Skocz do zawartości

Turborowerek

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Auto
    Skoda Octavia II 1.9 TDI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Turborowerek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Czy jest na forum użytkownik XV 1,6, który zgodziłby się na rozmowę telefoniczną. Zapraszam na priv. Dzieki
  2. Znalazłem jedną używaną xv z silnikiem 2.0 ze szwajcarii. VIN: JF1GP7LC5GG271304 . Ktoś coś pomoże rozszyfrować jakie ma auto wyposażenie?
  3. Byłem dzisiaj u klienta, który zajmuje się renowacją zabytkowych samochodów. Stał na warsztacie akurat mercedes "beczka" . Pokazywał mi sposób zabezpieczenia progów, przodu samochodu. Nie jest problemem to że blachy są cienkie jak ktoś pisał wcześniej. Dzisiaj na cały samochód idze jedynie ok. litra! lakieru. Blachy na łączeniach nie są woskowane, itp, itd. I tak podobnie jest u wszystkich. Ma być ruch w interesie. Komu zależy na robieniu samochodów które będą miały trwałość 20 lat? Także czy blacha gruba czy cienka to i tak najważniejsze w jaki sposób została zabezpieczona przed korozją. Do tych co się śmieją ze skody. Mam 1.9 TDI 105 KM z 2007r., przejechane 336 kkm. W tym roku swoją skodę uprałem w myjni parowej, poprawiłem blacharkę (zaprawki) i wypada mi ją przeprosić patrząc na naszpikowane elektroniką teraźniejsze super bryki zaprojektowane na 200-300 tys. kilometrów. Niemniej jednak xv to ciekawy samochodzik. Może warto poczekać na silnik i-boxer.
  4. ale z dużo slabszym wyposazeniem
  5. To może forka wziąć Panowie. Są ostatnie sztuki z 2018r. z sinikiem 150 KM
  6. Samochód odpowiada mi pod wieloma względami ale wkurzyłbym sie gdyby po 2 latach zaczęła wyłazić rdza. Wg. mnie do 120 km/h hałas w kabinie nie przeszkadza, przy 150 jest juz nieznośny. Wtedy kosztuje 20 tys. wiecej, bo automat i napęd 4x4. A w przedziale cenowym 130-150 tys. to nie koniecznie kuga, rav4 tez jest ciekawa
  7. Te trasy to tak do 100 km lub do 30 km po okolicy, a miasto malutko. Wiem, że swietnie się prowdzi xv, rzadko zmieniam samochody, myśle też o XV zeby po 5 latach żonce oddac. Obecnie mam skode 12- sto letnią, trzeba od czasu do czasu naprawiać blachy,. Ktoś mnie pytał co rozumiem przez to czy blachy nie korodują, za te pieniadze wystarczyłoby zeby samochod nie korodował tak powiedzmy do 7 lat. Jest to realne przy xv?
  8. Zastanawiam sie tez nad rav 4 Na tym forum znalazlem nastepujace informacje o ,Xv: - slabe wyciszenie - 1.6 pali wiecej niz 2.0 - slabe blachy - mozliwe niedorobki - samochod warty za takie pieniadze Potwierdzacie?
  9. Jakie jest realne spalanie w XV1.6?
  10. Kuga za 120 tys. ma wszystko to co XV 1.6 w najbogatszej wersji, dodatkowo podgrzewaną kierownicę i otwierany elektrycznie bagażnik, do tego daja komplet opon zimowych, XV 1,6 za 108 tys. z dodatkami Dzieki skodziarz :-) Ja w sumie tez skodziarz i to aktualnie
  11. Panowie i Panie (chyba nie ma ale zawsze mogą się pojawić). Nigdy nie miałem subaru. Mam aktualnie skode octavie II 1.9 TDI 105 KM (250 Nm). Jeździłem XV 1.6 bardzo przyjemnie się prowadzi autko, zauroczyło mnie. Zastanawiam się też nad kugą 1.5 Ecoboost 150 km w manualu (podobne pieniądze co XV). Kuga wydaje mi się cichsza, ma lepsze fotele. Jeżdzę spokojnie tak do 120 km/h. Zastanawiam się bo kuga jak będzie trzeba przycisnąć (wyprzedzanie) to coś wycisnę szybko z silnika (na trasie głównie będę jeździł). Wiem, że to ciężkie to dla użytkowników subaru pytanie, ale może coś obiektywnie podpowiecie. Jeśli chodzi drogi inne ni ż asfaltowe to czasem zdarzy mi się, że muszę przejechać, ale ten argument nie jest najważniejszy na korzyść subaru. Poza tym jak spisuje się zawieszenie subaru tak powiedzmy po 50 - 70 kkm. Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...