Skocz do zawartości

qeq

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia qeq

0

Reputacja

  1. Dzięki Panowie za pomoc. Jeszcze pytanie co do remapu : Czy robiąc go na 250-260 KM spalanie dużo wzrośnie? Czy te mody+remap wpływają znacznie na żywotność silnika?
  2. Znajomy od którego kupuję to auto zwrócił mi na to uwagę, że przy wysokich obrotach na 4 i 5 występuje przeładowanie którego ecu nie jest w stanie bez remapu ogarnąć. A sam tłumik końcowy (nieprzelotowy) wpływa na ograniczenie przeładowania? Jeśli założę tylko końcowy ori z wrxa nie zaszkodzi silnikowi że jest rozdławiony od turbiny a na końcu zdławiony?
  3. Nie ma mapy. Ecu seryjne. Niestety nie mam jeszcze auta wiec nie wiem jaki jest boost cut, turbina, wastegate standardowe.
  4. Witam, na wstępie chcę powiedzieć że jestem noobem w świecie subaru z tąd poniższe pytania. Pacjent to impreza wrx z 2002 r. W aucie był zrobiony customowy kolektor, uppipe, downpippe i wydech przelotowy 3'' . Jest za głośny dla mnie-auto ma służyć również czasem na trasy ok. 150km. Chciałbym wyciszyć wydech, oraz nie robić narazie mapy, nie zależy mi jeszcze na dużym przyroście mocy. Czy założenie ori wydechu z wrx (środkowy i końcowy, zostawiając uppipe i downpippe) zmniejszy przeładowanie i będzie bezpiecznie jeździć przez np. przez rok ? Czy założenie stockowego z obecnymi modami nie spowoduje nieprawidłowej pracy silnika? Czy może zmienić tylko końcowy wydech na coś cichego (tylko na co? Jest tam blitz :D) i jeździć uważając na przeładowanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...