Skocz do zawartości

MarekR

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia MarekR

2

Reputacja

  1. Felga nie wychodzi poza obrys. Po ciężkich poszukiwaniach znalazłem te felgi ponieważ zależało mi na identycznym ET jak fabryczne wtedy oś felgi pozostaje na tym samym miejscu, obręcz poszerza się o 12mm na zewnątrz i do wewnątrz ze względu na szerokość 8 cali (fabrycznie 7). Komfort jazdy praktycznie jak na fabrycznych 18-stkach ponieważ przy oponie 245/45 jaką zastosowałem profil opony w wartościach bezwzględnych jest tylko 1,1 cm niższy w stosunku do fabrycznego, dodatkowo średnica całego koła jest praktycznie identyczna jak przy oponie 225/55 R18. Co do samej felgi. Włoska firma MAK model Wolf 5x100, ET 48, średnica otworu centralnego 56,10 (nie wymaga pierścieni centrujących poniewaz jest identyczna jak fabryczna). Forester prowadzi się fantastycznie, zwłaszcza na szybkich łukach. Ponieważ nie używam go do jazdy w terenie dla mnie jest to optymalne rozwiązanie a wygląd samochodu zmienia się bardzo na korzyść. Dodatkowo ma homologację TUV do Forestera. Jedyny problem w tym że ta felga jest obecnie bardzo cięzko dostępna - koniec produkcji. Jest identyczna ale niestety z ET 35. Ja znalazłem w firmie Schmer - mieli jeden komplet na stanie ale może jeszcze gdzieś się znajdzie. Koszt 1 sztuki między 900 a 1000 PLN Co do proporcji felg do tarcz i zacisków odległość pomiędzy obrysem tarcz a obrysem wewnętrznym felgi zwiększyła się tylko o 12mm ale oczywiście to może też razić przy fabrycznych obręczach
  2. Ja założyłem felgi MAK 19 cali średnicy, szerokość 8 cali, ET 48 dedykowane do Forestera SJ. Opony 245/45 R 19. Wszystko jest idealnie. Samochód prowadzi się dużo lepiej niż na 18-stkach 225. No i wygląda jak dla mnie lepiej. Optycznie nabrał masy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...