Z tego co wiem to piastę...[emoji848] Nie robiłem tego nigdy, ale na logikę chyba właśnie tak. No chyba, że tarczo-bęben wystarczy. [emoji848] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Mam ten sam problem. Przeglądając forum kiedyś natrafiłem na taki wątek. Jeden z kolegów bardzo dokładnie opisał (ze zdjeciami włącznie) jak to trzeba wykonać. Jak mi się uda to znaleźć to podeślę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Czołem[emoji6] Dorzucę swoje 3 grosze[emoji848] Ja we wtorek wymieniłem przód i tył. Tarcze Rotinger GT i klocki Bosch. Przód tarcza 294mm pod zaciski 4-tloczkowe a tył tarcza pod seryjny zacisk. Cały komplet wyszedł 1500 pln bez robocizny. Do tego płyn Motul 5.1 (90 pln) i nowe elastyczne przewody hamulcowe na każde koło(300 pln)+Regeneracja tylnych zaciskow. Za całość z robotą wyszło 2700 pln.[emoji41][emoji41] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka