Jump to content

Krystian91

Nowy
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Krystian91

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Subaru Outback | 2007 | 2.5 | 173KM | AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. VID_20200511_073430.mp4 Witam. Jakiś burak na parkingu dojechał mi hakiem do rejestracji i prawdopodobnie zerwał mocowania zderzaka, gdyż delikatnie on wisi, ale przede wszystkim jest luźny. Chciałem zapytać w jaki sposób zamocowany jest zderzak, oraz czy trudno samemu te mocowania wymienic. Pacjent to Outback z 2007 roku wersja USA. Dodaje fotkę jak to odstaje.. VID_20200511_073430.mp4 VID_20200511_073430.mp4 Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  2. No i jak, doszedłeś do tego co to? Ja mam outbacka z 2007, 2.5 również z podtlenkiem LPG. Mam podobnie, tyle że nie zawsze. Szczególnie jak auto jest zimne, zastane, to dupnie tak coś z tyłu. Po budzie nie przenosi, ale jest to słyszalne. Przetrzepałem cały bagażnik ale może faktycznie butla jest luźna? Jutro jeszcze zweryfikuje
  3. No właśnie na allegro są całe klamki, a nie wiem jak się to fachowo nazywa. Zaślepki klamki allegro nie widzi. Już sprawdzam na tej stronie co pisałem.
  4. Witam. Jest szansa dokupić gdzieś samą zaślepkę, która znajduje się pod klamka wewnętrzną? Taki mały plastik. Pasażerowie niestety bardzo lubią 'strzelać' z klamki i pękło.. samochód to Subaru Outback z 2007 roku. Pozdrawiam
  5. Ok, super, dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam serdecznie
  6. Witam. Muszę kupić pióra wycieraczek do Outbacka III. Mam w nim opcje podgrzewania wycieraczek, tylko że nie wiem do końca jak to działa i co jest podgrzewane. W związku z tym nie wiem również czy mogę kupić zwykłe pióra z zachowaniem wymiarów, czy są jakieś specjalne. Dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam
  7. No dobra, spróbuję tak zrobić jak sytuacja się powtórzy, bo teraz jechałem i zachował się prawidłowo. Może czujnik temperatury zaczyna mieć swój kres?
  8. No i przede wszystkim ogrzewanie wraca. Silnik dogrzewa do 90, leci zimne powietrze, następnie jak osiągnie 90 temperatura spada mniej więcej o połowę i zaczyna auto pracować normalnie, tj Ogrzewanie wraca i silnik przechodzi na LPG. I od tego momentu wszystko działa poprawnie. I jest to tylko wtedy gdy silnik jest po dłuższym postoju, po maksymalnym wystudzeniu, tak jakby na samym początku nie było obiegu wody. Dziwne to jest w każdym razie. Najwcześniej jutro rano sprawdzę czy się to powtórzyło, gdyż autem jeżdżę cały dzień i jeszcze nie było momentu żeby do zera się wystudzil
  9. Nie mam pojęcia, jestem zielony w tych tematach, myślałem że to coś prostszego. Cóż mam za kilka tys km do zrobienia rozrząd, chyba się umowie wcześniej i przy okazji niech zajmą się tym i szukają przyczyny.
  10. Nie robiłem testu, gdyż we wrześniu była wymieniana uszczelka pod głowicą. Układ wg mnie nie jest zapowietrzony gdyż na zimnym silniku w chłodnicy jest prawidłowy stan płynu, aczkolwiek przy zapalaniu słuchać takie dziwne zabulgotanie. Która membrana?
  11. Witam. Jest to outback 2.5 z LPG w automacie. Kiedyś już poruszałem ten temat, natomiast sprawa sama ucichła na jakiś czas i wszystko było dobrze. Mianowicie, gdy odpalę zimny samochód, tak jak np dzisiaj rano, jadąc normalnie temperatura zaczyna normalnie rosnąć w oczach. Im wyższe obroty tym szybciej. Ogrzewania brak, samochód mimo temperatury na blacie nie przełącza się na gaz. Gdy osiągnie 90 stopni, temperatura spada mniej więcej o połowę, zaczyna chodzić ogrzewanie i przerzuca na LPG. Poziom płynu jest prawidłowy. Jak wróciłem(około 20km), chłodnica była ciepła, węże również. Gdzie może leżeć problem? Pozdrawiam serdecznie
  12. Do tego zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz, której nie było przed wymianą UPG. Gdy auto ma 90 stopni, jadąc do 50-60km/h, trzyma temperature. Jadąc powyżej, nie ważne czy 70 czy 170km/h temperatura na blacie delikatnie spada. Wracając do prędkości około 50km/h, temperatura wchodzi spowrotem na 90 stopni
  13. Dzisiaj zaczął się jeszcze inaczej zachowywać. Bardzo szybko zaczął łapać temperature, mimo osiągnięcia temperatury dla przelaczenia się na gaz, nie zrobił tego, a z nawiewow leciało zimne powietrze. Zatrzymałem się na chodniku, przegazowalem go na postoju, po jakiejś minucie zaczęło lecieć cieplejsze powietrze, przeszedł na gaz a temperatura zaczęła wzrastać tak jak powinna. Przejechałem nim trochę i nie przekroczyła 90 stopni. Czyżby pompa wody?
  14. Wycieków brak. Byłem troszeczkę w trasie, zrobiłem plus minus 240km i wskazówka benzyny nawet nie drgnela. Chyba byłem po prostu przewrazliwiony:) ale ostatni raz styczność z LPG miałem jakieś 7-8 lat temu, a teraz na auto w gazie przesiadlem się z diesla, więc wybaczcie zawracanie głowy Natomiast odkryłem coś innego, zauważyłem to już jak zaczęło być chłodniej ale teraz się jakby pogorszyło. We wrześniu robiłem w tym aucie uszczelki pod głowicami. Po odebraniu auta zauważyłem że jak odpalam go poraz pierwszy w danym dniu, bądź jak np od zgaszenia minie dobre kilka godzin to słychać takie wyraźne przelewanie się jakiejś cieczy. Podejrzewam że to płyn chłodniczy. Wtedy problem zbagatelizowalem bo myślałem że tak ma być, ponad to było ciepło i ogrzewania się nie używało. Później z czasem, jak zrobiło się chłodniej, zauważyłem że strona pasażera grzeje dużo słabiej. Samochód posiada klimatronik dwustrefowy. Żeby dmuchalo mniej więcej ta samą temperatura, to po stronie kierowcy mam dajmy na to 70F, a po stronie pasażera muszę mieć 75-76F. Dodatkowo dzisiaj zatrzymaliśmy się zjeść, temperatura silnika spadła mniej więcej o połowę z 90 stopni i na wolnych obrotach, mimo ustawienia temperatury na max auto nie grzało. Dopiero jak dodałem gazu zaczął grzać. Płyn w zbiorniczku wyrownawczym jest w porządku. Myślę że wyczerpująco opisałem problem
  15. OK, popatrzę jak będę później przy samochodzie
×
×
  • Create New...