Jump to content

marko_wrx

Nowy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
  • Auto
    Impreza STI

Recent Profile Visitors

51 profile views
  1. Będę robił niebawem serwis olejowy i mam zamiar do skrzyni i dyfra zalać Millersa tak jak wyżej napisałeś. Ciekaw jestem czy będzie jakaś różnica, obecnie z tego co mi wiadomo zalany był castrol 75W90, w dyfrze i skrzyni ten sam. Możesz szerzej opisać jakie były objawy "odzywania się" tylnego dyfra?
  2. Mam pytanie odnośnie zachowania się napędów w imprezie STI 2006 r. Jeśli dobrze wyczytałem na forum i stronach zagranicznych to przedni i tylni dyfer są częściowo spięte. Jeśli jestem w błędzie proszę o korektę. Czy w związku z tym podczas jazdy z DCCD w trybie auto może dojść do sytuacji, że jadąc na parkingu przy maksymalnym skręcie kół któreś koło przedniej osi będzie się ślizgać? Jechałem ostatnio imprezą podczas oględzin i zauważyłem takie właśnie zachowanie auta, jedno z kół jakby o coś tarło. Czy jest to normalnie w STI? Obecny właściciel twierdzi że jest to ok, chciałbym jednak zweryfikować tą informacje. Wiem, że tak sytuacja może być spowodowana niewłaściwym złożeniem zacisków ale chodzi mi o zachowanie DCCD w pełnym skręcie kół. Przy okazji jeszcze może, ktoś podrzucić zdjęcie zderzaka - podświetlenia tylnej rejestracji? W necie nie mogę znaleźć foty z widokiem na rejestracje od dołu zderzaka a chciałbym się upewnić czy czegoś (osłony lampek) tam nie brakuje.
  3. marko_wrx

    AWD w praktyce

    Odkopię... Mam pytanie odnośnie zachowania się napędów w imprezie STI 2006 r. Jeśli dobrze wyczytałem na forum i stronach zagranicznych to przedni i tylni dyfer są częściowo spięte. Jeśli jestem w błędzie proszę o korektę. Czy w związku z tym podczas jazdy z DCCD w trybie auto może dojść do sytuacji, że jadąc na parkingu przy maksymalnym skręcie kół któreś koło przedniej osi będzie się ślizgać? Jechałem ostatnio imprezą podczas oględzin i zauważyłem takie właśnie zachowanie auta, jedno z kół jakby o coś tarło. Czy jest to normalnie w STI? Obecny właściciel twierdzi że jest to ok, chciałbym jednak zweryfikować tą informacje. Wyczytałem, że tarcie przy skręcie może być spowodowane niewłaściwym złożeniem zacisków ale chodzi mi o zachowanie DCCD w pełnym skręcie kół.
×
×
  • Create New...