-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O sinolog
- Urodziny 12.06.1982
Contact Methods
-
Website URL
www.flickr.com/photos/battousai
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Kędzierzyn-Koźle
-
Auto
Tymczasowo brak, wkrótce, jeśli się uda, Forester SG.
-
Zainteresowania
Fotografia, turystyka górska, podróże, Chiny i wszystko, co z nimi związane, wspinaczka, gra na instrumencie.
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia sinolog
..:: Świeżynka ::.. (1/13)
0
Reputacja
-
No liczę się z kosztami, ale ten wątek skłania do przemyśleń Tak czy siak - czy w Forkach III problem korozji jest nadal tak uporczywy jak we wcześniejszych?
-
Jak przeglądałem ten wątek, to o mało nie dostałem zawału serca... Czy wszystkie Forki I i II tak mają? Czy w wersji III problem biodegradacji newralgicznych punktów jak kielichy etc. został jakoś rozwiązany? Rozglądam się za II'ką ale widząc, z czym się borykacie, opuszcza mnie entuzjazm. Mój znajomy twierdzi, że jedyne zdrowe, które widział były z Hiszpanii, Włoch i niektórych rejonów Szwajcarii. Pozdrawiam
-
Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]
sinolog odpowiedział(a) na MacGregor temat w Forum Subaru
Witam wszystkich, Na razie jeszcze nie posiadam Subaru, ale mocno się rozglądam za jakimś fajnym Foresterem lub Imprezą. Pozdrawiam, Paweł -
Dziękuję za podpowiedzi. Czy znacie też jakiś zakład blacharski na terenie Warszawy lub okolic, który byłby w stanie dokonać fachowej i kompleksowej oceny stanu blacharskiego Forestera, chodzi mi zwłaszcza elementy newralgiczne takie jak progi pod plastikami, kielichy etc. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc, Paweł
-
Z tego, co mi powiedziano tak długie terminy związane są z tym, że obecnie są dwie akcje serwisowe.
-
@Tadeo - dziękuję za odpowiedź. Jaki był koszt ścieżki diagnostycznej?
-
sinolog zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam serdecznie, Jadę jutro do Warszawy oglądać Forestera SG 2.0 X 158 KM. Jeśli auto będzie fajne i godne uwagi, chciałbym podjechać z nim do serwisu specjalizującego się w Subaru na kompletną ścieżkę diagnostyczną. Gdzie w Warszawie, Waszym zdaniem, dobrze sprawdzą Forestera przed zakupem? Dzwoniłem do dwóch ASO - A. Koper oraz Dawoj i niestety mają bardzo odległe terminy, więc odpada. Znalazłem warsztaty Kornecki Auto Sport i OPP Sport Serwis Subaru - co sądzicie? Pozdrawiam, Paweł P.S. Przepraszam, jeśli wrzuciłem wątek do nieodpowiedniego działu.
-
Dzięki wielkie, zaraz rzucę okiem
-
Dzięki. No nic, zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o możliwość i koszt takiej operacji i albo się zdecyduję, albo zaczekam i jeszcze poszukam. @koziolek a czym w codziennym użytkowaniu charakteryzują się te amortyzatory w WRX? Pozdrawiam!
-
A czy były jakieś wersje pośrednie pomiędzy zwykłym GH i wersją RS tzn. tylko zmiany wizualne + lepsze wyposażenie? Jest sporo imprez z dobrym wyposażeniem, ale bez tych listew i zderzaków.
-
Dzięki za odpowiedź. Ten M-Sport przewinął mi się w opisach na jednym z niemieckich portali, stąd błąd. Wersja, którą chcę kupić nie ma niestety xenonów i wielofunkcyjnej kierownicy, fotele też są normalne. Właśnie teraz zauważyłem te różnice w zderzakach. Zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o orientacyjny koszt takiej modyfikacji.
-
Oczywiście, masz rację, najfajniej byłoby kupić takie, żebym nic nie musiał w nim zmieniać na początek i żeby podobało mi się takie, jakie jest. Cały problem w tym, że egzemplarz, nad którym się zastanawiam jest w bardzo dobrym stanie technicznym, ma mały przebieg, jest świeżo po wymianie rozrządu i ogólnie rzecz biorąc jest dość pewnym autem. Problem z nim tylko taki, że jest dość podstawowo wyposażone, ale właścicielką była kobieta w średnim wieku która przy zakupie raczej nie zwracała uwagi na takie rzeczy jak bardziej sportowy wygląd auta. Stąd też moje pytania i prośba o pomoc, bo chyba lepiej wziąć pewne auto i przerobić je trochę wizualnie tak, żeby odpowiadało moim potrzebom. W końcu to tylko dwie plastikowe listwy progowe plus kilka innych dodatków. Wiem, że to nie będzie WRX, ale na kupno, zrobienie i utrzymanie fajnego WRX'a na razie mnie nie stać. Ten pakiet stylizujący wolnossącego GH 2.0 na kształt WRX'a nazywał się chyba M-Sport, czy jakoś tak. Niestety nie byłem w stanie tego ustalić. Myślicie, że w Subaru będą w stanie coś takiego zrobić? Na necie znalazłem tylko zestawych tzw. "skirts" czyli doczepianych pod progi i zderzaki czarnych listew, ale mi głównie chodzi o te boczne, rozszerzające progi. W dalszej perspektywie planowałbym zmianę felg i opon oraz hydrografikę na kilku plastikowych elementach wnętrza. I to tyle.
-
sinolog obserwuje zawartość Impreza GH 2.0 - pytanie o możliwość dodania kilku elementów
-
Witam serdecznie, Od dłuższego czasu noszę się z kupnem nowego samochodu. Po długich poszukiwaniach, jazdach testowych różnymi markami (m.in. Honda Civic 1.8) etc. zataczam duże koło i z dużym prawdopodobieństwem wybór padnie na Imprezę GH 2.0. Wiem, że nie jest to demon szybkości, ale jeździ mi się nią bardzo dobrze poza tym jakoś czuję, że jest to jeden z tych samochodów "dla mnie" W dłuższej perspektywie chciałbym podrasować wygląd mojego samochodu, nadać mu trochę inny, bardziej dynamiczny charakter. Moją uwagę zwrócił fakt, że część imprez z wolnossącym 2.0 na rynku posiada listwy progowe (takie, jak srebrna na poniższych zdjęciach) oraz trochę inny tylni i przedni zderzak, a część (w tym m.in. egzemplarz koło którego chodzę oraz czerwona z ostatniego zdjęcia) nie. Nie będę ukrywał, że bardzo podobają mi się te wykończenia i chciałbym w miarę możliwości uzyskać taki efekt w moim aucie. Czy był to jakiegoś rodzaju "pakiet sportowy" oferowany przez Subaru? Moje pytania są następujące: 1. Czy jest możliwe dodanie tych listew i konwersja "spokojniejszej" wersji na bardziej "dynamiczną" i czy wiąże się to z jakimiś większymi ingerencjami (wiercenie dodatkowych otworów etc.)? 2. Jakich konkretnie części szukać? Czy można do używanego auta dodać taki pakiet wizualny np. w ASO? 3. Jaki będzie orientacyjny koszt takiej przeróbki i czy warto? Może od razu lepiej szukać egzemplarza z takim pakietem? Przepraszam, jeśli ten temat był wałkowany, jestem tu nowy i ogólnie jeszcze zielony w tematyce Subaru. Będę wdzięczny za wszelką pomoc i porady. Pozdrawiam, Paweł