Skocz do zawartości

Artur Proksa

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Auto
    SUBARU FORESTER 2003 2.0 125KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Artur Proksa

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. dziękuję mam nadzieję, że to nic poważnego i będzie zaraz po kłopocie
  2. No ale właśnie, to nie od strony wlewu... tylko od kierowcy
  3. Hej! Mam pytanie (FORESTER SG 2004 125KM). Przedwczoraj zauważyłem, a raczej poczułem zapach benzyny. (po jedzie). Obszedłem całe auto i obwąchałem i ... mam wrażenie, że najmocniej czuć w tylnym nadkolu od strony kierowcy - czyli nie od strony wlewu. W środku nic nie śmierdzi, nawet na dłuższej trasie, a pod autem nie stwierdziłem żadnych wycieków. Paliwa też nie ubywa jakoś nadmiernie (tzn nic ponad 11,5l/100km). Czy ktoś ma pomysł, co to może być?
  4. Nie No... odpalam i jadę kilka kilometrów , żeby się świnka nagrzała... posłucham tez sobie co piszczy i skrzypie... nie, ze wsiadam, odpalam i gaszę...
  5. Oooo. Auto mam od wakacji. Niby rozrząd był robiony, ale trzeba będzie chyba przyspieszyć ten proceder, zrobić i kiec pewność. Jak go osluchuje, to mam wrażenie, ze to właśnie mocniej od przodu słychać, stad tez moje podejrzenie o rozrząd.
  6. Artur Proksa

    Czy to PISTONSLAP

    Hej. Mam pytanie. pacjent to fotek SG 2.0 125KM 2003 rok. LPG. Na zimnym pojawiają mi się stuki... i niby pasowałoby to na PISTONSLAP, ale... No właśnie. Jest ale. Dziś np odpaliłem furę, stał 2 dni nie ruszany. I co? Cisza, było ok, do momentu, aż nienruszylem. Dopiero wtedy zaczęło stukać. Potem, jak się nagrzeje jest spokój. Jak były te ciepłe dni i noce, stukanie było po odpaleniu cichutkie i szybciej mijało. Pytanie, czy może byś coś innego? Rozrząd? Dodam, ze sondę lambda mam do wymiany. Wywala błędy... teraz z przyczyn oczywistych kontakt z mechanikiem utrudniony, ale i forka odpalam sporadycznie, żeby aku nie umarł :-) no i z miłości :-) będę wdzięczny za info, czy ktoś tez tak miał,,, aha świece wymienione, przewody wymienione, zawory ustawione. Olej VALVOLINE MAXLife 10w40
  7. Hej. Mam forka SG 2.0 125km w automacie. Dziś rano jak chciałem ruszyć (było dość zimno) automat dziwnie szarpał i tak jakby się ślizgał... był tez problem z wrzuceniem P... coś chrobotało, jakby nie chciał wejść bieg. Dodam, ze do tej pory skrzynia pracowała bez najmniejszego problemu. Ktoś się spotkał z takim czymś ? Czy to może być kwestia oleju?
  8. HEJ! Sorki, że dopiero teraz, ale temat się trochę ciągnął... u mnie zużyta okazała się podpora wału... wymieniona - problem zniknął... było robione razem z przegubem wewnętrznym, ale myślę, że to jednak podpora powodowała te drgania...
  9. Chyba znalazłem swoje miejsce :-) mam forka SG AT 2.0 125KM. Wewnętrzny przegub spocony i właśnie w zakresie 110-120 km/h lekko drży. Chłopaki wczoraj powiedzieli, że będzie do zrobienia. Mam pytanie, czy w AT jest taki sam przegub jak w manualu? Możecie jakiś link podrzucić czego mam szukać? Ewentualnie jaki to koszt? Bo znalazłem od 120 do 450PLN. AAAA i "przy okazji" wymieniam podłogę wału, bo guma już trochę "miętka" i zdaje się, też może powodować wibracje. Pozdrawiam ekipę:-) Artur
  10. Na dniach zawożę do mechanika. Z pewnością poproszę o oględzin wału, krzyżaków i podpory. Na mój nos, na przegub mi to nie wygląda. Bardziej właśnie coś od wału. Dzięki za sugestię :-)
  11. Kurde, u mnie podobnie. Lekkie wibracje jak się spokojnie rozpędzam. (Forek SG 2.0X AT) i potem, ale w sumie nie zawsze przy 110-120. Lekkie drgania, jakby spod podłogi. Auto mam od niedawna i doprowadza mnie to do niezłej schizy. Nie wiem, czy to wał, przegub, czy może łożysko. Ja już słyszę wszystko, a oczami wyobraźni widzę fruwające krzyżaki, latające kulki z łożyska i poukręcane zęby przegubów, plus skrzynię w strzępach. Dodam, że nic mi nie stuka i nie bije (jak w Pajero miałem luzy na wale/krzyżaku, to dzwoniło... Tu jest "OK" tylko lekkie wibracje i jak napisałem nie zawsze. W sumie mniejsze, jak się dynamicznie przyspiesza.
  12. hej! zaczynam dostawać do głowy... kupiłem Forka SG 2003 w automacie. Nie wiem, czy i kiedy był zmieniany olej w skrzyni. Im więcej czytam, tym jeste głupszy i mniej wiem Czy w takim wypadku wymieniać olej statycznie czy dynamicznie? Znalazłem też opinie, żeby nie wymieniać!?!? Sam już nie wiem. Pomóżcie
  13. Panowie, a polecicie jakiś sklep z takowymi przegubami?
  14. tak na bieżąco... kolejna obserwacja. Te drgania są wyczuwalne tylko podczas przyspieszania. Czyli nawet podczas tych prędkości 100-120km/h, jak się już wyrówna prędkość jest ok... może to przegub?
  15. Hej! Od tygodnia posiadam Forka 2003 z silnikiem 2.0 125KM w automacie. Postanowiłem, że Forek w hierarchii przeskoczy żonę i po synu będzie największą miłością mojego życia! Jak to po zakupie auta, kilka rzeczy jest do zrobienia. Oleje i filtry do mostów, skrzyni i silnika jutro będą się wymieniać, szykuję się do regulacji zaworów (choć silnik pracuje równiutko), ale to co mnie martwi to, drgania wyczuwalne podczas mocniejszego przyspieszania, które apogeum osiągają w zakresie prędkości 100 do 120 km/h. Nie słyszę, żeby coś trzeszczało, czy "Szczyrkało" np. w pełnym skręcie... ale, jeszcze kilka info, dla pełnego obrazu. Zmieniłem opony, bo Forka przywiozłem na zimówkach. Podczas zmiany, okazało się, że felgi nie mają pierścieni centrujących - dokupiłem (brak poprawy, ale koła nie były wyważone po wrzuceniu pierścieni), co może być istotne - lewa półoś (patrząc od przodu auta), jest lekko spocona, (bliżej silnika), i jutro jeszcze czeka mnie wymiana gum stabilizatora. Pytanie - CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ DRGAŃ?? CO BYSCIE PODPOWIEDZIELI???? Z góry dzięki za pomoc i wyrozumiałość dla początkującego użytkownika FORKA pozdro Artur
×
×
  • Dodaj nową pozycję...