Jump to content

Dzik44

Użytkownik
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Dzik44

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    k. Grudziądza
  • Auto
    Forester XT MY16

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzik44

    E-Boxer

    Jak dla mnie to elektryfikacja samochodów to krótki okres przejściowy, taki jakim były żarówki "energo-oszczędne" (nie mylić z LED..) W Polsce akurat to najmniej ekologiczne rozwiązanie bo te pojazdy jeżdżą w efekcie całego procesu niestety na węgiel.. To się obecnie musi tylko "zwrócić" koncernom i potem "nagle" pojawią się nowe źródła energii.., np. ogniwa wodorowe..
  2. Dzik44

    E-Boxer

    A bierze kolega pod uwagę że są jeszcze w tej "bezobsługowości" koszty stałego serwisowania, regularnego czyszczenia i napraw ewentualnych awarii - np. po gradobiciu, wichury, przerwy w dostawach energii.., itp. A niestety zgodnie z prognozami będzie takich zjawisk coraz więcej a nie mniej..
  3. Dzik44

    CVT - awarie

    Ja swojej żonie zanim kupiłem Forestera to wcześniej kazałem 10 lat jeździć C-RV-ką.., test przeszła pozytywnie i bez szkodowo.. I dopiero teraz Subaru.., a nie tak od razu.. Kolega widać odważny jest.., albo lubi bardzo ten dreszczyk niepewności..
  4. Mój FXT SJ nie bierze nic.., aktualny przebieg ok. 97kkm (olej Motul X-Max 0w-40) - od wymiany do wymiany 8kkm, zero dolewek.
  5. No niestety tak już jest że jeśli decydujemy się na zakup auta które ma kilkanaście lat to będą się pojawiać często koszty napraw a nie tylko bieżącej eksploatacji.. Bez względu na markę auta, bo jeśli ktoś myśli że jak kupi kilkunastoletnie Subaru to będzie miał samochód który się nie psuje to niestety jest w błędzie.. Każdy samochód to skarbonka - mniejsza lub większa, ale stale trzeba do niej dokładać bo inaczej nie pojedzie..
  6. Dobre pytanie.., do tej pory byłem przekonany że w naszych SJ (z CVT) napęd jest stały (na wyświetlaczu w trakcie jazdy tak to jest ukazane..), ale nie permanentny i zblokowany, bo w miarę potrzeb przekazuje więcej "mocy" na przednią lub tylną oś. A X-Mode działa trochę jak "reduktor" w terenówkach.. Może ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie..?
  7. Dzik44

    CVT - awarie

    Pytanie tylko kto dłużej wytrzyma, Ty czy "Grażyna"..
  8. I to jest jakiś pomysł.., chyba tak zrobię jak pojawi się konieczność naprawy albo uzupełnienia klimy w moim FXT. Dzięki.
  9. K.....wa, chore czasy.., za tyle można kupić kompletny zestaw klimatyzacji do domu.. Wymyślili nowy czynnik, 10x droższy od starego , bardziej toksyczny i niebezpieczny i tylko po to żeby "doić" biednego klienta..., bo z ekologią ma to guzik wspólnego.
  10. Jeśli tak to będzie raczej droga sprawa..
  11. Czy po jednym tankowaniu V-Power Racing 100, to może niekoniecznie ale jeśli będziesz tankował to paliwo co 2-3 tankowania to faktycznie efekt jest stały.. Osobiście leję tylko Lotos Dynamic na zmianę z V-power Racing 100 - silnik zawsze pracuje idealnie , i oby jak najdłużej..
  12. Raczej nie zaszkodzi..., może ciut poczyści, ewentualnie będzie tylko efekt placebo..
  13. No to trzeba chyba przyjąć założenie że się go nie wymienia.., chyba że przy okazji rozbierania lub remontu samej skrzyni..
  14. No właśnie o ten mi chodzi.., to uważasz że ten filtr nie wymaga żadnej wymiany bez względu na przebieg auta, np. 150 czy 200kkm..?
  15. Dzik44

    CVT - awarie

    Ja właśnie taki (przebieg i rocznik) kupiłem.., pod długich poszukiwaniach, rozmyślaniach i analizach - dla mnie i mojej żony nie ma nic lepszego.. Często się sprzeczamy kto akurat będzie dziś używał Forka.. Tylko jakoś tak wypada że ja częściej tankuję.. Nie żałuję i po roku wiem że drugi raz zrobiłbym dokładnie tak samo. Także sprzedawaj.., szybko pójdzie i ktoś się będzie bardzo cieszył..
×
×
  • Create New...