Jump to content

JX6

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About JX6

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester SG5 XC SPE 2006
    Forester>Forek>Florek>Florian>DeFlorian

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak, szarpnie kilka razy, moc skacze i wtedy wchodzi check. Reset ECU robię ze względu na "dziurę w gazie" między obrotami 2200-3500 średnio raz w miesiącu (też do zrobienia, może załatwię to tuningiem, bo za wgranie programu chcą 1k netto, bez gwarancji skuteczności) teraz w związku z P0302 też zrobiłem- bez efektu. Tak, świece i przewody i tak chciałem zmienić. Oby to był to. P.S. Jeżeli to świeca/przewód, to nie dziwne jest to, że do prędkości ok. 110 km/h błąd nie wyskakuje?
  2. Witajcie Waszmościowie! Jak w temacie- po zalaniu Pb98 (przypadek?) na Orlenie ( zasadniczo leję 95) po kilku minutach stałej jazdy powyżej 110-120 km/h wywaliło błąd P0302. Po zatrzymaniu, ale nawet nie wyłączeniu check zniknął, powyżej tych prędkości problem wraca, podczas jazdy do tych prędkości jakby nie było problemu. Regulacja zaworów raczej nigdy ( przebieg 209k, auto bez gazu), świece i przewody pewnie też nie. Ktoś miał coś podobnego? O czym to może świadczyć? Kompresja? Od czego/gdzie w 3M zacząć? Gdzieś czytałem, że wpływ może mieć EGR- też mam czasem problem P2441.
  3. Całkiem możliwe, mam 208k, i to druga(?) wymiana sprzęgła. Jak nic się nie będzie działo, to pewnie zostawię długo. Nie szarpie, już się przyzwyczaiłem/ułożyło się.
  4. No tak, mimo, że już jest prawie ok (nadal trochę za nisko jak dla mnie), to następne będzie pewnie Exedy.
  5. No, jest lepiej, chyba się jakoś ułożyło, albo się przyzwyczaiłem. Ważne, że nie szarpie i noga mi nie odpada Coś jest z HH- nie zawsze puszcza tak szybko, jak powinno, szczególnie cofając.
  6. Witajcie! Wczoraj w SG 2.0 158KM wymieniłem sprzęgło na LUK 623 3049 60, czyli katologowe. Wysprzęgla, nie szarpie jak stare, ale łapie na samym dole i ma bardzo krótki skok, na tyle, że po chwili boli mnie noga, aż się boję korków... Byłem dziś w warsztacie, w którym to robiłem, pan stwierdził, że faktycznie trochę krótko, ale nic może zrobić. W ogóle miałem wrażenie, że nie do końca to ogarnął i że tu mogą być jakieś myk, których on po prostu nie znał. Obawiam się, że chcąc przyjanuszyć, kupiłem sam sprzęgło, pojechałem do warsztatu, który był bliżej i taniej i teraz mam...
  7. Panie i Panowie. Znacie właścicieli szarego SG 2.0 z Wrzeszcza i czarnego 2.5T z Polanki? Widuję ostatnio
  8. Dzięki za spotkanie i szeroką prezentację. Przez Ciebie/dzięki Tobie wyżej kręcę swoje auto, trzymam się III, IV biegu. Spalanie mi wzrosło
  9. I to jeszcze sąsiad, doskonale Odzywam się na PW
  10. Cześć, jestem tu nowy, więc się witam. Mam na imię Sławek i potrzebuję Forestera II Szukam dobrej duszy, z którą da się lokalnie spotkać, pogadać, wsiąść, przejechać Forkiem. Docelowo chciałbym 2.0 lub 2.5 chyba bez T, automat, przed/polift, ale na potrzeby tego nie pogardzę żadnym innym, ważne, żeby był 2002-2009. Najlepszego!
  11. Cześć, jestem tu nowy, więc się witam. Mam na imię Sławek, jestem z Gdańska i potrzebuję Forestera II Szukam dobrej duszy, z którą da się lokalnie spotkać, pogadać, wsiąść, przejechać Forkiem. Docelowo chciałbym 2.0 lub 2.5 chyba bez T, automat, przed/polift, ale na potrzeby tego nie pogardzę żadnym innym, ważne, żeby był 2004-2008. Najlepszego!
  12. Cześć, jestem tu nowy, więc się witam. Mam na imię Sławek i potrzebuję Forestera II Szukam dobrej duszy, z którą da się lokalnie spotkać, pogadać, wsiąść, przejechać Forkiem. Docelowo chciałbym 2.0 lub 2.5 chyba bez T, automat, przed/polift, ale na potrzeby tego nie pogardzę żadnym innym, ważne, żeby był 2004-2008. Najlepszego!
×
×
  • Create New...