Skocz do zawartości

Wojcho

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    lubuskie
  • Auto
    Outback 2.5 2004
  • Zainteresowania
    Żeglarstwo, skitury

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wojcho

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wojcho

    "Chrupanie" skrzyni

    Przegub, po prostu przegub zewnętrzny.... zainwestuje i wykopie sobie kanał - już ostatecznie straciłem zaufanie do warsztatów 3 lata szukania w okolicach Gorzowa wlkp. i ciągle nacinam się okrutnie...
  2. Wojcho

    "Chrupanie" skrzyni

    Zgodnie z poradą odnalazłem bezpiecznik - w moim przypadku żółta lampka AWD zapaliła się na liczniku - napęd się rozpiął - pomieliłem trochę na drodze szutrowej dla pewności... No i przy skręcaniu chrupie dalej. Powrócę chyba do półosi, spuszczę olej z przedniego dyfra może tam coś się pokaże... Chyba, że ktoś ma jakiś inny pomysł... Gdzie na wejściu wewnętrznych przegubów w obudowę dyfra są łożyska, tylko na przegubach czy też jakieś wewnętrzne?
  3. Wojcho

    "Chrupanie" skrzyni

    Ok, w poniedziałek spróbuję z bezpiecznikiem i dam znać jak poszło.
  4. Wojcho

    "Chrupanie" skrzyni

    Dzień dobry! Mam OBK z 2004 z automatyczną skrzynią. Od jakiegoś czasu słychać, niestety coraz głośniejszy chrobot przy przyśpieszaniu na skręconych kołach. Podobny efekt przy jeździe do przodu jak i do tyłu. Tylko przy przyśpieszaniu (obciążeniu) napędu. Można przyjąć, że to nie przeguby - dość dokładnie sprawdzone. Dźwięk słyszalny raczej na środku i raczej na wysokości lewarka biegów.. Czy to mechanizm różnicowy ? Ale chyba chrupałby przez cały czas przy skręcie... Czy to sprzęgło wielopłytkowe? Ale dlaczego nie chrupie przy przyśpieszaniu w jeździe na wprost? Czy ktoś ma jakieś pomysły na sprawdzenie, co to może być? Czy ma sens zdjęcie tylnego wału żeby sprawdzić czy to sprzęgło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...