Skocz do zawartości

sinolog

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sinolog

  • Urodziny 12.06.1982

Contact Methods

  • Website URL
    www.flickr.com/photos/battousai

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle
  • Auto
    Tymczasowo brak, wkrótce, jeśli się uda, Forester SG.
  • Zainteresowania
    Fotografia, turystyka górska, podróże, Chiny i wszystko, co z nimi związane, wspinaczka, gra na instrumencie.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sinolog

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. sinolog

    Korozja w Foresterze

    No liczę się z kosztami, ale ten wątek skłania do przemyśleń Tak czy siak - czy w Forkach III problem korozji jest nadal tak uporczywy jak we wcześniejszych?
  2. sinolog

    Korozja w Foresterze

    Jak przeglądałem ten wątek, to o mało nie dostałem zawału serca... Czy wszystkie Forki I i II tak mają? Czy w wersji III problem biodegradacji newralgicznych punktów jak kielichy etc. został jakoś rozwiązany? Rozglądam się za II'ką ale widząc, z czym się borykacie, opuszcza mnie entuzjazm. Mój znajomy twierdzi, że jedyne zdrowe, które widział były z Hiszpanii, Włoch i niektórych rejonów Szwajcarii. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich, Na razie jeszcze nie posiadam Subaru, ale mocno się rozglądam za jakimś fajnym Foresterem lub Imprezą. Pozdrawiam, Paweł
  4. Dziękuję za podpowiedzi. Czy znacie też jakiś zakład blacharski na terenie Warszawy lub okolic, który byłby w stanie dokonać fachowej i kompleksowej oceny stanu blacharskiego Forestera, chodzi mi zwłaszcza elementy newralgiczne takie jak progi pod plastikami, kielichy etc. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc, Paweł
  5. Z tego, co mi powiedziano tak długie terminy związane są z tym, że obecnie są dwie akcje serwisowe.
  6. @Tadeo - dziękuję za odpowiedź. Jaki był koszt ścieżki diagnostycznej?
  7. Witam serdecznie, Jadę jutro do Warszawy oglądać Forestera SG 2.0 X 158 KM. Jeśli auto będzie fajne i godne uwagi, chciałbym podjechać z nim do serwisu specjalizującego się w Subaru na kompletną ścieżkę diagnostyczną. Gdzie w Warszawie, Waszym zdaniem, dobrze sprawdzą Forestera przed zakupem? Dzwoniłem do dwóch ASO - A. Koper oraz Dawoj i niestety mają bardzo odległe terminy, więc odpada. Znalazłem warsztaty Kornecki Auto Sport i OPP Sport Serwis Subaru - co sądzicie? Pozdrawiam, Paweł P.S. Przepraszam, jeśli wrzuciłem wątek do nieodpowiedniego działu.
  8. Dzięki. No nic, zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o możliwość i koszt takiej operacji i albo się zdecyduję, albo zaczekam i jeszcze poszukam. @koziolek a czym w codziennym użytkowaniu charakteryzują się te amortyzatory w WRX? Pozdrawiam!
  9. A czy były jakieś wersje pośrednie pomiędzy zwykłym GH i wersją RS tzn. tylko zmiany wizualne + lepsze wyposażenie? Jest sporo imprez z dobrym wyposażeniem, ale bez tych listew i zderzaków.
  10. Dzięki za odpowiedź. Ten M-Sport przewinął mi się w opisach na jednym z niemieckich portali, stąd błąd. Wersja, którą chcę kupić nie ma niestety xenonów i wielofunkcyjnej kierownicy, fotele też są normalne. Właśnie teraz zauważyłem te różnice w zderzakach. Zadzwonię jutro do Subaru i zapytam się o orientacyjny koszt takiej modyfikacji.
  11. Oczywiście, masz rację, najfajniej byłoby kupić takie, żebym nic nie musiał w nim zmieniać na początek i żeby podobało mi się takie, jakie jest. Cały problem w tym, że egzemplarz, nad którym się zastanawiam jest w bardzo dobrym stanie technicznym, ma mały przebieg, jest świeżo po wymianie rozrządu i ogólnie rzecz biorąc jest dość pewnym autem. Problem z nim tylko taki, że jest dość podstawowo wyposażone, ale właścicielką była kobieta w średnim wieku która przy zakupie raczej nie zwracała uwagi na takie rzeczy jak bardziej sportowy wygląd auta. Stąd też moje pytania i prośba o pomoc, bo chyba lepiej wziąć pewne auto i przerobić je trochę wizualnie tak, żeby odpowiadało moim potrzebom. W końcu to tylko dwie plastikowe listwy progowe plus kilka innych dodatków. Wiem, że to nie będzie WRX, ale na kupno, zrobienie i utrzymanie fajnego WRX'a na razie mnie nie stać. Ten pakiet stylizujący wolnossącego GH 2.0 na kształt WRX'a nazywał się chyba M-Sport, czy jakoś tak. Niestety nie byłem w stanie tego ustalić. Myślicie, że w Subaru będą w stanie coś takiego zrobić? Na necie znalazłem tylko zestawych tzw. "skirts" czyli doczepianych pod progi i zderzaki czarnych listew, ale mi głównie chodzi o te boczne, rozszerzające progi. W dalszej perspektywie planowałbym zmianę felg i opon oraz hydrografikę na kilku plastikowych elementach wnętrza. I to tyle.
  12. Witam serdecznie, Od dłuższego czasu noszę się z kupnem nowego samochodu. Po długich poszukiwaniach, jazdach testowych różnymi markami (m.in. Honda Civic 1.8) etc. zataczam duże koło i z dużym prawdopodobieństwem wybór padnie na Imprezę GH 2.0. Wiem, że nie jest to demon szybkości, ale jeździ mi się nią bardzo dobrze poza tym jakoś czuję, że jest to jeden z tych samochodów "dla mnie" W dłuższej perspektywie chciałbym podrasować wygląd mojego samochodu, nadać mu trochę inny, bardziej dynamiczny charakter. Moją uwagę zwrócił fakt, że część imprez z wolnossącym 2.0 na rynku posiada listwy progowe (takie, jak srebrna na poniższych zdjęciach) oraz trochę inny tylni i przedni zderzak, a część (w tym m.in. egzemplarz koło którego chodzę oraz czerwona z ostatniego zdjęcia) nie. Nie będę ukrywał, że bardzo podobają mi się te wykończenia i chciałbym w miarę możliwości uzyskać taki efekt w moim aucie. Czy był to jakiegoś rodzaju "pakiet sportowy" oferowany przez Subaru? Moje pytania są następujące: 1. Czy jest możliwe dodanie tych listew i konwersja "spokojniejszej" wersji na bardziej "dynamiczną" i czy wiąże się to z jakimiś większymi ingerencjami (wiercenie dodatkowych otworów etc.)? 2. Jakich konkretnie części szukać? Czy można do używanego auta dodać taki pakiet wizualny np. w ASO? 3. Jaki będzie orientacyjny koszt takiej przeróbki i czy warto? Może od razu lepiej szukać egzemplarza z takim pakietem? Przepraszam, jeśli ten temat był wałkowany, jestem tu nowy i ogólnie jeszcze zielony w tematyce Subaru. Będę wdzięczny za wszelką pomoc i porady. Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...