Jump to content

Karol Antosiewicz

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Karol Antosiewicz

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Długosiodło
  • Auto
    w trakcie poszukiwań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy w przypadku wersji amerykańskiej 2,5 będę miał trudności jeśli chodzi o dostępność części czy to jest wszystko to samo? Czymś się różni ta wersja prócz jednostek typu miła farenhait?
  2. Wyższa chodzi o budę tak? Bo jeśli chodzi o prześwit to katalogowo Forek - 200mm, Rav4 - 175mm
  3. Oglądałem dwie sztuki w mojej okolicy i to były typowe sztuki komiksowe ble Trudno coś będzie znaleźć godnego uwagi na już. Silnik to raz a korozją dwa. Przez to drugie muszę się żegnać z Outkiem a nie chcę się użerać z rudą od początku. Co do zdolności terenowych kolega po fachu potwierdził. Boję się że przez brak rozsądnej alternatywy skończy się na jakimś Sportage czy Tucsonie
  4. Znam ten samochód. Jest ok ale potrzebuję czegoś trochę bardziej uniwersalnego i jednak nowszego. Takie wnioski nasunęły mi się po przesiąsiadce z Sportage na Outka. Nie odczułem wtedy braku ramy czy reduktor a zalet było wiele. Ale dzięki za chęci
  5. Jestem leśnikiem, na co dzień przemierzam leśne drogi gruntowe. Do tej pory dzielnie służył mi Outlander I 2,0 b+g, wcześniej Kia Sportage I A na początku Poldzio. I zawsze gdzieś z tyłu głowy chodził mi Forester a że nadeszła konieczność zakupu to chciałbym poradzić się szanownych forumowiczów. W grę wchodzi Forester II 2005-2008, benzyna z gazem lub pod gaz, budżet do 25tysi. Turbo raczej odpada bo za wysokie koszty utrzymania. 1. Ile w terenie tak naprawdę daje reduktor? W Outlanderze nie miałem i dawałem radę, w Kii był i w zasadzie nie używałem. Niektórzy stosują podobno jako namiastkę turbo przy wyprzedzaniu? 2. W silniku 2,5 at reduktora nie uświadczę, tylko w 2,0 tak? 3. Czy w 2,0 158km regulacja luzów zaworowych wiąże się z koniecznością wyjmowania silnika i ile to na chwilę obecną kosztuje? 4. Gdzie fachowo coś takiego zrobić (okolice Ostrów Mazowiecka, Wyszków) 5. Czy każdy w miarę ogarnięty mechanik poradzi sobie z naprawami czy to już wyższa szkoła jazdy i będę musiał szukać fachowców? 6. Koszty standardowych części i ich dostępność - duża różnica pomiędzy np Outlanderem? 7. Czy bać się zakupu 2,5 at b+g jeśli wiem że 2 lata temu była robiona UPG w tym egzemplarzu, mogą być jakieś symptomy spartolonej roboty? 8. Jakie max opony całoroczne wejdą żeby nic nie tarło a żeby w terenie szło i było wysoko? 9. Jak jest z korozją - szczególnie spodu, zabezpieczać barankiem czy mija się to z celem? 10. Co lepiej benzyna z gazem czy benzyna i samemu zakładać? Jakie koszty instalacji przy 2,0 at i 2,5 at? Z góry dziękuję za jakiekolwiek rady
×
×
  • Create New...