Skocz do zawartości

R3P

Nowy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia R3P

0

Reputacja

  1. Podbiję temat, bo mam trochę informacji od serwisu Subaru w Irlandii... Kupiłem właśnie Legacy '07 DOHC w AT i tez mialo wlasnie check engine i liste kodow zwiazanych z układem wdmuchującym czyste powietrze do wydechu [2433 - wys. cisn. na pompie, 0410 - niewlasciwe parametry pracy pompy, 2444 - pompa zalaczona. Te dwa zawory [wymiana jedego to 250€ za zawór plus robocizna] wg Subaru MOŻNA CAŁKOWICIE OLAĆ - to jest ich w miarę oficjalna porada. Chodzi o to, że one działają tylko po samym rozruchu przez pierwsze kilkadziesiąt sekund, wspomagając ogrzewanie silnika i dopalanie spalin - nie mają one żadnego wpływu na jazdę w aucie rozgrzanym ponad minimum - jest to w zasadzie mało komu potrzebny wynalazek. W klimatach wilgotnych lub chłodnych mogą podrdzewieć i się zablokować. Sami powiedzieli mi, że mają kilka aut z tym na obserwacji od lat u swoich klientów i wszystko gra, Tak więc zaoszczędźcie sobie kasę i po prostu to wykasujcie. Często wiąże się to też z uszkodzeniami wtyczek, bądź samych kabli, więc od tego zaczynajcie diagnostykę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...