Skocz do zawartości

andmaj

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    `06 Tribeca B9 3.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andmaj

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Już po "zawodach". Reflektory wymienione, elektryk wymienił wtyczki z fragmentami wiązki. Mówił, że prosta robota. Wszystko działa. Podjechałem na stację diagnostyczną ustawić światła - wymagały małej korekty ale przy okazji wiem, że regulacja też sprawna. Po całym zamieszaniu pozostał mi w pełni sprawny(wymagający ewentualnie przeszlifowania klosza) prawy reflektor z Tribeki rocznik 2006 za dostosowanie którego do obowiązujących w Polsce przepisów (asymetryczna wiązka światła) zapłaciłem rok temu około 600zł. Jeśli więc komuś potrzeba to pisać na PRV. Na aukcjach ceny mają z kosmosu - w razie potrzeby dogadamy się. Dzięki za podpowiedzi.
  2. Dzięki ! Już widziałem z zewnątrz - wtyczki wyglądają różnie więc jedna niewiadoma już się wyjaśniła . Co jest w środku jeszcze nie wiem. Jeśli te dwa schematy faktycznie odnoszą się do US z 2006 i EU z 2008 przy identycznie wygrywających kloszach to .... nie do końca je ogarniam. Oznacza to, że trzeba się obejrzeć za kimś mądrzejszym. Może polecicie kogoś w okolicach Pruszkowa kto mógłby się tym zająć? PS Dzięki wszystkim za chęć pomocy - doceniam
  3. To że po lifcie kształt reflektorów jest zupełnie inny i po prostu fizycznie nie da się go" wcisnąć" w miejsce po starym reflektorze to dla mnie rzecz oczywista. Mniej oczywiste jest to o co się pytałem Czy przy założeniu, że oba reflektory wyglądają identycznie wystarczy wyjąć stary reflektor, włożyć nowy, podłączyć wtyczkę i wszystko będzie działało (przypominam że stary reflektor jest z 2006 wersja US, a nowy z roku 2008 wersja EU) Czy też wymagana będzie jakaś interwencja (wymiana wtyczek, zmiana ułożenia wtyków we wtyczce, doprowadzenie jakiegoś dodatkowego napięcia ITP)
  4. "2008 to już polift, więc lampy są inne." Inne to znaczy na czym polega różnica i czy da się to dopasować do siebie? Co do wcześniejszych zmian - widziałem przecięty jeden kabelek (pewnie od obrysówek), zmienione pomarańczowe szkiełka w środku reflektora na białe, oraz coś zostało wklejone aby inaczej (asymetrycznie) układała się wiązka światła.
  5. Witam! Od kilku lat posiadam Tribecę 3.0 sprowadzoną z USA. W samochodzie były przerabiane światła w tym przednie reflektory. Ostatnio miałem małą przygodę po której jestem zmuszony wymienić przedni lewy reflektor. Mam w związku z tym parę wątpliwości. Czy kupując używane reflektory z auta przeznaczonego na rynek europejski będą problemy z podpięciem ich do mojego samochodu. Mowa o zwykłych reflektorach zdemontowanych z auta z 2008 roku. (mój rocznik 2006 też zwykłe reflektory) Chodzi mi o to czy wtyczki, napięcia na poszczególnych nóżkach oraz sterowanie włączaniem poszczególnych świateł wymagać będzie dokonania przeróbek czy wystarczy po prostu przełożyć reflektor oraz podpiąć fabrycznie zamontowaną wtyczkę. Jeśli sprawa nie jest taka prosta to liczę na podpowiedź może jakiś schemat ukazujący różnice? Nie koniecznie chodzi mi o odpowiedź w stylu "oddaj samochód do elektryka". Jeśli zrobienie czegoś nie jest zbyt skomplikowane i ocenię, że moje próby w razie czego nie wyrządzą wielkich szkód to wolę sam spróbować. Do fachowca zawsze zdążę oddać, a satysfakcja ze zrobienia czegoś własnymi rękami jest warta podjęcia chociaż minimalnego wysiłku. Liczę na życzliwość i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...