Skocz do zawartości

legojar

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia legojar

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. legojar

    Katalizatory Tribeca

    Katy nabyte na portalu aukcyjnym na A. Pod hasłem katalizator Tribeca znajdziesz bez problemu - wszystkie oferty to katy jednego producenta. Błąd P0420 miałem więc nie było sensu czekać. A jak to będzie dalej zobaczymy. Tak jak pisałem silnik odżył przyspiesza bez zbędnych redukcji biegów.
  2. legojar

    Katalizatory Tribeca

    Moje katy po 90 tys mil. Strasznie zamulał brak było takiej lekkosci przy ruszaniu. Teraz zestaw naprawczy wstawiony i auto ożyło
  3. Maglownica na regenerację do Częstochowy pojechała kurierem 700 zl kosztowało we wtorek otrzymali paczkę w czwartek był już montaż.
  4. Działa wszystko. Jakiś czas temu robiłem czujnik abs podłaczony komp pokazał błędy zwiazane z abs i klika innych b0101 b0102 b0103 b0104 że wtedy na nie nie zwrocilem uwagi było by bez zbędnych napraw.
  5. Prawdopodobny sprawca foto zrobione bezpośrednio przed kłopotami z klimą. Uszkodzona wiązka izolacja.
  6. Uszkodzone łożysko spowodowało awarie maglownicy i właśnie pojawił się stuk przy skręconych kołach. Macałem drązki kierownicze i na lewym był wyczuwalny wzdłużny luz. To drążek do wymiany guma precz a tu się leje. Może u kolegi tak zle nie jest. Koła skrecic i pomacać czy na drążku luzu nie ma polskie drogi nie raz potrafią zaskoczyć. Gumy stabilizatora w nówce poleciały mi po 10 tys km. Na 140 tys przebiegu i 13 lat gumy wymieniłem 5 razy i łączniki stab 3.
  7. Wstawiona do elektryka dam znać.
  8. Poduszka na MCphersonie tam jest łożysko jak się kończy zaczyna stukać - konsekwencja uszkodzenie maglownicy duży opór przy skręcie. Miałem regenerowałem maglownice poduszki wymieniłem cisza. Wycieku z maglownicy nie było widać dopiero po zdjęciu gumy z drążka popłyneło.
  9. A chłodnica myta delikatnym ciśnieniem
  10. A może czujnik prędkości na skrzyni biegów kiedys mialem taki błąd ale to bylo przy awarii czujnika abs
  11. Czynnik jest jak wentylator pracuje na drugim biegu jest ok. Problem w tym że ten drugi bieg zanika. Dziś jest jutro nima. Masakra jakaś. Elektryka odwołałem bo tydzien było ok. A dziś d.. I dodatkowo zaczął się grzać płyn chłodniczy. Sprężarka na postoju nabija cisnienie coś rozłącza wentylatory na kilka chwil i temp rośnie. Podejrzewam cześć tzw sterownik wentylatorów przylega do chłodnicy takie alu żeberka i z tego wychodzą i wchodzą przewody na wentylatory.
  12. No i zonk - Wentylatory chodzą czynnik jest a na postoju przestaje chłodzić - cisnienie wzrasta na sprężarce - czyżby czujnik ciśnienia?
  13. Od poczatku. W zeszłym roku w czasie upałów słabo chłodzi jadę uzupełnić klimę - zciągnął 570 czynnika niby ok, nabita. Dalej nie chłodzi. Fachowiec zwrócił uwagę że wentylator od strony kierowcy się nie załącza. Wentylator na wierzch silniczek rozłożony przedmuchany syfu okrutnie dużo. pod akumulator chodzi zakładamy. Klima odpalona wentylator dmucha maszyna od klimy podłączona. Chłodzi /ciepło na dworze ok 30/ po 5 minutach sprężarka szarpie sprzęgło rozłącza cisnienie b.wysokie. Diagnoza sprężarka szrot. Zamówiłem używkę bo na urlop trzeba jechać w między czasie wysłałem swoją do regeneracji. Przyszła z alleg.. założona. To samo mechanik mówi g..no kupiłeś. Przyszła sprężarka po regeneracji założona to samo mechanik mówi g...niany zakład. Zmiana mechanika - umyć chłodnicę, kupić zawór rozprężny /było już chłodniej ok 23/ chłodzi. Koniec lata znośny to często nie używałem zimą odparować szyby sobie radzi. Ostatni tydzień jadę chłodzi, stoję na światłach nie chłodzi sprężarka szarpie. Do mechanika na maszynę cisnienie na postoju 30b. Mechanik mówi że nie pracuje drugi bieg wiatraka. Po oczyszczeniu styków pojawił się ten drugi bieg i chłodzi prawilnie. Stojąc na swiatłach słyszę jak wentylatory przyspiesza po ruszeniu zwalnia. Wystarczyło w zeszłym roku styki spryskać i przedmuchać a tak kasy poszło w pytę. Pytałem o ten drugi bieg bo jakoś nie kojarzyłem nie zwróciłem uwagi na pracę wentylatorów i czy faktycznie tam szukać przyczyny.
  14. Tak w tribece jest drugi bieg wentylatorów po oczyszczeniu styków i właczeniu klimy startują niemrawie a po chwili mocno przyspieszają. Klimatyzacja chłodzi na postoju cisnienie na sprężarce wzorcowe. Wcześniej wentylatory pracowały ale powoli. Brak odprowadzenia ciepła i kłopot gotowy.
  15. Pracują dwa wentylatory. Problem jest w tym, że (podłaczone do spręzarki urządzenie do nabijania klimy) wzrasta ciśnienie na sprężarce do 30 bar - brak ujścia ciepła - w czasie jazdy pęd powietrza schładza parownik i jest ok. Na postoju sprężarka pracuje ciśnienie wzrasta i co chwila sprzęgło przerywa pracę sprężarki. Wymieniłem 2 sprężarki i na każdej jest to samo. Poczyściłem styki wentylatora i modułu wiatraka i chodzą jakby szybciej i klima chłodzi na postoju z kratki było nawet 8 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...