Skocz do zawartości

Michał Kraków

Nowy
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Michał Kraków

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    Snowboard, Góry

Ostatnie wizyty

44 wyświetleń profilu
  1. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Faktycznie, dziękuje za informację
  2. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Dzięki za info, poszukam informacji na temat modelu i jak coiś to się odezwę. Pozdrawiam Michał Spalanie po przeliczeniu podobne do podawanych przez kolegów w poprzednich wypowiedziach. A jaki w twoim OBK silnik pracuje, i skrzynia AT 5 biegowa VTD? Jeśli pamiętasz to jakie są koszta importu (cło, obsługa w US, kto na miejscy się zajmuje twoimi sprawami itp.).
  3. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Dzięki za info, spróbuje się skontaktować
  4. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Masz rację na otomoto jest jeden 3,6 i jeden 2,5, zbroję się w cierpliwość aż po zęby . Zdecydowanie wolałbym na tym forum coś znaleźć i dobić interesu.
  5. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Liczę się z takim spalaniem w końcu to 3,6 coś pić musi, że nie zachęca do ekodrajwingu też rozumiem. Ale różnice spalania między 3,6 a 2,5 to już nie są jakieś wyraźne. W przypadku gdzie samochód w mieście spędzi większość czasu AT wydaje się lepszym rozwiązaniem, TM w korkach to jak mieszanie zupy czasem, a korki są u mnie wieczne. Wiadomo koszta serwisu są dla nie istotne, bo zakładam że koszta utrzymania są na podobnym poziomie, dochodzi jeszcze koszt zakupu. Z zakupem nie ma ciśnienia, chcę wybrać i skupić się na konkretnym modelu w poszukiwaniach, nic na siłę (no chyba że się trafi okazja ). 3 miesiące to niezły wynik, ile w tym czasie obejrzałeś egzemplarzy mniej więcej?
  6. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    O bardzo chętnie się dowiem jak w razie czego ogarnąć taką operację Ja akurat nie szukam wyścigówki tylko wygodnego uniwersalnego wozy z zapasem mocy, na miasto i w dalekie trasy w cztery osoby. Diesla to bym nie zagrzał przy miejskich przelotach. Inna sprawa że diesle subaru nie cieszą się najlepszą opinią , a i tak wolę silniki benzynowe. Jeździłem 5 biegowym AT w nissan altima US i nie miałem zastrzeżeń, natomiast bezstopniowe CVT jakoś mnie nie przekonało (może jakieś uprzedzenia), spodziewałem się chyba czegoś innego po stwierdzeniu bezstopniowa. Jak ta wersja US, duże różnice w wyposażeniu, może to głupie pytanie ale nie miałeś obaw przed zakupem, i jak sprawdzałeś samochód przed kupnem? Z góry dzięki za info Drogi forumowiczu, nie jest moim zamiarem namawiać kogokolwiek na zakup 3,6, zwłaszcza że ja się do tego przymierzam i nie szukam konkurencji . Wręcz przeciwnie jeśli ktoś by chciał się pozbyć przedmiotu naszej dyskusji, to chętnie się o tym dowiem.
  7. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Możesz mi coś więcej napisać o kosztach zakupu twojego 3,6, jaki to rocznik, gdzie szukałeś, czy polecasz jakieś sprawdzone źródło zakupu? Powtórzę pytanie, czy UPG występuje w 3,6? Nie brałem pod uwagę US ze względu na to że większość to po dzwonach, a i ja nie mam nikogo za wielką wodą żeby mi poszukał czegoś godnego, najlepiej jakby ktoś kto sprowadzał samodzielnie się wypowiedział bym był wdzięczny.
  8. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    2.5 z MT bo CVT jeździłem i nie chce, 3,6 nie jeździłem ale szukam do jazdy próbnej jak się coś pojawi. SI driver co to ? Jak się skrzynia sprawuje? O gazie w 3.6 też nie myślę. Jakie masz zdanie o ASO z którymi miałeś do czynienia (ceny podejście profesjonalizm, jakość), i jak tam UPG w twoim OBK? Takiego spalania się spodziewam po takim silniku, i też żałuję a nawet się trochę dziwię że nowy OBK jest dostępny tylko w jednym silniku.
  9. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    O tłokach kutych na tym forum gdzieś czytałem, ale nie biorę pod uwagę. Wiem że instalacja się zwróci, pytanie tylko w jakim czacie w przypadku 2,5, a w jakim w przypadku 3,6? (o ile gazowanie 3,6 ma sens?), przy moich przebiegach. Inna rzecz to znajdź gaziarza co dobrze ogarnie subaru. Nie wiem czy mogę odpuścić temat luzów zaworowych, wolę brać pod uwagę i się przygotować. Wszak prędzej czy później mogą wystąpić. Nie uzależniam wyboru wersji od predyspozycji do LPG. Chce się dowiedzieć więcej o silnikach, skrzyniach, żywotności itp. (jak w temacie). Np czy UPG występuje w 3,6 czy tylko w 2,5, czy jest to jednorazowa usterka a jeśli nie to jakie przebiegi realnie zrobimy od między awariami UPG? Generalnie jak w temacie.
  10. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    2,5 już jeździłem tyle że w automacie (MY18), baaaaardzo chętnie bym się przejechał 3,6 ale nie mam póki co w okolicy możliwości. W sohc koszt nie obejmuje podniesienia czy wyjęcia silnika jak jest w dohc. Jeśli się zdecyduję na 3,6 to dohc wchodzi tylko w grę, przy 2,5 pewnie też z racji rocznika. Nie wiem do kiedy i w jakich pojemnościach występowały sohc.
  11. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    jak się przygotuje to może udźwignę, tylko muszę wiedzieć ile mam udźwignąć
  12. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Tylko jak np UPG przydarzy się w 3,6 to chciałbym wiedzieć czy udźwignę itp. Mówimy o 2,5 czy 3,6 i jaki koszt regulacji?
  13. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Wiem, ale potrzebuję więcej informacji żeby wybrać świadomie i nie pluć potem sobie w brodę
  14. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Na to liczę, dzięki za pomoc
  15. Michał Kraków

    outback IV 2,5 vs 3,6 pomoc w wyborze

    Planuję ok. 15K rocznie robić. przy sohc LPG jest na pewno opłacalne, gorzej przy dohc, bo nie znam kosztów eksploatacyjnych itp. Już nie mówiąć o kosztach przy 3,6.
×