Jump to content

Michał Kraków

Nowy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About Michał Kraków

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Zainteresowania
    Snowboard, Góry

Recent Profile Visitors

87 profile views
  1. Pewnie nie, chyba że by się sinik i skrzynię z US udało ściągnąć w dobrych pieniądzach, a OBK z padniętym dieslem kupić u nas do 20K. I jeszcze mechanik co tego nie sp...... by się przydał. Ja puki co dalej zaciekle szukam 3,6 choć nadzieje z dnia na dzień się rozwiewają. NIE PODDAWAJMY SIĘ
  2. Święta prawda, ani sztuki nie znalazłem godnej uwagi. Jak tak dalej pójdzie to zacznę chyba znowu zerkać w stronę 2,5 Chyba że kupię padniętego diesla i zrobię swap na 3,6 . Próbował ktoś coś takiego przekombinować. Kiedyś widziałem na terenwizji wypowiedź gościa który do patrola wsadził silnik 3,0 z bmw, wraz ze skrzynią. Całość swap zlecony z częściami wyszedł 20000zł.
  3. Świetnie, a do końca kwietnia damy radę? . GREGG nie bądź taki, daj się nacieszyć innym. Wszak jak widzisz twoja decyzja może nakręcić niezłą serie transakcji między nami forumowiczami.
  4. Ha, nie było mnie 2 tygodnie w kraju i mi uciekł 3.6. Ma ktoś może do oddania 3.6 w dobre ręce?
  5. Dzięki za info Kambol, pozdrawiam Michał
  6. Witam, próbuje odświeżyć temat. Szukam informacji o kosztach jak wyżej, czyli cło na 3,6, rejestracja w Polsce, koszt transportu oraz namiary na firmy które sprowadzają auta na zlecenie. Wszystkie informacje mile widziane. Pozdrawiam Michał
  7. Pewnie że 3,6 niech się tylko taki trafi Spoko najpewno dam znać co i jak. Kiedyś już tribeca rozważałem dla 7 miejsc ale odpuściłem. Obk będzie i już
  8. Jak to człowiek potrafi szybko zdanie zmieniać. Jak zaczynałem to zastanawiałem się pomiędzy Foresterem a Legacy. I nie chciałem nic z US. A teraz szukam outback 3,6 i zastanawiam się nad wprowadzeniem za stanów. Ciekawy jestem jak to wszystko się skończy (wszak jest jeszcze tribeca 3.6 )
  9. Tego się obawiam że najlatwiejszy
  10. Dzięki wielkie Widzę że w US OBK jest cały czas oferowany w 3.6, jedynie w 2015 zrezygnowali z 5 At na rzecz CVT. Tyle na szybko wyłapałem. Muszę się wczytać w lekturę. Jeszcze raz dzięki kolego Fala .
  11. Dziękuję wszystkim za pomoc i poświęcony czas. Nie było mnie chwilę na forum (trochę młyn w pracy w tym okresie mam, ale jeszcze chwila i się uspokoi). Ale do rzeczy. W oparciu o wasze opinie i uwagi zacznę szukać OBK 3,6 , uważam że dla mnie jest to najlepszy wybór, i takiego będę szukał . Mam jeszcze pytanie w kwestii US. Czy zna ktoś specyfikację, gamę silnikową dla modeli US OBK IV, lub gdzie takiej specyfikacji szukać? Chodzi mi min. o to do kiedy w US oferowany był silnik 3,6, jaka była wersja wyposażenia i ogólnie jak wyglądała oferta na OBK IV. Ponadto wszystkie informacje z wiązane z kosztami sprowadzenia samochodu z US (cło, rejestracja w Polsce, konieczne przeróbki itp.) bardzo mile widziane. Następnie czy są Wam znane firmy które się zajmują sprowadzaniem samochodów z US za zlecenie. Z góry dziękuję za pomoc. Michał
  12. Faktycznie, dziękuje za informację
  13. Dzięki za info, poszukam informacji na temat modelu i jak coiś to się odezwę. Pozdrawiam Michał Spalanie po przeliczeniu podobne do podawanych przez kolegów w poprzednich wypowiedziach. A jaki w twoim OBK silnik pracuje, i skrzynia AT 5 biegowa VTD? Jeśli pamiętasz to jakie są koszta importu (cło, obsługa w US, kto na miejscy się zajmuje twoimi sprawami itp.).
×
×
  • Create New...