KOMPROMITACJA MARKI SUBARU. MAM SUBARU XV. I TO RACZEJ MÓJ OSTATNI SUBARU. To drugi samochód eksplotaowany od nowości i kupiony w Polsce. Byłem do niedawna zwolennikiem Subaru. Ale sprawa systemu nawigacyjno - radiowego w Subaru kompletnie tę markę kompromituje. Jak można sprzedawać samochód z kompletnie niesprawną nawigacją - a taką jest przecież nawigacja, która nie nawiguje. A już w dniu sprzedaży mapy miały co najmniej dwa lata i praktycznie podczas każdej podróży jeżdżę po trawie. Do tego ten system nie jest w stanie sparować się z większością nowoczesnych smartfonów, a nikt w Subaru Import Polska nie jest w stanie podać, jaki telefon będzie właściwie współpracował. Taka jest odpowiedź od ich technika.Czyli masz sobie bracie kupować jeden model telefonu po drugim i sprawdzać samemu. Ryzykując przy tym, że sprzedawca smartfona uzna, że już go używałeś, czyli nie przyjmie go z powrotem. Potem zostanie ci kolekcja telefonów. BRAWO!! A przecież tę robotę mogłoby wykonać Subaru Import Polska samo. Wziąć studenta i niech sprawdzi telefon po telefonie. Po jednym dniu miałby całą listę!!!!