 2003 Na 1-2-3 biegu cisnienie doładowania nie przekracza 1 bar, na 4 i 5 biegu ładuje do ~1,25. Czy 4 i 5 bieg nie ma za duzego cisnienia? Dodam, że zostala zrobiona mapa na 265km przez poprzedniego wlasciciela. Wzkaznik doladowania jest fabryczny wiec raczej pokazuje prawdziwe wartosci. Nie mam zbyt wielkiej wiedzy dlatego wybaczcie ewentualne błędy merytoryczne. Z gory dzieki
  7. https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-impreza-wrx-ID6CM315.html oraz https://m.olx.pl/oferta/subaru-impreza-wrx-CID5-IDD3wSR.html#position=2&page=2 Srebrny blacharka igła, ale piston slap na zimnym a niebieski silnik po remoncie z fakturami ale blacha juz nie igła
  8. Witajcie, mam mozliwość zakupu WRXa w idealnym stanie blacharskim od "detailingowca" jednak ze slyszalnym przez pierwszą minute piston slapem. Jest sens sie w to pchać ? Jezeli pojezdziloby to 50 tys km to bylbym zadowolony tylko skad mam miec taka pewnosc.. Jest też druga oferta z silnikiem po remoncie w Carficie z fakturami itd. jednak blacharsko do poprawek i 2-3 tys wyzsza cena. Która opcja wedlug was bylaby lepsza ? Dzieki za odpowiedz
  9. Witajcie, chciałbym dowiedzieć się od Was czy moje rozumowanie jest słuszne. Szukam WRX do 30 tys zł, jednak zdecydowana wiekszosc ofert to auta z przebiegiem ~200 tys km i brakiem informacji na temat jakiegokolwiek wczesniejszego remontu. Słusznie omijam takie oferty szerokim łukiem ? Biorac pod uwage srednie przebiegi do koniecznosci remontu mozna stwierdzic ze pojezdze 20 tys km i kaplica bo chyba ponad 250 tys km bez remontu to rzadkosc Według was najrozsądniej jest ogladac auta tylko z udokumentowanym remontem silnika czy nie trzymać sie koniecznie tej reguły ? Bardzo obawiam sie wtopien
×
×
  • Create New...