Skocz do zawartości

mgk1saqn

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia mgk1saqn

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Odnośnie nierównej pracy polecam sprawdzić czy ta nierówna praca występuje tylko wtedy gdy nawiew na szybę przednią jest włączony a cykanie zaworow w moim przypadku było winą oleju.
  2. Kupinem olej Eneos 5w40 Premium Hyper i ponowna zmiana oleju uciszyła cykanie (cykał najgłośniej gdy się rozgrzał ). Nie wiem dlaczego taka różnica jest w pracy silnika pomimo znikomych różnic pomiędzy tymi olejami (ten kiepski to Eneos 5w40 Hyper ). Jeszcze myślę ze może w warsztacie coś kombinowali może z olejami. Dziękuje za sugestie. Pozdrawiam
  3. Witam. Ostatnio wymieniali mi olej w Legacy 2.5 bez turbo 2009 aut wersja US, 180 tys przebiegu bez gazu. Został zalany olej Eneos 5w40 Hyper, rok wcześniej był Eneos 5w40 Premium Hyper. Nie wiem czy jest różnica pomiędzy tymi olejami, na pewno inaczej wyglądająca etykieta. Po tej wymianie słychać ciągle cykanie, które nasila się po dodaniu gazu, cyka porostu szybciej. po odpuszczeniu ustaje na niższych obrotach. Wcześniej zdarzało się słyszeć trochę takie cykanie podczas gdy były ujemne temp i tylko gdy silnik był zimny podczas wciskania gazu. Czy to może być wina oleju czy może zużycie silnika ? Regulacje zaworów, wymianę rozrządu miałem w ubiegłym roku i wszystko było dobrze do czasu wymiany oleju. Proszę o podpowiedz co dalej robić. Dodam ze olej był spuszczony na gorącym silniku i wszystko przebiegło bez komplikacji.
  4. Dziękuje Kolego za rade. Jutro zamontuje poprawny filtr. ps. Byłem u Was w warsztacie w Nowym Sączu jakieś 2 lata temu z Foresterem na lawecie. Jechałem aż z Ełku bo nikt w okolicy nie potrafił go ogarnąć. Pozdrawiam
  5. Witam. Posiadam Subaru Legacy 2.5 US bez turbo, skrzynia automatyczna 4 stopniowa, 2009r. Okazalo się, ze skrzynia nie posiada filtra zewnetrznego (a kupiłem go wczesniej), wiec wymieniony został tylko wewnętrzny. Omyłkowo został zamontowany przy silniku filtr od skrzyni biegów zewnętrzny (są one takie same, rożniły sie tylko wysokością moze 1 cm). Pytanie brzmi : czy nie ma przeszkody aby filtr od skrzyni automatycznej funkcjonował przy silniku ? dodam, ze olej w silniku to Eneos 5w40 a skrzynia automat. Eneos ATF III
  6. Dziękuje Kolego. Bardzo mnie to cieszy konserwacja podwozia juz zrobiona (jakis predator, ktory ma 10 lat chronic bez mycia po zimie za 900 zł).
  7. Witam. Kupiłem piękne Subaru Legacy IV sedan, 2009, 2.5 bez turbo (2457 cm3), automat, 127,00 kW, wersja amerykańska, przebieg 173 tys km. To moje pierwsze auto tej marki. Mam w planach wymienić rozrząd i zrobić regulacje zaworów, wymianę oleju w skrzyni, silniku, konserwacja podwozia. Sporo czytałem już i nadal nie mam pojęcia jakie mam oznaczenie silnika? Czy regulacja jest za pomocą śrubek czy blaszek ? Czy trzeba wyciągać silnik ? Chce doprowadzić je do perfekcyjnego stanu przed zimą. Informacje te potrzebne są żeby porozmawiać z mechanikiem czy podejmie się tego zadania, chodzi głownie o regulacje zaworów, ponieważ nie była nigdy robiona ( auto było wcześniej w jednych rekach). Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...