Hej Chudy,
weź to sobie na spokojnie, zacznij od sprawdzenia o-ringu na wejściu powrotnym pompy, aby uszczelnić powrót, sprawdź przewód powrotny- ten ze zbiornika
wyrównawczego do pompy (niestety drogi około 300 PLN oryginał) , te przewody w wieku naszych furek są twarde i dawno mają stracone właściwości... u mnie to pomogło, ale tylko na 2-3 dni.
Na koniec ostatnie dwie rady:
1. u mnie dalej nie chodziło, serwis niezależny klinika subaru gdzie robiłem samochód rozpoczął demontaż mojego buga 2003 w celu wyjęcia
magla, oddania do regeneracji i montażu powrotnego... ale okazało się że krzyżak jest zapieczony/zatarty, i teraz po wymianie tego przewodu
ze zbiornika, o ringa na pompie i krzyżaka, furka śmiga :)
2. jeżeli chodzi o dobór pompy to jest ich niewiele, najważniejsze są wejścia i wyjścia, u mnie zasilenie na magiel szło z góry oczkiem, i tak jest w większości, natomiast
równie ważny jest powrotne wejście, u mnie patrząc na samochód z pozycji mechanika było po lewej, skośne w górę jakieś 45 stopni (tam własnie na jednej śrubce jest ten o ring)
aaaa, i jeszcze jednna sprawa, zamień zaciski węży na cybanty, to pomoże uszczelnić układ, nie kupuj za dużo płynu wspomagania bo wchodzi go tam do 0,7 l.
Przy odpowietrzaniu, koła najlepiej bez obciążenia i kręcenie max w L później w P, tak żeby układ wypełnić olejem. Powodzenia. u mnie nadal jest taka pompa, ponoć krotka seria która szła jedynie 2 lata...