Jump to content

Dzik44

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

About Dzik44

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    k. Grudziądza
  • Auto
    Forester XT MY16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Subiektywne.. W moim FXT - 92kk do wymiany (myślę że wiosną) są tylko tylne klocki.
  2. To akurat jest mocno subiektywne.., każdy ma inne oczekiwania i przyzwyczajenia, dla mnie akurat są więcej niż ok..
  3. Dzik44

    CVT - awarie

    Tego nie wiem.., ja takich "uszlachetniaczy" na fakturze z wymiany u Sosnowskiego nie mam.., więc pewnie ich nie było, tylko filtr, olej i usługa. No i mój FXT ma trochę mniej (350) Nm niż Twój Outback to i obciążenie CVT też pewnie trochę mniejsze..
  4. Dzik44

    CVT - awarie

    To właśnie miałem nadzieję przeczytać.. Dzięki za rzeczową informację. A swoją drogą chciałoby się żeby CVT w Subaru przy odpowiednich cyklach wymian oleju wytrzymywała trochę więcej niż te 150-160kkm.. Ciekawi mnie czy jest jakiś użytkownik z większym przebiegiem tej skrzyni z silnikiem DIT - jeśli tak to jaki przebieg bez problemów..?
  5. A ja przychylam się do tego co pisał Piotr.., a co do obaw o gwarancję to w instrukcji do mojego FXT jest napisane: "Należy stosować benzynę bezołowiową o liczbie oktanowej co najmniej 95" Więc raczej 98 i 100 też można (a w/g mnie ten zwrot oznacza nawet że jest to wskazane..) bo jest to zgodne z zaleceniami producenta i nie będzie żadnych problemów z gwarancją. U siebie też leję tylko 98 Dynamic na zmianę z 100 V-power Racing i nigdy nie było problemów.
  6. Wstawiłem u siebie te: https://www.sklepledowy.pl/pl/p/Subaru-Forester-IV-Zestaw-oswietlenie-kabiny-LED-Premium-6-zarowek/3527 "ciepły" odcień - 3000 K Świecą jak wściekłe.., aż za bardzo.., ale jak już kupiłem i zmieniłem.. Trochę trzeba poustawiać oryginalne mocowania bo nie do końca są identyczne rozmiary tych LED-ów. Ale do zrobienia.
  7. Dzik44

    CVT - awarie

    Na co dzień jeżdżę służbowym Avensisem z CVT i powiem tak - do miasta i jako "dziadkowy" dupowóz jest wystarczająca, ale przy wyprzedzaniu i dynamicznej jeździe - tragedia.. Dla porównania w FXT mam też CVT i tu jest w każdym przypadku dla mnie super.. No ale to XT..
  8. Karenz.., a fuj, jak możesz jeździć taką patologią..? Sprzedaj czym prędzej póki jeszcze masz co.., bo zaraz się rozsypie.
  9. Dziedzic jesteś wielki...
  10. Wszytko pięknie, tylko parametry i osiągi a co za tym idzie obciążenia tych silników "ciut" się różnią nie sądzisz..? A co za tym idzie możliwość awarii i usterek tych silników też jest zupełnie inna. No ale zawsze możesz sprzedać Forka i zostać tylko przy bezawaryjnej Daci..
  11. W tej sytuacji należy uznać że Dyrekcja SIP podeszła (na obecnym etapie problemu) do tematu jak należy i póki co chwała im za to.. Czekamy z ciekawością na diagnozę i rozwój wypadków.
  12. Nie sprawdzę.., bo zakładam że firma sprzedająca produkty na Allegro nie handluje raczej kradzionymi silnikami.
  13. Zgoda.., jako alternatywę masz ASO i naprawę za 40k. - wybieraj..
  14. A dla mnie ta informacja pozwala zapomnieć jedynie o współpracy z ASO, skoro nowy silnik (z małym przebiegiem) można kupić prawie 6x taniej niż naprawa w ASO. I nadal uważam FXT za super auto które ciężko zastąpić innym..Nie żałuję że go kupiłem i kupiłbym go znowu.. No chyba że ktoś wskaże markę której samochody nigdy nikomu nie uległy awarii.. Chętnie ją poznam... I szczerze współczuję koledze że trafiło to akurat na niego a nie np. na któregoś z wysokich przedstawiciel SIP lub ASO wtedy zapewne problem byłby rozwiązany szybko, sprawnie i "bezkosztowo.."
×
×
  • Create New...