Jump to content

Tomski

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    W trakcie poszukiwań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. a czy użytkownicy 2.5XT III generacji coś napiszą o bolączkach związanych z tym modelem ? Mam jeszcze pytanie odnośnie przebiegów, których już warto unikać. Chodzi mi już o poważne niebezpieczeństwa drogich napraw. Przebiegi powyżej 100 tys., 150 tys., 200 tys. - czy już tutaj powinna się zapalić lampka i w przenośni i dosłownie ? Sporo jest ofert w okolicach 150 tys. - 200 tys. Pytanie czy użytkownicy pozbywają się tych samochodów bo kończy się leasing, gwarancja czy po prostu to jest ta cezura przebiegu przy której samochód przestaje sam chodzić a staje się popychadłem od warsztatu do w
  2. Dzięki wielkie za odpowiedzi! Odnośnie turbo to jest to "must have". Niestety od zawsze Subaru kojarzyłem z turbiną i napędem na 4 koła więc dla mnie są to elementy nieodłączne samochodów tej marki i moich marzeń :). Decydując się na Forysia w moim przypadku musi być turbo. Co więcej zacząłem się na poważnie zastanawiać Subaru właśnie z powodu turbo a w zasadzie jego braku w modelach nadchodzących. Biorę po prostu pod uwagę, że w bliższej i dalszej przyszłości marka zmieniła swoją wizję i misję. Boję się, że za kilka lat już nie zrealizuje swoich dziecięcych lub młodzieńczych marzeń, bo to
  3. @marhofliczyłem, że te 10-12k to będzie na same koszty bez benzyny. Czyli OC/AC, serwis. Pytanie czy Subarety kradną ;) ? W szczególności Forestery? Niestety wśród znajomych auta japońskie odjeżdżały bez zgody właścicieli bardzo szybko... Lexus CT200 - 2 szt, Honda Civic Stąd też pytanie o tę markę. Natomiast Subaru nie, ale stały też w garażach przydomowych. Odnośnie napraw to obawiam się, czy w Foresterze nie ma takich min nie tyle dokładnie takich ale bardziej chodzi mi o koszty naprawy jak np. pneumatyka w Range Roverze, dwumasa w dieslach (która lubi padać, oj lubi). O kilku takich
  4. Witam serdecznie. Na wstępie chciałem się przywitać, więc witam bardzo serdecznie miłośników Subaru :) Długo się wahałem czy pisać czy nie. Ale po kolei. Od "kołyski" marzyłem o Subaru. Tak, najpierw to była Impreza STi lub WRX. Niestety wiadomo jak byłem dzieckiem, nastolatkiem to pozostawało w sferze marzeń. Marzenia ugruntowała przejażdżka, a w zasadzie przewózka (bo byłem pasażerem) na "pełnym gwizdku" Imprezą WRX. Tak, to było dawno, bo jakieś 10 lat temu. Od tamtej pory choruję przewlekle na Subaru. Jakość, osiągi, napęd, prawdziwe turbo, i made in Japan to jest to co cały czas mnie kręc
×
×
  • Create New...