Jump to content

Kapsel_21

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Kapsel_21

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No niby racja, najbardziej przeraża mnie chyba ta maska i prawy błotnik, miernik w sumie nie wykrył, żeby lakier był jakiś ponadprzeciętnie gruby, ale mam wątpliwości czy jest on oryginalny. Wygląda to trochę tak jakby pod lakierem wgl nie było podkładu tylko po prostu blacha, która teraz jest zwyczajnie ruda. Wiem, że subaru nie słynie z jakości blach ale nie sądziłem, że aż tak to może wyglądać. Z przodu maski tam gdzie normalnie auta mają odpryski od lakieru jest pełno małych bąbelków...
  2. No ja z Wrocławia a auto okolice Jeleniej
  3. Witam byłem dziś oglądać imprezę ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji odnośnie zakupu i chciałbym się was poradzić. Auto wystawione za 16 tyś Sedan 2007 2.0 LPG Ej204... (Tak wiem o regulacji, ponoć była robiona rok temu) Jest to już drugi taki silnik w tym aucie, podobno wymienił go jeszcze wcześniejszy wlasciciel. Ten obecny ma niby pochodzić z 2009 roku ale nie wiem na ile to prawda. Przejechałem się i ogólne auto przyjemnie się prowadzi, raczej nie mam większych zastrzeżeń, jednak to moja pierwsza styczność z Subaru... Wcześniej oglądałem jedną ale nie jeździłem nią. To co mnie martwi to blacha (zdj) że względu na to udało mi się obniżyć cenę do 14tys. Jednak zastanawiam się czy da rade to jakoś sensownie ogarnąc czy teraz to już bardziej walka z wiatrakami i za jakis czas i tak to wylezie? Co myślicie czy za 14tys warto się w to pakować? Ile może wynieść ogarniecie tego? Czy waszym zdaniem drugi silnik to dużą wada i powód do zmartwień? Raporty nie mówią nic o jakimkolwiek wypadku, auto po prostu nie było garażowane. PS na ostatnim zdjęciu ciężko coś zauważyć ale to prawy tył i jest tam popekana szpachla w takim miejscu jakby coś na auto spadło.
  4. A jak to jest z tymi silnikami EJ20f to jakoś wyjątkowo rzadka odmiana w porównaniu do tych bez wzmocnionych gniazd? Czy raczej nie ma większego problemu że znalezieniem tego silnika? Pytam bo w żadnym ogłoszeniu o sprzedaży, z tych które przeglądałem, nie było wspomniane która to wersja. Zastanawiam się czy ludzie po prostu tego nie piszą, co wydawało by mi się dziwne, bo jednak wzmocnione gniazda to duża zaleta, która może zachęcić ewentualnego kupującego, czy po prostu jest to tak rzadka odmiana silnika i po prostu też ciężko ją znaleźć. (Oprócz tego chcialem zapytać czy ktoś z forum ma LPG z wtryskiem w fazie ciekłej? Taka instalacja jest dość droga ceny podobno od ok 5 tys. się zaczynają ale nie wpływa ona na szybsze wypalanie gniazd i niby potrafi nawet dodać mocy. Ciekaw jestem czy warto w to inwestować i ile faktycznie do Subaru taka zabawka by kosztowała) Ok pytanie o gaz nie ważne znalazłem wątek o tym
  5. Tak widziałem, że ta z filmu już wystawiona na sprzedaż, jednak ja raczej preferuję sedana. Ale muszę się jeszcze zastanowić. Gdzieś wyczcytałem, że w wolnossącym 2.5 170 HP w autach z USA nie trzeba demontować silnika do regulacji a jedynie karoserię z przodu? Z dwojga złego to chyba lepsze. Może to ktoś potwierdzić? Czy to regulacja na śrubki? Może wezmę pod uwagę jeszcze ten silnik. Tylko tam znowu ciężko będzie znaleźć manualą skrzynię... Zawsze jakiś problem :p
  6. Hmm no tak właśnie myślałem, że ten silnik będzie dobrym wyborem. 200 zł to bardzo spoko cena, gdzieś czytałem, że w dohc może to być ok. 2000zł. Szkoda tylko, że przestali montować sohc po drugim fl bo jednak chciałbym możliwie jak najmłodsze auto. Poza tym niezbyt wiele jest w necie egzemplarzy z tą jednostką (przynajmniej w sedanie) a jak już są to mam wrażenie, że ceny wyższe niż w przypadku niektórych dohc 160 KM a i nawet 2.5t chociaż te to pewnie po prostu zwykłe zajeżdżone gruzy. Bardzo mi się z zakupem nie śpieszy może się z czasem coś trafi. Jakby chciał się wypowiedzieć jakiś właściciel 2.0 dohc 160KM to chętnie poczytam.
  7. Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nigdzie konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Zastanawiam się nad zakupem wolnossącej imprezy II. Nie ukrywam, że chciałbym jeździć na LPG. Ponieważ 1.5 wydaje mi się nieco za mały i wyczytałem, że 0-100 robi w ok. 12s a nawet moje obecne, raczej niezbyt sportowe auto, jest żwawsze. skupiam się głównie na silnikach 2.0. Chciałbym poznać orientacyjne ceny serwisowania tych silników. Ile kosztuje regulacja luzów zaworowych, podobno w wersji 125KM wyjmowanie silnika nie jest konieczne? Ile trzeba liczyć za rozrząd, czy jakieś typowe usterki jeśli są? Wiem, że silniki doładowanie miewają problemy z panewkami, czy wolnossaków też to dotyczy? Słyszałem różne rzeczy o trwałości, jedni chwalą inni mówią, że różnie bywa i przy większych przebiegach powoli się wszystko sypie. Widziałem ostatnio na YT test tego auta przez blogomotive (polecam gościa swoją drogą) zgadzacie się z tym co mówi? Podobno silniki 160 KM mają jakieś problemy z czujnikiem spalania stukowego przez co auto traci moc, można się z tym jakoś łatwo i skutecznie uporać? No i jak rozpoznać silnik ze wzmocnionymi gniazdami zaworowymi? Czy jego kod jezt gdzieś w widocznym miejscu? Zastanawiam się też czy, ze względu na nietypowy układ cylindrów, jest jakiś problem ze znalezieniem dobrego mechanika, bo np nie wszyscy chcą się brać za boxera (ciasno pod maską itp.)? Na co ewentualnie zwrócić uwagę przy zakupie? Sorry za grad pytań ale po prostu moje dotychczasowe auto jest mało awaryjne a jego eksploatacja niezbyt droga. Mimo iż jestem zadowolony to po prawie 6 latach użytkowania szukam nowych wrażeń ale niechciałbym doznać jakiegoś wielkiego szoku po przesiadce do Subaru. Pozdrawiam i liczę na pomoc
×
×
  • Create New...