Skocz do zawartości

Michał Majewski

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał Majewski

0

Reputacja

  1. Ja użytkuję OBK z 2008/9 od ponad roku. Zakupiony z przebiegiem 230k, przy czym po 150k był wymieniony silnik, sprzęgło, dwumasa. W ciągu roku zrobiłem ok 20k, średnie spalanie z ostatnich 7k wychodzi ok 7,2L/100km. W dużej mierze po mieście, trochę ekspresówek. Przez ten rok użytkowania, oprócz standardowych wymian płynów musiałem wymienić pasek wieloklinowy który powodował piszczenie oraz miałem przygodę z gaśnięciem silnika. Pewien serwis spod Piaseczna wymienił mi zawór SCV, co miało rozwiązać problem, niestety nie rozwiązało, później było bujanie się przez 2 miesiące, aż pojechałem do ASO na Jubilerską - rozwiązaniem była zmiana oprogramowania, które powodowało spadek obrotów przy dużej pracy klimatyzacji. Szybko i sprawnie. Z mojej perspektywy (w podobnej cenie kupiłem) jestem zadowolony. Auto daje radę na trasie, lekkim terenie (las,działki etc.) i jak się dba i nie katuje to nic się specjalnie nie dzieje. Pozdr ;)
  2. Cześć, czy wymiana napinacza pomogła? Mam podobny problem ze świszczeniem rozrządu. Wymieniłem już rolki prowadzące, łożysko w kompresorze klimatyzacji ponieważ wstępnie podejrzewane były te elementy o powodowanie świerogtu. Niestety nic nie pomogło. Napinacz wydaje się być ok, dlatego nie był jeszcze rozważany jako element do wymiany. Czy może to być kwestia samego paska?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...