Skocz do zawartości

astronauta

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Subaru Forester (1998) Nordica
    2.0 / SOHC / 125KM

Osiągnięcia astronauta

0

Reputacja

  1. Dzięki Yoosyn za szybką odpowiedź. Nie powiem bo pół dnia chodziłem posępny z nikłą nadzieją że ten dźwięk (już nie straszny) powstał z powodu jak opisałeś. Jeszcze czeka mnie walka z wyciągnięciem starych przewodów zapłonowych z gniazd świec, siedzą jakby były przyklejone.
  2. Witam Wszystkich! Subaru Forester 1998, silnik 2.0 SOHC (FJ20J...) 125KM. Kupiłem, oddałem do zakonserwowania całe podwozie, całe zawieszenie nówka (oprócz wahaczy z przodu) i na koniec stety bądź niestety... zabrałem się za wymianę paska rozrządu i wszystko szło zgodnie z planem do pewnego momentu. A mianowicie znacznik lewego wałka (szajby) rozrządu nie zgrywał się ze szparką na osłonie. Postanowiłem go delikatnie przekręcić aby się obydwa znaczniki pokrywały. Po dosłownie 2-3mm przekręcania nagle wałek "przeskoczył" o ok. 1/5 całego obrotu, gdzie na samym końcu pojawił się dźwięk straszny tj. takie metaliczne zderzenie zaworu/ów z tłokiem? Koniec końców cofnąłem wałek w lewą stronę tak aby się zgrały znaczniki. Nie jestem mechanikiem samochodowym jak niektórzy Panowie na forum i skromnie proszę o wyjaśnienie co to mogło być. Chyba, że już to sobie sam wyżej wyjaśniłem. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...