Skocz do zawartości

Michał Lenart

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester SG, 2.5XT 230KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał Lenart

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Z tego co wiem to piastę...[emoji848] Nie robiłem tego nigdy, ale na logikę chyba właśnie tak. No chyba, że tarczo-bęben wystarczy. [emoji848] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Opisał to ładnie kolega Malyboss 26 listopada 2017. Zrobiłem screeny Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Mam ten sam problem. Przeglądając forum kiedyś natrafiłem na taki wątek. Jeden z kolegów bardzo dokładnie opisał (ze zdjeciami włącznie) jak to trzeba wykonać. Jak mi się uda to znaleźć to podeślę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Mam forestera SG i mam dokładnie to samo, tyle tyle tylko, że fotel pasażera również [emoji848] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. Czołem[emoji6] Dorzucę swoje 3 grosze[emoji848] Ja we wtorek wymieniłem przód i tył. Tarcze Rotinger GT i klocki Bosch. Przód tarcza 294mm pod zaciski 4-tloczkowe a tył tarcza pod seryjny zacisk. Cały komplet wyszedł 1500 pln bez robocizny. Do tego płyn Motul 5.1 (90 pln) i nowe elastyczne przewody hamulcowe na każde koło(300 pln)+Regeneracja tylnych zaciskow. Za całość z robotą wyszło 2700 pln.[emoji41][emoji41] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Dodając swoje 3 grosze, obaj koledzy mają rację. I ja się zgadzam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...