Jump to content

Krystian91

Nowy
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About Krystian91

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Subaru Outback | 2007 | 2.5 | 173KM | AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do tego zauważyłem jeszcze jedną dziwną rzecz, której nie było przed wymianą UPG. Gdy auto ma 90 stopni, jadąc do 50-60km/h, trzyma temperature. Jadąc powyżej, nie ważne czy 70 czy 170km/h temperatura na blacie delikatnie spada. Wracając do prędkości około 50km/h, temperatura wchodzi spowrotem na 90 stopni
  2. Dzisiaj zaczął się jeszcze inaczej zachowywać. Bardzo szybko zaczął łapać temperature, mimo osiągnięcia temperatury dla przelaczenia się na gaz, nie zrobił tego, a z nawiewow leciało zimne powietrze. Zatrzymałem się na chodniku, przegazowalem go na postoju, po jakiejś minucie zaczęło lecieć cieplejsze powietrze, przeszedł na gaz a temperatura zaczęła wzrastać tak jak powinna. Przejechałem nim trochę i nie przekroczyła 90 stopni. Czyżby pompa wody?
  3. Wycieków brak. Byłem troszeczkę w trasie, zrobiłem plus minus 240km i wskazówka benzyny nawet nie drgnela. Chyba byłem po prostu przewrazliwiony:) ale ostatni raz styczność z LPG miałem jakieś 7-8 lat temu, a teraz na auto w gazie przesiadlem się z diesla, więc wybaczcie zawracanie głowy Natomiast odkryłem coś innego, zauważyłem to już jak zaczęło być chłodniej ale teraz się jakby pogorszyło. We wrześniu robiłem w tym aucie uszczelki pod głowicami. Po odebraniu auta zauważyłem że jak odpalam go poraz pierwszy w danym dniu, bądź jak np od zgaszenia minie dobre kilka godzin to słychać takie wyraźne przelewanie się jakiejś cieczy. Podejrzewam że to płyn chłodniczy. Wtedy problem zbagatelizowalem bo myślałem że tak ma być, ponad to było ciepło i ogrzewania się nie używało. Później z czasem, jak zrobiło się chłodniej, zauważyłem że strona pasażera grzeje dużo słabiej. Samochód posiada klimatronik dwustrefowy. Żeby dmuchalo mniej więcej ta samą temperatura, to po stronie kierowcy mam dajmy na to 70F, a po stronie pasażera muszę mieć 75-76F. Dodatkowo dzisiaj zatrzymaliśmy się zjeść, temperatura silnika spadła mniej więcej o połowę z 90 stopni i na wolnych obrotach, mimo ustawienia temperatury na max auto nie grzało. Dopiero jak dodałem gazu zaczął grzać. Płyn w zbiorniczku wyrownawczym jest w porządku. Myślę że wyczerpująco opisałem problem
  4. OK, popatrzę jak będę później przy samochodzie
  5. Auto może pracować na LPG? Pompa cały czas pracuje w baku z benzyna, więc pewnie bedzie podawać paliwo i ewentualny wyciek będzie widoczny?
  6. Miałem pełny bak benzyny, po przejechaniu 40 może 45mil zauważyłem że wskazówka już się ruszyła. Dotankowałem znowu do pełna, weszło około 5l benzyny, przy czym dzisiaj tankowalem gaz i spalanie gazu takie jak zwykle, rzędu 13-13,5l
  7. Gdyby chodziło o rozruch i doprowadzenie auta do temperatury gdzie przełącza się na gaz to nie zakładał bym tematu. Zaryzykuje stwierdzenie że ubytek benzyny jest taki, jakby auto jeździło na samej benzynie. A ewidentnie jeździe na gazie, bo słychać jak się przełącza, kontrolka gazu się zaswieca, a dla potwierdzenia z wydechu benzyny nie czuć.
  8. Normalne że ubywa benzyny podczas jazdy na gazie? No chyba nie o to chodzi w samochodach z instalacją gazową
  9. Byłem u niego kiedyś z jakąś pierdołą to powiedział że on się w tą instalacje nie wepnie bo zajmują się tylko stagiem. A ja kupiłem to auto z instalacją firmy King. Dopiero w Wiśniczu gościowi udało się pod tą instalacje wpiac. Czytałem gdzieś że jest jakieś elektroniczne połączenie pływaka z wtryskami benzyny. Ale że jest odwrotnie, że po dłuższej trasie ewentualnie wraca wszystko do normy lub po odpieciu akumulatora, bądź dotankowaniu benzyny. Jutro jadę do Tarnowa, to zobaczę czy coś to zmieni, benzyny trochę dolalem, ale wskazówka wzrosła mniej więcej o tyle ile powinna. Akumulatora nie chce odpinac bo irytująca jest ta adaptacja silnika po rozpieciu klem, ale jak wrócę z Tarnowa i dalej będzie tak samo, to go rozepne. Z dotryskiem benzyny nie chodzi o wtryskiwacze, tylko o zawory.
  10. Witam. Posiadam Outbacka z 2007 roku sprowadzonego z USA. Jest to wersja 2.5l 173km z LPG. Ostatnio zauważyłem problem ubywającej benzyny. Mianowicie samochodem od tygodnia(może nawet kilka dni więcej) kręcę się głównie po mieście, nie byłem nigdzie dalej, ale kurcze pomimo jazdy na gazie wskaźnik poziomu benzyny idzie w dół. Wycieku na 90% nie ma, pod samochodem sucho, a przede wszystkim po przełączeniu na gaz nigdzie nie czuć benzyny. Wiadomo jest dotrysk benzyny podczas jazdy na LPG, ale tylko powyżej 4tys obrotów. Komputer oszalał? Pływak w baku wariuje? Ktoś miał może podobny przypadek? Z góry dziękuję za odpowiedzi
  11. No tak, prawdopodobnie o to chodziło, chociaż przy założonym zamku nie widzę tam nic. Ale przy kolejnej próbie coś jak gdyby zaskoczyło, więc podejrzewam że właśnie o to chodzi i linka się trzyma Dzięki!
  12. Nikt nic? Nie chcę odkręcać zamka bo boję się że jest regulowany. A później trafić w punkt granicy z cudem. Gdzie tkwi problem? Dodam że dzisiaj znowu spadło. Założyłem, wydawało mi się że na wieki. Kilkanaście kilometrów, trochę dziur i nie otworzę bagażnika. Gdzie tkwi problem?
  13. Witam, mam problem z linką klapy bagażnika. Już trzeci raz mi spadła i za nic w świecie nie mogę sobie z nią poradzić. Raz jest tak że spadnie w ten sam dzień. A raz że po jakimś czasie. Jest na zamku jakieś zabezpieczenie żeby nie spadała? Może było i się urwało i trzeba wymienić cały zamek, bądź całą linkę? Jestem normalnie bez radny, a też nie wiele mogę powiedzieć, bo widoczność różnież jest tam ograniczona. Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Create New...