Skocz do zawartości

gollum

Użytkownik
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gollum

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. pity - możesz teraz opisać stan swojego sprzęgła "jednomasowego" i ogólne wrażenia ?
  2. Dokładnie tak jak mówisz : Statoil DieselGold - ale nic straconego - słyszałem, że na północy Niemiec jest taka stacja Shella, która sprzedaje odpowiednie paliwko do Subaru Diesel - zabiorę Żuka Diesel(on może jeździć na naszym paliwie) trochę kanistrów na pakę do tego trochę uszlachetniaczy czyszczących, trochę na wypalanie DPFu i będę miał zapas na jakiś czas . A ktoś kiedyś powiedział, że cena paliwa nie dojdzie do 10zł/l
  3. Nagranie po jakiś 10km od startu - nie zwróciłem uwagi na to kiedy zgasła lampka(z tego co wiem gaśnie przy 50 stopniach).
  4. Dzięki za info. Mój bieżący stan to nie najgorsza praca silnika na "luzie", ale podczas jazdy klepie sobie tak, że wstyd mi za firmę gdy przejeżdżam rano obok przystanku autobusowego wzbudzając "podziw" czekających ;(. Wczoraj wracając do domu nagrałem telefonikiem stukot - telefon nie odwzorowuje faktycznego dźwięku(wewnątrz samochodu-na zewnątrz jest jeszcze bardziej "przyjemny"), ale można się wsłuchać w to co mnie boli podczas jazdy: https://plus.google.com/photos/10474290 ... _Pquuad6gE
  5. Pytanie do "wyczyszczonych": Czy po czyszczeniu wtryskiwaczy w serwisie czy też "własnoręcznie" chemią jest potrzebna wizyta w serwisie w celu przeprowadzenia korekty wtrysków i uspokojenia spalania stukowego ? Czy też automat kalibracji powinien sobie z tym poradzić ?
  6. A można wiedzieć przy jakim przebiegu stwierdzono, że świeczki są kaput ?
  7. Na stronie subaru.pl zauważyłem zmieniony opis silnika dla modelu 2010: "Nowe ceramiczne świece żarowe przyspieszają rozruch w niskich temperaturach." (tutaj całość: http://www.subaru.pl/10legacy_power.html) Czy świece mogą mieć też wpływ na "kulturę" pracy zimnego silnika ?
  8. Ta szczerość o dziwo mi wystarczyła teraz już nie muszą mi wciskać stwierdzeń TTTM i dodatkowo zaoszczędziła kosztów SIP - bo jako grzeczny użytkownik Subaru D na własny koszt zabieram się za czyszczenie chemią układu paliwowego.
  9. Masz rację a ja mogę czuć się wyróżniony
  10. Panie Andrzeju rozumiem Pana interes w utrzymaniu dobrego imienia Subaru Diesel, ale jak wspomniałem wcześniej: A podczas ostatniej wizyty w ASO odbyłem szczerą rozmowę, której podsumowaniem było stwierdzenie serwisanta, że ma już dosyć tej pogody bo przez te diesel-e brakuje mu czasu żeby zjeść kanapkę.
  11. Jest jeszcze sposób na radyjko "UP-volume" - można zaproponować SIP jako systemowe rozwiązanie problemu A tak poważnie to jestem po wizycie w serwisie - musiałem oddać nowy akumulator, który pożyczył mi serwis, gdy okazało się, że po postoju serwisowym (wymiana wtryskiwaczy) silniczek nie chciał odpalić (chwała im za to) - i dodatkowo "korekcja ustawień wtrysków" - oczywiście nie pomogło Teraz próbuję opcji - zrób to sam - i zacząłem czyszczenie chemią BG. Dam znać jakie rezultaty. A przy okazji nowego akumulatora: po odbiorze samochodu od razu trasa na nartki 1500km, zostawiamy samochody pod wynajętym domkiem - duża grupa 7 samochodów: 2x starsze zafirki, passat, nissan qashqai, Q7(ładny...) i mój forek, wszystkie w dieslu i jeszcze kia sportage benzyna(ten to ma dobrze) - wstajemy rano zwarci i gotowi, -20 stopni i ... nie zapalił tylko jeden samochód, zgadnijcie jaki ? Nadmieniam, że mam taki guziczek z którym po drugiej nieudanej próbie odpalenia musiałem się nagimnastykować aby ze 2 razy podgrzać świece nie uruchamiając silnika, pomęczyłem go jeszcze trochę, niestety nie pomogło. Wpakowaliśmy się w pozostałe bryczki forek został na słońcu i po wcześniejszym powrocie -10 stopni dał radę zaskoczyć. Pierwsze 2 minuty to bujanie silnikiem jakby na 2 garach . Następne dni to jazda bez świateł, wyłączenie wszystkich innych odbiorników energii i późniejsze wstawanie, aby słońce pomogło firmie Subaru zachować resztkę honoru. I jak ja mam zastosować się do reguły: Będzie Pan zadowolony...
  12. Ja jako obecny w tym samym klubie mam zupełny brak sugestii Powiedz tylko czy przed lub po czyszczeniu wtrysków dolali Ci do zbiornika jakąś chemię, która wyczyściłaby cały układ ?
  13. Takich aut na pewno jest więcej, jest kilka wątków w którym są użytkownicy z takimi objawami. W Gdańsku tej zimy na pewno nie byłem jedynym którego wtryski wędrowały do W-wy - oczekując odbioru były jeszcze 2 takie auta. Wniosek mógłby być jeden, że gdańskie stacje paliw trochę mieszają gdyby nie fakt, że na następny dzień po odbiorze forka z wymienionymi wtryskami pojechałem na narty i te 1100km po których znowu zaczął "walić" zrobiłem na tankowaniach poza Gdańskiem.
  14. Walczę z tym silnikiem 3 lata i osłabia mnie stwierdzenie "jak jest lane paliwo zgodne z normami" - może podasz mi stację na której mam to paliwo tankować ? Może jeszcze podasz w jakie dni mają dostawy paliwa zgodnego z normami dla Subaru Diesel. Ja przepłacając za Goldy(swojego czasu polecane przez SIP), Vpowery i inne cuda nie mogłem utrzymać dźwięków niemetalowych przez więcej niż 1100 km. Może dam Ci do pojeżdżenia mojego cudnego 2.0D to zrozumiesz o co chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...