Skocz do zawartości

Paweł Narloch

Autoryzowany Dealer / Serwis
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Paweł Narloch

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Szukam odpowiedniego dla mnie :-)
  • Zainteresowania
    Technika Subaru. Dobra muzyka i literatura. Turystyka a szczególnie Kresy. Walki bokserskie na wysokim poziomie technicznym. Historia polityczna i konflikty zbrojne i wiele innych

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Paweł Narloch

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

18

Reputacja

  1. Szanowni Państwo ! Dziękujemy za wszelkie uwagi. Konstruktywna, uczciwa i obiektywna krytyka z Państwa strony pozwala nam wyciągnąć pozytywne i budujące na przyszłość wnioski w sytuacji gdy komuś zdarzyło się mimo wszelkich starań i dobrej woli popełnić błąd. Krytyka pozwala również rozwijać się i poprawiać systematycznie jakość. Wszyscy jesteśmy ludźmi i zarówno nam jak i Państwu w przeróżnych okolicznościach również może przydarzyć się sytuacja, w której popełnimy błąd. Państwa cenne uwagi i komentarze posłużą nam w jeszcze ściślejszej kontroli wykonywanej pracy. Proszę o zgłaszanie uwag dotyczących pracy serwisu w miarę możliwości niezwłocznie i szybko. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich Państwa w tych niewątpliwie trudnych dla Państwa i dla nas czasach lat 2020/2021 i życzę wszystkiego najlepszego Państwu zarówno w sferze zawodowej i prywatnej. z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO SUBARU ZDANOWICZ GDAŃSK
  2. Dzień dobry Pani ! Szanowna Pani ! W nawiązaniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej z Panią jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za bardzo szczegółowe i obszerne przedstawienie sytuacji . Podczas kolejnej wizyty serwisowej dołożymy wszelkich starań i wykonamy ponowną diagnostykę zgłaszanych przez Panią kłopotów z samochodem. Pozdrawiam serdecznie . Z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO SUBARU ZDANOWICZ GDAŃSK
  3. Dobry wieczór Wszystkim Państwu ! Akcja serwisowa przebiega zasadniczo sprawnie. W ASO w Gdańsku staramy się mieć części na miejscu i wykonywać naprawę na poczekaniu. W załączeniu foto części z dzisiaj wykonanej akcji przywoławczej PCV. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk
  4. Ponownie dobry wieczór Państwu ! Nie wszystkie samochody są objęte akcjami serwisowymi. Najlepiej sprawdzić na stronie internetowej www.subaru. pl w zakładce Moje Subaru /kampanie przywoławcze/akcje serwisowe. Decyduje nr identyfikacyjny nadwozia. W razie wątpliwości proszę o e-mail z nr VIN ponieważ niektóre auta zza granicy Polski mogą nie być ujęte w wyszukiwarce na stronie ogólnej. Pozdrawiam serdecznie! Z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk
  5. Dzień dobry albo może dobry wieczór wszystkim Państwu ! Powiadomienia są wysyłane do wszystkich, których samochody są objęte akcją taką czy inną ale to jednak trochę trwa. Więc proszę się nie martwić. Ktoś z Państwa mógł dostać powiadomienie np. wczoraj czy też w ostatnich dniach a ktoś inny być może dzisiaj lub jutro. Proces jednak trochę trwa ale jest precyzyjnie nadzorowany - to jednak nie jest spontaniczna lawina. Być może niektórzy z Państwa powiadomienia nie otrzymają jeśli auto pochodzi spoza polskiej sieci Subaru ( auto sprowadzone zza granicy lub kolejny właściciel i nie było pełnego przepływu informacji n/t aktualnego właściciela ). W razie wątpliwości proszę o e-maila do mnie i wszystko szybko wyjaśnię pawel.narloch@gdansk.subaru.pl Pozdrawiam serdecznie ! z wyrazami szacunku Paweł narloch ASO Subaru Zdanowicz Gdańsk
  6. Dzień dobry Państwu ! Akcja przywoławcza na PCV jest już ogłoszona i zostaniecie Państwo o tej akcji powiadomieni. z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO Zdanowicz Gdańsk
  7. Dobry wieczór Szanownemu Państwu ! Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim Państwu za wszelkie zgłoszone uwagi i sugestie. Przeanalizowaliśmy po raz kolejny Państwa uwagi, zastrzeżenia i konstruktywną krytykę . Sygnały docierające od Państwa zarówno z Forum Subaru a także z bezpośrednich kontaktów i rozmów z Państwem w trakcie wizyt w serwisie doprowadziły nas do jednoznacznych wniosków zmierzających do poprawy, doprecyzowania i ujednolicenia standardów serwisowych ASO Subaru Zdanowicz. W celu podwyższenia jakości naszych usług podjęliśmy wraz z Zarządem Firmy PHU Zdanowicz Sp.z o.o. ASO Subaru & Mazda decyzję o utworzeniu, ustandaryzowaniu i udostępnieniu wraz z nowym rokiem 2020 precyzyjnego cennika przeglądów okresowych Subaru oraz innych usług serwisowych. z wyrazami szacunku Paweł Narloch kierownik serwisu ASO Subaru Zdanowicz
  8. Szanowni Państwo, Odnosząc się do zarzutu Pana Marcina chcielibyśmy przekazać na łamach Forum nasze oświadczenie. Rozgorzała tutaj dyskusja dotycząca jakości przeglądu 2 roku pojazdu Subaru XV 2.0i wykonanego w ASO Zdanowicz. Jako pracownicy ASO Zdanowicz przykładamy szczególną uwagę do każdej wykonywanej przez nas naprawy czy czynności przeglądowej. Między innymi, kontrolujemy poziom uzupełnianego oleju silnikowego. Klient, na co posiadamy dowody w postaci świadków i monitoringu wizyjnego, po wykonanej usłudze osobiście sprawdził poziom oleju w silniku. Po tej czynności, bez zastrzeżeń, wrócił do Biura Obsługi Klienta gdzie wraz z Doradczynią Serwisową Panią Izabelą Omiljanowicz zakończył zlecenie i opłacił fakturę. W następnym tygodniu Klient wyraził życzenie umówienia się na wizytę w serwisie w celu wykonania naprawy w ramach akcji przywoławczej. W przededniu wizyty Klient zwrócił uwagę, że poziom oleju jest ponad jego stanem maksymalnym. Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie. Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji serwisowej tego pojazdu rekomendowana ilość oleju podczas jego wymiany wraz z filtrem oleju to 4,4L (w załączeniu). Enigmatyczny zapis na fakturze KPL to komplet oleju zużywany do danego modelu Subaru. Jest to domyślna jednostka miary naszego systemu informatycznego. W załączeniu FV z jednostką miary litr - widoczne jest, że wymieniona ilość oleju jest zgodna z poziomem rekomendowanym (różnica 100ml nie ma tutaj znaczenia, między min a max na bagnecie jest 1L oleju). Firma Zdanowicz jest na rynku od ponad 30 lat. Nasza firma cechuje się wysoką jakością obsługi (co potwierdzają wysokie noty jakościowe) oraz efektywnością wykonywanych napraw (co potwierdza 97% poziom pozytywnie wykonanych napraw w pierwszym terminie wizyty pojazdu w naszym serwisie). Wobec przedstawionych faktów posiadamy moralne prawo zwrócić uwagę na język i merytorykę prowadzonej tutaj dyskusji. Oszczercze i obraźliwe zwroty „typowy Zdanowicz” czy „patologia” noszą znamiona języka nienawiści i hejtu . Wobec powyższego należałoby wstrzymać się z tego typu oskarżeniami, i zgodnie z zasadami kultury osobistej i zwyczajnie po ludzku, rozmawiać na zasadzie partnerskiej. Z wyrazami szacunku, Kierownik ASO Subaru & Mazda Zdanowicz Paweł Narloch Oraz pracownicy, którzy obsługiwali Klienta, Pana Marcina Pani Izabela Omiljanowicz i Filip Olbromski
  9. Dzień dobry Państwu ! Dziękuję serdecznie za zamieszczony przez Szanownego Pana komentarz do wykonywanej akcji serwisowej w zakresie wymiany sprężyn zaworowych w silnikach Subaru FB/FA. Pragnę poinformować, że akcja serwisowa którą ogłosił producent obejmuje bardzo znaczną w sensie ilościowym liczbę pojazdów w związku z czym wykonanie napraw we wszystkich przedmiotowych samochodach w stosunkowo krótkim czasie jest niezmiernie trudne z przyczyn technicznych i wykonawczych. Decydująca w tym wypadku jest kolejność zgłoszeń Szanownych Klientów. Zapewniam Państwa, że do sprawy podchodzimy z należytą uwagą i profesjonalizmem i dołożymy wszelkich starań aby wykonać akcje serwisowe w możliwie szybkim czasie. Każdy Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o gotowości serwisu do przyjęcia samochodu do naprawy. Z wyrazami szacunku Paweł Narloch ASO SUBARU ZDANOWICZ GDAŃSK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...