Skocz do zawartości

Marek_Rz

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    www.phmg.com.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Forester II 2.0
    Impreza I 2.0

Ostatnie wizyty

1066 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marek_Rz

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

7

Reputacja

  1. U mnie uszkodzony sa obydwa kóła zębate w przednim dyferencjale. Trzeba rozebrać pół samochodu żeby się tam dostać. Niestety przy obecnych przepisach nie da się jeżdzić z nie działającym licznikiem.
  2. Gaz jest już zainstalowany ja tylko zmieniam na nowszą generację i nowsze podzespoły. Przewód z cewki obojętnie który ? jako rpm
  3. Do eku gazowego potrzebuje, sygnał obrotów silnika taki z którego korzysta obrotomierz. W DOHC jest kiepski dostęp do cewek więc myślałem że z tej wiązki skorzystam.
  4. Czy ktos sie oriantuje czy w tej wtyczka przy silniku jest sygnał obrotów ? Forester 2 polift 2.0 EJ 20 dohc, 2006 r.
  5. A jeśli mi mruga błąd 33 czyli "czujnik prędkości", to jest to spowodowane brakiem podpiętej linki do licznika czy coś innego, np: czujnik od skrzyni ?
  6. Ciężkie nie ciężkie, najgorsze że to taka pierdoła, a rozebrać trzeba pół auta. Jak to przy rozbieraniu zawsze wychodzi, jeżeli jest już rozebrane i na wierzchu to pasowało by wymienić i z pierdoły zrobi się kilka lub kilkanaście stówek.
  7. Nie wiem jaka jest zębatka bo nie wyciągałem go. Przy skrzyni automatycznej w zasadzie nie ma konieczności jej rozbierania tylko zdemontowania, ponieważ ślimak jest w reduktorze. Prędkościomierz mam teraz na gps łącznie z miernikiem przejechanych kilometrów. Fajne rozwiązanie al raczej wolał bym seryjny działający. Efekt mam taki że jak zdemontuje linkę i kręcę śrubokrętem w miejscu podłączenia linki, to się obraca. Czyli pewnie zęby się starły, bo jak próbuję wyciągnąć do góry to nie wychodzi czyli koło zębate wewnątrz reduktora się trzyma trzpienia wystającego na zewnątrz.
  8. Zadzwonię zapytam, ale z obrazka wynika ze nie da się tego wyciągnąć. Dolna zębatka trzyma się tego wałka i jest szersza niż otwór.
  9. Nie działa mi napęd linki prędkościomierza ( ślimak) w skrzyni automatycznej. Czy da się to wymienić bez rozbierania skrzyni ? w sensie wyciągnąć w górę i wymienić na sprawny ? Czy ten element w ogóle można gdzieś dostać ? Trochę poszperałem po necie i niestety nic nie znalazłem. Skrzynia to TZ102ZS4AA-GC Impreza GC 96 Licznik starego typu na linkę. Cała linka jest sprawna łącznie z tą częścią od strony skrzyni.
  10. Ja mam skrzynie z jednym czujnikiem. TZ102ZS4AA-GC to jest taka bez filtra zewnętrznego z boku.
  11. Rozumiem że przy skrzyni automatycznej nie ma linki do prędkościomierza, tylko sygnał idzie z czujników tak ?
  12. Mam dwie wtyczki z prawej i z lewej takie podłużne ( foto popołudniu ). Raczej to jest europa. Auto w 2014 roku było ściągnięte z Holandi , a wewnątrz nic nie wskazuje na przekładkę. Mam info od poprzedniego właściciela że ponoć silnik był wymieniany, może wówczas coś kombinowali.
  13. TZ102ZS4AA-GC Dodatkowo sprawdziłem sobie przebieg samochodu w Centrum Ewidencji Pojazdów i pierwsze przebiegi były w milach potem już w kilometrach. Tylko trochę dziwnie ponieważ było 260 000mi, a potem już 269 000km. Wygląda faktycznie jak by był zmieniony licznik, tylko po wymontowaniu zegarów nie ma tam trzeciej wtyczki do wyświetlania aktualnego biegu.
  14. Wyciągnąłem swoje zegary i okazuje się że do prędkościomierza podpięta jest likna która wychodzi w komorze silnika i tak sobie dynda. Za zegarami nie ma środkowej wtyczki typowej dla automatu do kontrolek biegów. Możliwe że tu powinna być skrzynia manualna, a ktoś wsadził sobie automata i nie wszystko podpiął ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...