Skocz do zawartości

marcin.k.88

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy my 09, 2.0 165 km bi-fuel

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin.k.88

0

Reputacja

  1. Czesc. Nadszedl czas by zrobic upgrade w legasiu-zalozyc lusterko fotochromatyczne. O ile samo podlaczenie nie stanowi problemu to chcialbym znalezc miejsce pod deska/slupku gdzie podpiac sygnal swiatel cofania.Mam to nieszczescie ze brakuje u mnie oryginalnej wtyczki od lusterka. Mysle trudno, wystarczy wpiac sie w kostke obok lampek, sa 3 kabelki do niczego nie podlaczone, a patrzac po zdjeciach wiazek do lusterka jest ona wlasnie tu wpinana. Sprawdzam miernikiem- brak pradu, ide dalej, zlacze w slupku A nie ma wszystkich przewodow miedzy progiem a slupkiem(pod lampke sa i znowu pod lusterko nie ma....). Entuzjazm opadl, a nurkowanie przy tej pogodzie w aucie pod blokiem nie nalezy do przyjemnych.Teraz pytanie gdzie, w ktorej kostce znajde 12v na swiatla cofania? Nie chce ciagnac przewodu z tylu auta. Kostka slupek A Wydaje mi sie ze od lusterka powinny byc 3 kabelki z prawej od dolu (za bialo czerwonym) Kostki nogi pasazera
  2. problem rozwiązany: silnik wymieniony na taki z forka 2011 z b. małym przebiegiem (60tys). Z mojego głowice ocalały ale nie było w sumie sensu ich zakładać do kompletnego i sprawnego silnika. Jeśli te z nowego silnika nie wytrzymają gazu to zawsze mam sprawne z mojego starego. Z tego co się dowiedziałem to dół w każdym jest taki sam. Szkoda, że nie udało się znaleźć na tamtą chwilę identycznego silnika, ale ten rekompensuje b. małym przebiegiem (poprzedni 270tys.) Jednak ej20f to biały kruk.
  3. A w okolicach Warszawy jest jakis dobry zaklad? Cos slyszalem o Zielonce?
  4. Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Od paru lat jestem szczęśliwym posiadaczem legacy my09 2.0 165km bi-fuel (tzn nie wiem czy teraz jestem szczęśliwy, ale o tym dalej...). Przytrafiła się awaria, mój tato nie zauważył wycieku płynu chłodniczego ( wskazówka nie poszła do góry), płyn zleciał i przejechał tak 30km...( spokojna jazda), mechanik stwierdził że silnik został przegrzany i lepiej szukać nowego. Auto odpala i w sumie jeździ ale tłucze się/ postukuje z lewej strony coś w silniku (w sumie to dźwięk podobny do wtryskiwacza od gazu - choć to może złe porównanie). Szukam silnika na zamianę, ale niestety nigdzie nie ma ej20f co najwyżej ej204 i tu pojawia się pytanie co robić? jakie są różnice pomiędzy tymi silnikami? czy chodzi tu tylko o utwardzone gniazda i inne zawory, czy jest coś więcej? czy blok pasuje i szukać tylko głowic (te są dostępne)? Czy remontować to co mam? Z góry dziękuje za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...