Jump to content

Szürkebarát

Użytkownik
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About Szürkebarát

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 04/29/1958

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru XV 1,6 Comfort MY19

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gadżety kosztują Chłodziarka dobrze ekranuje a chłód ogranicza rozładowanie baterii
  2. Zupełnie nie wiem dlaczego to pytanie przypomniało mi stary dowcip o Radio Erewań. Tam na pytanie "Panie Rumian, czy można przechowywać jajka w lodówce?" pada odpowiedź "Można, ale jak pan zamknie drzwi?". Hak holowniczy i jego mocowanie zostały zaprojektowane do przenoszenia (głównych) obciążeń w innych kierunkach niż kierunek obciążeń powstających podczas podnoszenia tyłu pojazdu. Co nie znaczy, że nie można "ale jak pan zamknie drzwi".
  3. Zapewne zintegrowane w ten sposób, że wewnętrzna bieżnia łożyska jest powierzchnią piasty.
  4. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Jest w końcu jakaś różnica między jazdą na 98 a 95, po za kwotą do zapłacenia w kasie stacji benzynowej?
  5. Szürkebarát

    Co zamiast XV???

    Ja jestem mały żuczek, który na samym początku omal sam nie został zbanowany przez admina, więc nie ode mnie a z tamtej strony oczekuj odebrania ci przyjemności na którą pracowałeś 888 odpowiedziami.
  6. Szürkebarát

    Co zamiast XV???

    Właściwie, co tu robisz na forum Subaru właścicielu (?) mercedesów? Już nigdzie nie masz słuchaczy?
  7. Szürkebarát

    Co zamiast XV???

    Pospieszyłem się z zakupem?! Daj namiary, może zholuję sobie któregoś, na części albo ot tak, do kolekcji którą przecież już zacząłem.
  8. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Lubię żarty jednak liczę na bardziej wyrafinowane.
  9. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    z regulowanym może nie można ale z mniejszym i owszem a nazywa się Impreza. Tylko że nie chciałem Imprezy, chciałem XV. Mój poprzedni samochód (nie trzymam więcej w "stajni" bo mi to niepotrzebne) i masą i gabarytami jest prawie identyczny choć ma chyba ze 100 mm mniejszy prześwit no i to ośka. I choć malutki tam jest diesel (90HP) to jednak z turbodoładowaniem. Skoro więc nie prześwit to S-AWD powoduje paliwożerność czy wolnossak? Na to muszę się zgodzić, niczego się z tym nie da zrobić, bo przecież zachciało mi się mieć Subaru XV.
  10. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Za wyrazy szacunku dziękuję, choć to tylko jakichś 330 km w jedną stronę, z czego 2/3 po dwupasmówce (S-ki jakieś 180 km) więc wczoraj zajęło mi to 3:45. 30 lat temu, "maluchem", mój rekord to 4:40 więc jest postęp . Wtedy drogi były upiornie puste, teraz czas przejazdu wydłuża upiorny korek wyjazdowy z Warszawy i wjazdowy na Mierzeję i odwrotnie przy powrocie. Prędkość zabija więc skupiam się na jakości jazdy a tą mierzę liczbą spotkanych na drodze psychopatów. Wczoraj był tylko jeden.
  11. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Ja się już adaptuję. Gdy sam się zdecydujesz na to, chętnie poczytam opis wrażeń.
  12. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Czyli jednak powinienem kupić to "okazyjne" 2.0 . Dobrej nocy, Koledzy.
  13. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    Poprzednio długo jeździłem na turbinie, z na prawdę małym dieslem, i potrafiłem nim objechać gamoni z mocniejszymi silnikami więc rozumiem o czym piszesz bo i dzisiaj w czasie jazdy musiałem się pogodzić z płaską charakterystyką momentu 1.6. Jak ktoś na tym forum napisał - XV przyspiesza dobrze do 60 km/godz.
  14. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    No ale lubimy te boxery Subaru na obrotach?
  15. Szürkebarát

    Spalanie XV II

    W tak wielkim aucie?! Raczysz żartować, "wielkie auta" wyprzedzały mnie . No właśnie ale "maszyna zakupu" została rozpędzona, nastał rok 2019 i 2.0 już w ofercie nie było... Ale lubię to swoje auto co raz bardziej i już jak przez mgłę przypominam sobie "salonową" ofertę kupna używki 2.0 MY18 w całkiem rozsądnej cenie... Jadąc dzisiaj bez pasażerów i na S7 mogąc pozwolić sobie na myślenie o tym i owym, pomyślałem że może i ten wolnossak 1.6 nie był by powodem miażdżącej krytyki gdyby można było by go kupić z regulowanym prześwitem. Bo jednak tych 220 mm, mam wrażenie, powoduje paliwożerność.
×
×
  • Create New...