Skocz do zawartości

Adam_lbn

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    Forester SG 2.0X 2006, Accord 99, Civic 98

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adam_lbn

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie zrozumiałeś intencji mojego wpisu. Chodzi i to że przynajmniej u siebie wykluczam sprzęgło i zawory. A szarpanie pojawiło się w przeciągu pół godziny/godziny. Nie jestem mechanikiem, opisałem sytuację najdokładniej jak mogłem po to że może ktoś mający problem z szarpaniem nie będzie wymieniał sprzęgła co pół roku tylko poszuka innych przyczyn.
  2. Odkopuję temat. Może to co opiszę pozwoli komuś zaoszczędzić trochę grosza albo wpaść na jakiś trop. Kupiłem Forestera II, pakiet startowy zrobiony - regulacja zaworów (trzęsło budą na wolnych obrotach, po regulacji miodzio), nowe sprzęgło. Wszystko zrobione czerwiec/lipiec 2019. Auto na zimnym i na rozgrzanym silniku ruszało normalnie, płynnie, czyli prawie jak osobówka, z tym że sprzęgło ciut twardsze, ale o tym wiedziałem. Do teraz było wszystko ok.Przyszedł czas zrobienia corocznego przeglądu rejestracyjnego (listopad). Naczytałem się że muszą być płyty pod tylne koła i nie każda stacja to zrobi, itp. itd. Więc pomyślałem że kto lepiej zrobi taki przegląd jak nie ASO Subaru, więc szybki telefon do lubelskiego dealera i jadę na przegląd. Oddaję samochód, czekam, odbieram i... nagle okazuje się że nie umiem ruszać!! Przy KAŻDYM ruszaniu (silnik zimny i rozgrzany) telepie budą jakby silnik miał wyskoczyć. Kombinuję z obrotami przy ruszaniu - mniejsze, większe i nic. Czy ja przez pół godziny bez samochodu zapomniałem jak się rusza?? Proszę nie odbierać tego jako zarzut względem ASO bo żadnych pretensji do nich nie mam, zresztą czy coś można zepsuć w aucie przy przeglądzie rejestracyjnym? Raczej nie.
  3. Po wielu nieprzespanych nocach i niezliczonych porównaniach proszę Kolegów i Koleżanki i poradę. Zdecydowałem się na kupno jednych z niżej wymienionych opon w rozmiarze 215 65 16 (Forester SG 156km, podniesiony): - Kormoran SUV Snow, - Dębica Frigo HP2. Z tego co wyczytałem - Kormoran to XL czyli opona wzmocniona, co do Dębicy nic nie wiem. Prosiłbym o opinię kogoś kto na tych oponach jeździ a nie gdzieś coś czytał itp. (opinie na stronach oponiarskich i porównywarkach już sam przeczytałem). Nie liczę na poradę w stylu "dodaj kilka stówek i kup xxxxx".
  4. Po wielu nieprzespanych nocach i niezliczonych porównaniach proszę Kolegów i Koleżanki i poradę. Zdecydowałem się na kupno kompletu opon w rozmiarze 215 65 16 (Forester SG 156km, podniesiony): - Kormoran SUV Snow, - Dębica Frigo HP2. Z tego co wyczytałem - Kormoran to XL czyli opona wzmocniona, co do Dębicy nic nie wiem. Prosiłbym o opinię kogoś kto na tych oponach jeździ a nie gdzieś coś czytał itp. (opinie na stronach oponiarskich i porównywarkach już sam przeczytałem). Nie liczę na poradę w stylu "dodaj kilka stówek i kup xxxxx".
  5. Dodam coś od siebie - niecały miesiąc temu kupiłem na znanym portalu dywaniki gumowe, wybrałem te z tańszych bo mam jeszcze duuużo innych rzeczy w aucie do zrobienia, włożyłem, wg mnie pasują i spełniają swoje zadanie, numer aukcji to 8338282192 (jest tez opcja z przykryciem tunelu środkowego). Z dodatkowych uwag - po otwarciu drzwi czuć "nowość" czyli gumę, mnie to nie przeszkadza, komuś może więc o tym piszę.
  6. Witam wszystkich. W niedługiej przyszłości mam nadzieję stać się posiadaczem Forestera SG, ogłoszenie zamieszczę w odpowiednim dziale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...