Jump to content

Artur Proksa

Nowy
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About Artur Proksa

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Auto
    SUBARU FORESTER 2003 2.0 125KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dziękuję mam nadzieję, że to nic poważnego i będzie zaraz po kłopocie
  2. No ale właśnie, to nie od strony wlewu... tylko od kierowcy
  3. Hej! Mam pytanie (FORESTER SG 2004 125KM). Przedwczoraj zauważyłem, a raczej poczułem zapach benzyny. (po jedzie). Obszedłem całe auto i obwąchałem i ... mam wrażenie, że najmocniej czuć w tylnym nadkolu od strony kierowcy - czyli nie od strony wlewu. W środku nic nie śmierdzi, nawet na dłuższej trasie, a pod autem nie stwierdziłem żadnych wycieków. Paliwa też nie ubywa jakoś nadmiernie (tzn nic ponad 11,5l/100km). Czy ktoś ma pomysł, co to może być?
  4. Nie No... odpalam i jadę kilka kilometrów , żeby się świnka nagrzała... posłucham tez sobie co piszczy i skrzypie... nie, ze wsiadam, odpalam i gaszę...
  5. Oooo. Auto mam od wakacji. Niby rozrząd był robiony, ale trzeba będzie chyba przyspieszyć ten proceder, zrobić i kiec pewność. Jak go osluchuje, to mam wrażenie, ze to właśnie mocniej od przodu słychać, stad tez moje podejrzenie o rozrząd.
  6. Hej. Mam pytanie. pacjent to fotek SG 2.0 125KM 2003 rok. LPG. Na zimnym pojawiają mi się stuki... i niby pasowałoby to na PISTONSLAP, ale... No właśnie. Jest ale. Dziś np odpaliłem furę, stał 2 dni nie ruszany. I co? Cisza, było ok, do momentu, aż nienruszylem. Dopiero wtedy zaczęło stukać. Potem, jak się nagrzeje jest spokój. Jak były te ciepłe dni i noce, stukanie było po odpaleniu cichutkie i szybciej mijało. Pytanie, czy może byś coś innego? Rozrząd? Dodam, ze sondę lambda mam do wymiany. Wywala błędy... teraz z przyczyn oczywistych kontakt z mechanikiem utrudniony, ale i forka odpal
  7. Hej. Mam forka SG 2.0 125km w automacie. Dziś rano jak chciałem ruszyć (było dość zimno) automat dziwnie szarpał i tak jakby się ślizgał... był tez problem z wrzuceniem P... coś chrobotało, jakby nie chciał wejść bieg. Dodam, ze do tej pory skrzynia pracowała bez najmniejszego problemu. Ktoś się spotkał z takim czymś ? Czy to może być kwestia oleju?
  8. HEJ! Sorki, że dopiero teraz, ale temat się trochę ciągnął... u mnie zużyta okazała się podpora wału... wymieniona - problem zniknął... było robione razem z przegubem wewnętrznym, ale myślę, że to jednak podpora powodowała te drgania...
  9. Chyba znalazłem swoje miejsce :-) mam forka SG AT 2.0 125KM. Wewnętrzny przegub spocony i właśnie w zakresie 110-120 km/h lekko drży. Chłopaki wczoraj powiedzieli, że będzie do zrobienia. Mam pytanie, czy w AT jest taki sam przegub jak w manualu? Możecie jakiś link podrzucić czego mam szukać? Ewentualnie jaki to koszt? Bo znalazłem od 120 do 450PLN. AAAA i "przy okazji" wymieniam podłogę wału, bo guma już trochę "miętka" i zdaje się, też może powodować wibracje. Pozdrawiam ekipę:-) Artur
  10. Na dniach zawożę do mechanika. Z pewnością poproszę o oględzin wału, krzyżaków i podpory. Na mój nos, na przegub mi to nie wygląda. Bardziej właśnie coś od wału. Dzięki za sugestię :-)
  11. Kurde, u mnie podobnie. Lekkie wibracje jak się spokojnie rozpędzam. (Forek SG 2.0X AT) i potem, ale w sumie nie zawsze przy 110-120. Lekkie drgania, jakby spod podłogi. Auto mam od niedawna i doprowadza mnie to do niezłej schizy. Nie wiem, czy to wał, przegub, czy może łożysko. Ja już słyszę wszystko, a oczami wyobraźni widzę fruwające krzyżaki, latające kulki z łożyska i poukręcane zęby przegubów, plus skrzynię w strzępach. Dodam, że nic mi nie stuka i nie bije (jak w Pajero miałem luzy na wale/krzyżaku, to dzwoniło... Tu jest "OK" tylko lekkie wibracje i jak napisałem nie zawsze. W sumie mn
  12. hej! zaczynam dostawać do głowy... kupiłem Forka SG 2003 w automacie. Nie wiem, czy i kiedy był zmieniany olej w skrzyni. Im więcej czytam, tym jeste głupszy i mniej wiem Czy w takim wypadku wymieniać olej statycznie czy dynamicznie? Znalazłem też opinie, żeby nie wymieniać!?!? Sam już nie wiem. Pomóżcie
  13. tak na bieżąco... kolejna obserwacja. Te drgania są wyczuwalne tylko podczas przyspieszania. Czyli nawet podczas tych prędkości 100-120km/h, jak się już wyrówna prędkość jest ok... może to przegub?
  14. Hej! Od tygodnia posiadam Forka 2003 z silnikiem 2.0 125KM w automacie. Postanowiłem, że Forek w hierarchii przeskoczy żonę i po synu będzie największą miłością mojego życia! Jak to po zakupie auta, kilka rzeczy jest do zrobienia. Oleje i filtry do mostów, skrzyni i silnika jutro będą się wymieniać, szykuję się do regulacji zaworów (choć silnik pracuje równiutko), ale to co mnie martwi to, drgania wyczuwalne podczas mocniejszego przyspieszania, które apogeum osiągają w zakresie prędkości 100 do 120 km/h. Nie słyszę, żeby coś trzeszczało, czy "Szczyrkało" np. w pełnym skręcie...
×
×
  • Create New...