Skocz do zawartości

Cezary Zalech

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowieckie
  • Auto
    Subaru outback 2000. 2.5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cezary Zalech

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam. Szukam mechanika z.polecenia.na terenie wojewodztwa z mazowieckieg. Do remontu silnika. Najlepiej z mozliwoscia zabrania auta lawetą Pacjet subaru outback 2000r. 2.5 B+G automat
  2. Automat nie zredukował biegu. Po czym silnik wpadł w nie równa prace zaraz.sie uspokoił normalnie jechał i nagle łup stuk i zgasł. Po czasie odpalilem lupał stukał po wrzuceniu D samochod.jechal swoim tępem Ale jak.chcialem.dodac gazua nagle dławi sie i gasnie. A na biegu 1 2 samochod reaguje.na gaz
  3. Kokizja z sarenką a ze mocowania uszkadały chłodnie wywalilem je W outback 1 plastik jest po bokach o tyle lepiej
  4. Witam. Mam problem dulszy czas jezdzilem na czystym gazie. Na trasie s17 przy 160km/h auto dostalo.nagle obrotów 6000 tysi. Zjechałem z s17 i bylo ok. Wiec zajechałem na mcdrive na wsniezieniu silnik zaczoł nierówno chodzic Po zjechaniu ze wzniesienia.bylo ok wiec.ruszyłem przejechalem 1 km auto nagle zaczeło walic w silniku i zgasł. Odpalilem walilo warkotało stukało w ten.sposub co na.filmiku. auto na biedu R bez gazu jechalo swoim tępem ale gdy wciskałem mu gaz dławił sie i.gasł. teraz go przestawiałem i na biegu 1.niby jedzie ale ma.mało mocy Czy to zawor ? Czy jednak panewka ? Czy nie.tylko ? Bojr.sie.generalnego.remontu Snapchat-477479869.mp4
  5. Witam mam Subaru outback 2.5 ii 2001 rok Automat. Sytuacja wygląda tak ze normalnie nim jezdziłem do czasu gdy po swietach wracałem z warszawy normalnie mi odpalił wszystko fajnie Ale gdy zjerzdałem z s8 zauwarzyłem ze samochód na biegu D trzyma mi obroty 4.5 tsyiąca i chce jechać ja hamulec w podłoge a ten dalej jedzie Cóz 130 km dojechałem na hamulcu I na biego 1.2.3 obroty ma ponizej 3000 tysi Najgorzej jest na N i P obroty są ponad 4 tysiące Na biegó wstecznym R obroty ma 2 tysiące Czuje jek by miał pedał wcisnięty do połowy ale niby wszystko tam jest ok Myślałem ze to linki od gazu bo miały luz Ale nie taj mjest wszystko dobrze. A no i jeszcze w połowie drogi po zatrzymaniu naprawił sie Ale przy wyprzedzaniu dałem w podłoge gaz znowu sie zacioł jak by nie chciał zredukować z 3 biegu albo jak by pedał sie zawiesił Czy nw jak by temopat zaskoczył ale grzebałem przy nim W kazdytm razie to wygląda tak jak odpalam auto to jak bym odrazu mu gazu dodawał pełna para silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...