Skocz do zawartości

dawid.laskowski02@gmail.pl

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    WRX 2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawid.laskowski02@gmail.pl

0

Reputacja

  1. Kochani, mój old mobil 2003 WRX, miał remont kilka lat temu, ponoć jest włożony wałek STI spec c, szykuję się do remontu silnika, powoli kupuję części, chcę zakuć po całości, wiadomo blok, korby, wałek i tłoki. Czy jak otworzę silnik mogę spodziewać się że w jakiś sposób po oznaczeniach rozpoznam czy to rzeczywiście jest ten wałek, a nie wał korbowy zwykły z serii WRX ? (wtedy zostawiłbym sobie ten SPEC C zamiast i na niego pieniądze inwestować) z góry dzięki za pomoc.
  2. ma wejscia jak ta na zdjeciu ?? z GF nówka ?? po ile to mają... :))
  3. Hej Chudy, weź to sobie na spokojnie, zacznij od sprawdzenia o-ringu na wejściu powrotnym pompy, aby uszczelnić powrót, sprawdź przewód powrotny- ten ze zbiornika wyrównawczego do pompy (niestety drogi około 300 PLN oryginał) , te przewody w wieku naszych furek są twarde i dawno mają stracone właściwości... u mnie to pomogło, ale tylko na 2-3 dni. Na koniec ostatnie dwie rady: 1. u mnie dalej nie chodziło, serwis niezależny klinika subaru gdzie robiłem samochód rozpoczął demontaż mojego buga 2003 w celu wyjęcia magla, oddania do regeneracji i montażu powrotnego... ale okazało się że krzyżak jest zapieczony/zatarty, i teraz po wymianie tego przewodu ze zbiornika, o ringa na pompie i krzyżaka, furka śmiga :) 2. jeżeli chodzi o dobór pompy to jest ich niewiele, najważniejsze są wejścia i wyjścia, u mnie zasilenie na magiel szło z góry oczkiem, i tak jest w większości, natomiast równie ważny jest powrotne wejście, u mnie patrząc na samochód z pozycji mechanika było po lewej, skośne w górę jakieś 45 stopni (tam własnie na jednej śrubce jest ten o ring) aaaa, i jeszcze jednna sprawa, zamień zaciski węży na cybanty, to pomoże uszczelnić układ, nie kupuj za dużo płynu wspomagania bo wchodzi go tam do 0,7 l. Przy odpowietrzaniu, koła najlepiej bez obciążenia i kręcenie max w L później w P, tak żeby układ wypełnić olejem. Powodzenia. u mnie nadal jest taka pompa, ponoć krotka seria która szła jedynie 2 lata...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...