Skocz do zawartości

Pywack

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpackie
  • Auto
    Subaru Legacy V

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pywack

2

Reputacja

  1. Na końcu okazało się, że to jednak był konwerter. Na razie happy end zobaczymy jak długo.
  2. Tak mechanik który mi to właśnie robi podejrzewał właśnie ten elektrozawór, wymienił na nowy potem wymienił jakiś drugi podłączony do tego czy jakoś tak mi tłumaczył i też nic. Obecnie jestem na etapie podmiany płyty sterującej z tymi elektrozaworami, a w ostateczności powiedział, że sprawdzi konwerter. Zobaczymy jak to się skończy, ale zadeklarował się, że doprowadzi sprawę do końca. Dam znać jaki będzie finał, ale idzie jak krew z nosa...
  3. No własnie jestem umówiony do zakładu koło Sędziszowa Małopolskiego co mają pozytywną opinię i robią cvt. Zobaczymy co powiedzą.
  4. Witam. W moim Legacy V 2.0 najprawdopodobniej niedomaga konwerter. Z tego co wyczytałem na tym forum, dławienie i gaśnięcie przy gwałtownym hamowaniu tak jak przy manulu nie wciśnięcie sprzęgła, to właśnie objaw zepsutego konwertera. Wpisując temat sprzęgła hydrokinetycznego czy konwertera w google cały czas wyskakują mi firmy z Kielc, Lublina, Staszowa które to regenerują. Ma ktoś jakieś doświadczenia z taką regeneracją? Czy może lepiej szukać używki. To moje pierwsze Subaru i jestem w temacie zielony więc proszę o jakąś poradę może ktoś zna dobrego mechanika od Subaru w podkarpackim? Ale jak mam gdzieś wieść auto tylko po to żeby wyciągnęli część i wysłali do regeneracji to można to zrobić na miejscu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...