Skocz do zawartości

Blackbird

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko- Biała
  • Auto
    Bug WRX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Blackbird

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. A co z DBA? W międzyczasie znalazłem jeszcze taki zestaw i wydaje się być całkiem rozsądny https://gc8.pl/produkt/brake-kit-2x-dba-4650s-db1170xp/
  2. To ja się podepnę trochę. Kończą mi się hamulce z przodu w bugu WRX i chciałbym coś podziałać w stronę lepszego hamowania zamiast tylko wymienić na "byleklocki" i tarcze. Po przewertowaniu forum dochodzę do wniosku, że pasowałoby wymienić przewody na Hel i klocki CL RC5+. Tylko co z tarczami? Do tego klocka dobrze by było jakieś nacinane chyba, no tylko jakie? Dodam, że torów wyścigowych nie zwiedzam, ale hamulce wolę mieć z nadwyżką. W citroenie saxo swego czasu miałem nacinane Brembo + DS2000 Hamowało to niemiłosiernie i chciałbym się zbliżyć do tego efektu w Subaru.
  3. A ja się podłączę jeśli można żeby nowego tematu nie zakładać Mam aktualnie w Imprezie WRX downpipe i centerpipe (z rezonatorem) od MG Motorsport i na końcu jakiś niewiadomego pochodzenia tłumik przelotowy. Drze się to pięknie ale niestety za głośno. Myślałem żeby dopełnić komplet i wstawić również tłumik końcowy od MG z nadzieją, że decybele zejdą do znośnego na codzień poziomu. Dobrze myślę, czy źle myślę? Jak to jest z tym MG?
  4. A ja korzystając z czasu antenowego chciałbym pozdrowić mamę, tatę oraz w szczególności tego pana mijanego w "lanosie" w Komorowicach (Bielsko-Biała)
  5. Jasne, po prostu brałem pod uwagę opcję, że stopień pierwszy to głównie teoria. Do Kielc mam kawałek drogi i planując całodniową wycieczkę chciałbym z toru skorzystać. Okazuje się, że jest to w pakiecie
  6. Wygląda to jeszcze ciekawiej niż się spodziewałem W takim razie temat do mocnego przemyślenia i zorganizowania. Tylko jak to teraz wygląda w dobie pandemii...
  7. No dobra, a te stopnie? Strzelam, że pierwszy to jakaś teoria czy od razu wpadamy na tor? I jest później opcja jazdy po torze we własnym zakresie? Po zakończonym szkoleniu mogę sobie polatać po torze w celu, wiadomo... utrwalenia materiału?
  8. Przybliżyłby ktoś na czym polega taka szkoła jazdy? Wiem, że pewnie na necie wszystko jest opisane, ale tak w prostych słowach. Kolega co kiedyś wspominał, że chyba nawet nie trzeba mieć su żeby załapać się na szkolenia z nomen omen szkoły jazdy subaru. Dość ważna informacja, bo jeszcze przez jakiś (bliżej nieokreślony) czas muszę się obyć bez świnki a szkolenie chętnie bym zaliczył.
  9. Blackbird

    Rozbitek

    Jasna i zrozumiała odpowiedź. Dzięki wielkie
  10. Blackbird

    Rozbitek

    Witam, jeśli zły dział to z góry przepraszam. Sprawa ma się następująco- mam rozbitego bloba w wersji WRX. Silnik gada, skrzynia do zrobienia i szukam budy do przekładki. Trafiła mi się opcja bloba 2.5 RS z padniętym silnikiem w dobrych pieniądzach. I tutaj moje pytanie- czy jest to kwestia przełożenia gratów i można „lać i jeździć”, czy raczej jest to wiele godzin dłubania, wiele ku#@w do rzucenia a te „dobre pieniądze” to raczej okażą się sporym ciosem dla portfela? ;P
  11. Cześć wszystkim! Forum czytam już od dłuższego czasu a teraz pokusiłem się o założenie konta, jako, że jestem na etapie poszukiwania własnej Imprezy i dołączania do subarowej rodziny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...