Skocz do zawartości

Seeb

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

117 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Seeb

0

Reputacja

  1. Wejdz na stronę: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ i korzystając z poniższej ścieżki dostępu znajdziesz kilka pomocnych rysunków dotyczących budowy foteli Legacy_Outback » 2010 » USDM Legacy FSM 2010 (BM-BR) » 10. Body Section (Book 2) » 4. Seats
  2. Sprawdziłem kabel pomiędzy gniazdem przekaźnika a BIU, jest przejście i nie ma zwarcia do masy więc kabel nie jest uszkodzony. Czy ktoś miałby możliwość sprawdzenia napięcia w takim samym aucie na cewce przekaźnika w dwóch przypadkach: po włączeniu zapłonu oraz po uruchomieniu podgrzewania szyby. Dla ułatwienia załączam zdjęcie lokalizacji przekaźnika. Podejrzewam uszkodzenie modułu komfortu więc od razu się zapytam czy ktoś może naprawiał moduł i może polecić jakiś serwis w Warszawie? Drugą opcją jest zakup używanego modułu który trzeba byłoby zaprogramować i kolejne pytanie gdzie można byłoby to zrobić również w Warszawie?
  3. Akumulator jest nowy, wymieniony 3 tygodnie temu.
  4. Witam Szukam pomocy w naprawie nie działającego podgrzewania tylnej szyby i lusterek w Outbacku 2.0 diesel, rocznik 2008. Po włączeniu podgrzewania na panelu w kabinie dioda zapala się i gaśnie po 15 minutach więc sterowanie jest ok. Cewka przekaźnika Rear Deffoger Relay wewnątrz komory silnika jest sprawna, oporność wynosi 180 ohm. Styki też działają, przekaźnik był zamieniony z przekaźnikiem od klaksonu który po tej zamianie zadziałał. Cewka przekaźnika Mirrow Heater Relay jest sprawna, oporność wynosi 140 ohm. Styki działają, przekaźnik zamieniony dla sprawdzenia z przekaźnikiem od podgrzewania przedniej szyby. Bezpieczniki są sprawne. Sprawdziłem też miernikiem ścieżki na szybie i lusterkach. Po odłączeniu przewodów zasilających miernik wskazał ciągłość ścieżek i brak napięcia po włączeniu podgrzewania na tych przewodach. Według schematu elektrycznego który znalazłem na stronie http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/ styk normalnie otwarty przekaźnika Rear Deffoger Relay jest zasilany bezpośrednio z akumulatora i napięcie 12V w tym miejscu jest. Druga cześć tego styku połączona jest z bezpiecznikiem 25A znajdującym się obok tego przekaźnika. Plus cewki tego przekaźnika zasilany jest ze stacyjki i po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie 12V pomiędzy minusem na akumulatorze a wtykiem plusa w gnieździe przekaźnika. Minus cewki sterowany jest przez Body Integraded Unit. Mierząc napięcie na wtykach cewki w gnieździe przekaźnika po jego wyjęciu i po włączeniu zapłonu mam 12V natomiast po włączeniu podgrzewania w kabinie napięcie spada do 7,5V. Po włożeniu przekaźnika i włączeniu podgrzewania nie ma napięcia pomiędzy minusem akumulatora a bezpiecznikiem 25A zasilającym dalszą cześć układu podgrzewania. Czy może ktoś się spotkał z podobnym problemem i co jeszcze można by było sprawdzić aby naprawić usterkę? Gdzie w tym aucie znajduję się BUI abym mógł sprawdzić kabel pomiędzy przekaźnikiem a BUI? Pozdrawiam wi-20202e.pdf wi-19216e.pdf wi-19218e.pdf wi-19350e.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...