Dzięki, trochę poczytałem wydaje mi się że wolał bym to naprawić niż sztucznie zatykać wylot czy inne tego typu rozwiązania, i teraz rodzi mi się w głowie kolejne pytanie, auto już swoje lata ma do ASO wolał bym jechać w ostateczności planuje w pierwszej kolejności wymienić rozrząd, pompę wody, świece jeśli będą tego wymagać, oraz oleje, jako że jestem z niewielkiej miejscowości, niestety nie ma tu zbytnio wielu ekspertów w naprawie Subaru, czy znacie jakiś warsztat gdzie są w stanie to wszystko wymienić solidnie = do wystawionego rachunku, moja miejscowość Opoczno przykładowe punkty do Wa-wy z 1h 30 minut 130 km., Łódź 1h 15 minut 97 km., Kielce 1h 10 minut 80 km., Radom 1 godzinka 65 km. Jeśli mógłbym prosić o jakieś sprawdzone warsztaty, gdzie jeśli się umówię od rana przez 8 godzin dadzą radę to ogarnąć?