Jump to content

marko_wrx

Nowy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About marko_wrx

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
  • Auto
    Impreza STI

Recent Profile Visitors

213 profile views
  1. Czy w Bydzi lub okolicy szykuje się jakiś spot? Nie było przedtem okazji się zapoznać a chętnie nadrobię zaległości
  2. Wszystko OK tylko po jakim czasie tylne nowe amory KYB znowu zaczną stukać? Mam standardową przypadłość tylnych amorów i również zastanawiam się nad gwintem. Seryjny zawias STI jest bardzo dobrze zestrojony i faktycznie tylko obniżenie auta innymi springami by wystarczyło. Tylko jak za jakiś czas mam znowu przerabiać stukanie z tyłu to średni interes. Pytanie jeszcze odnośnie sprężyn eibach. Czy przód i tył siada równo? Miałem przedtem Focusa Mk2 i na eibachu tył sterczał zauważalnie wyżej od przodu (w wielu innych focusach było tak samo).
  3. Będę robił niebawem serwis olejowy i mam zamiar do skrzyni i dyfra zalać Millersa tak jak wyżej napisałeś. Ciekaw jestem czy będzie jakaś różnica, obecnie z tego co mi wiadomo zalany był castrol 75W90, w dyfrze i skrzyni ten sam. Możesz szerzej opisać jakie były objawy "odzywania się" tylnego dyfra?
  4. Mam pytanie odnośnie zachowania się napędów w imprezie STI 2006 r. Jeśli dobrze wyczytałem na forum i stronach zagranicznych to przedni i tylni dyfer są częściowo spięte. Jeśli jestem w błędzie proszę o korektę. Czy w związku z tym podczas jazdy z DCCD w trybie auto może dojść do sytuacji, że jadąc na parkingu przy maksymalnym skręcie kół któreś koło przedniej osi będzie się ślizgać? Jechałem ostatnio imprezą podczas oględzin i zauważyłem takie właśnie zachowanie auta, jedno z kół jakby o coś tarło. Czy jest to normalnie w STI? Obecny właściciel twierdzi że jest to ok, chciałbym jednak zweryfi
  5. Odkopię... Mam pytanie odnośnie zachowania się napędów w imprezie STI 2006 r. Jeśli dobrze wyczytałem na forum i stronach zagranicznych to przedni i tylni dyfer są częściowo spięte. Jeśli jestem w błędzie proszę o korektę. Czy w związku z tym podczas jazdy z DCCD w trybie auto może dojść do sytuacji, że jadąc na parkingu przy maksymalnym skręcie kół któreś koło przedniej osi będzie się ślizgać? Jechałem ostatnio imprezą podczas oględzin i zauważyłem takie właśnie zachowanie auta, jedno z kół jakby o coś tarło. Czy jest to normalnie w STI? Obecny właściciel twierdzi że jest to ok, c
×
×
  • Create New...