Skocz do zawartości

SubaruTribeca3,6

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SubaruTribeca3,6

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Panowie jestem wstępnie umówiony na oględziny mojej skrzyni. Po opisaniu problemu przeze mnie, serwis skrzyń automatycznych wstępnie zdiagnozował uszkodzony konwerter mimo ze nie zauważyłem objawów przemawiających za tym aby był uszkodzony (szarpanie podczas jazdy). Czy jest to prawdopodobne ze konwerter może powodować taki błąd? Tym bardziej ze nie jest to ciągły problem tylko występujący od czasu do czasu. W piątek jadę na wizytę i nie chcialbym żeby ktoś mi wcisnął nie trafioną diagnozę
  2. Czy po numerze VIN dojdziemy który filtr jest u mnie?
  3. Ok w takim razie dzięki Panowie za poświęcony czas, przynajmniej serwis będzie miał jakiś trop, bo z doświadczenia wiem, ze różnie to bywa. Tym bardziej ze przy regulacji zaworów i wymianie olejów przekładniowych prosiłem ASO Mikołów o sprawdzenie skrzyni to ograniczyli się tylko do wymiany oleju i przepłukania skrzyni.
  4. A co do sprawdzonego serwisu czy któryś z wymienionych ma za sobą taka naprawę? Wiesz coś na ten temat? A co z serwisem w Józefowie jakieś opinie?
  5. Ok ale czy któryś z tych serwisów ma taką naprawę za sobą? Chodzi o to, że dzwoniłem już do dwóch ASO (polecanych na forum) w celu wstępnego ustalenia problemu i w jednym poradzili wymianę skrzyni a w drugim niezbyt wiedzieli co to może być. Jaki przybliżony koszt takiej operacji? Czy wspomniane 5,5 tys czy coś mniej?
  6. Okolice Krakowa ale odległość nie jest dużym problemem. Często się poruszam w okolice Warszawy. Zależy mi na konkretnej naprawie ponieważ jest to dość uciążliwe.
  7. Znasz serwis który już ten temat przerabiał i to bez problemu ogarnie?
  8. Czy mógłbyś zdradzić jakie jest to rozwiązanie?
  9. Witam, jestem nowy na forum:) wiem, że podobny temat był już na forum ale nie zostało zbyt wiele wyjaśnione, być może do tej pory ktoś z podobnym problemem był już tutaj i ma go już za sobą. Problem dotyczy Subaru Tribeca 3,6 2007 r. wersja USA. Raz na jakiś czas wyskakuje kontrolka AT OIL TEMP + ESP + CHECK ENGINE + migający CRUISE (czasem też ABS ale nie zawsze) i w tym momencie pogarsza się kultura pracy skrzyni (uderzenia podczas zmiany biegów) choć też nie zawsze. Po zgaszeniu auta i odpaleniu od nowa pozostają tylko kontrolki ESP + CRUISE + CHECK i skrzynia pracuje normalnie. Czasem tez skrzynia "uderzy" bez zapalenia się kontrolki. Nie ma reguły kiedy takie zjawisko wystąpi, nieraz po przejechaniu 100km a nie raz po przejechaniu 5km. Jazda spokojna nie przekraczająca 140km/h. Po podłączeniu do komputera zarejestrowano błędy o numerach: - P0700 - P1710 Wydaje mi się że to może być wina oprogramowania. Kiedyś też natrafiłem na taką opinię, że to może być wina zaśniedziałego przewodu masowego. Proszę o podpowiedz co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...