Jump to content

kreit

Nowy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Dobry

About kreit

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpackie
  • Auto
    Outback MY14

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak masz zimówki świeże i w dobrym stanie to po prostu kup letnie, ja się przerzuciłem na wielosezonowe w ubiegłym roku (Nokian Weatherproof) i przeważyły u mnie tylko i wyłącznie kwestie ekonomiczne, jednocześnie zużyłem komplet opon zimowych i letnich, a za rok i tak planuje kupno nowego auta (jak się uda SBD sprzedać :)) Co do samych opon, są modele bardziej przystosowane do zimy (tak jak Weatherproof) i na odwrót, ja wybrałem bardziej zimowy bieżnik bo mieszkam akurat w takim terenie, i ubiegłej "zimy" sprawdziły się zadowalająco i na śniegu i szczególnie mokrym - natomiast w t
  2. No dobra, mam SBD z CVT i mam pewne wątpliwości czy faktycznie automat obchodzi się delikatniej z silnikiem, jazda w przedziale niskich obrotów to z tego co czytam zabójstwo dla tego silnika a ta skrzynia z moich obserwacji stara się utrzymać maksymalnie niskie obroty. Ogólnie przy jednostajnej, spokojnej jeździe w prędkościach do 100km/h jest to znacznie poniżej 2k/rpm. Jadąc ok. 70km/h skrzynia utrzymuje obroty na poziomie 1,5-1,6k/rpm, przy toczeniu w mieście to już w ogóle jest poniżej 1,5k/rpm. Kiedy chce delikatnie przyspieszyć (pedał max. do połowy, bo powyżej zaczyna się sy
  3. kreit

    ile wam pali ?

    OBK SBD CVT Wynik z dzisiaj Zalany pełny bak następnie 624km drogami krajowymi - średnio 6.2, została połowa baku a komputer po zjechaniu nadal pokazuje 500km zasięgu :O - pierwszy raz udało mi się zrobić taki wynik.. a jeżdżę już tym autem kilka lat.. Ogólnie Autostrada tempomat 150km/h od 7.7 do 8.2 Miasto - 7.4-7.8 średnia z 10 000 km - 7.5
  4. kreit

    E-Boxer

    Nadszedł i u mnie czas na zmianę auta, i chciałbym pozostać przy marce ale to co czytam mnie trochę przeraża, czy naprawdę jest tak słabo? Mój dotychczasowy OBK SBD również ze skrzynią CVT sprawdza się bardzo dobrze zawsze ma moc kiedy jej potrzebuje, i nawet daje jako taką frajdę z jazdy. Nie ważne czy wcisnę gaz do oporu czy na 3/4 zawsze reaguję szybko i ciągnie do przodu , z tym że faktycznie przy wciśnięciu na 3/4 ma się lepsze doznania akustyczno-fizyczne ponieważ silnik kręci się wtedy do 3,5 i zmienia szybko (wirtualne) biegi co da się odczuć nawet na fotelu, natomiast przy wciśnięciu
  5. Na Weatherproof jeżdżę już od listopada, więc zdaję obiecaną subiektywną relację z używania wielosezonówki Głośność - opony są cichsze niż fabryczne Yokohamy, aczkolwiek wyraźnie głośniejsze od poprzedniej zimówki Nokian WR (nawet mimo niższego indeksu głośności) - w szczególności słychać wyraźne huczenie w okolicach 70-80 km/h, wszystko powyżej jest już ok - albo faktycznie cichną albo szum opływającego powietrza robi swoje... Jazda na mokrym - zachowują się wzorowo, są to jedne z najlepszych opon jakimi jeździłem nawet w szybko pokonywanych i ciasnych zakrętach nie gu
  6. Dzięki za odpowiedź, pocieszające że Yokohamy jednak są jeszcze głośniejsze, miałem je na lato Geolandar G95 i są tragiczne nie tylko pod względem głośności. Zaryzykuje i zdecyduje się na WeatherProof, po przeglądniętych testach raczej nie obawiam się że nie dadzą rady sobie w zimie, i o bym nie był w błędzie Przypuszczam że nawet lepiej będzie sobie radzić niż jakaś budżetowa zimówka - bardziej zastanawia mnie co będzie w lecie, ale to się okaże. Mieszkam w mieście na pograniczu bieszczad, płaski teren należy tu do rzadkości, żeby dostać się do domu muszę pokonać ok. 800m podjazd
  7. Zastanawiam się nad Nokian Weatherproof, w teście wyżej poradziła sobie całkiem nieźle jak typowa zimówka. Mam zamiar pojeździć jeszcze Outbackiem max 2-3 lata, i nie wiem czy warto znowu inwestować na wiosnę w komplet letnich opon, ktoś ma jakieś spostrzeżenia jak się jeździ na nich w sezonie letnim? Jak z głośnością, subiektywne odczucia z prowadzenia?
  8. 1 MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale
  9. To ciekawe, mam CVT z rocznika 2014 nigdy u mnie nie występował taki dźwięk.. Za to miałem inne "problemy" jestem świeżo po wymianie oleju w CVT - na razie spokój.
×
×
  • Create New...