Jump to content

Kapsel_21

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Kapsel_21

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No niby racja, najbardziej przeraża mnie chyba ta maska i prawy błotnik, miernik w sumie nie wykrył, żeby lakier był jakiś ponadprzeciętnie gruby, ale mam wątpliwości czy jest on oryginalny. Wygląda to trochę tak jakby pod lakierem wgl nie było podkładu tylko po prostu blacha, która teraz jest zwyczajnie ruda. Wiem, że subaru nie słynie z jakości blach ale nie sądziłem, że aż tak to może wyglądać. Z przodu maski tam gdzie normalnie auta mają odpryski od lakieru jest pełno małych bąbelków...
  2. No ja z Wrocławia a auto okolice Jeleniej
  3. Witam byłem dziś oglądać imprezę ale nie podjąłem jeszcze ostatecznej decyzji odnośnie zakupu i chciałbym się was poradzić. Auto wystawione za 16 tyś Sedan 2007 2.0 LPG Ej204... (Tak wiem o regulacji, ponoć była robiona rok temu) Jest to już drugi taki silnik w tym aucie, podobno wymienił go jeszcze wcześniejszy wlasciciel. Ten obecny ma niby pochodzić z 2009 roku ale nie wiem na ile to prawda. Przejechałem się i ogólne auto przyjemnie się prowadzi, raczej nie mam większych zastrzeżeń, jednak to moja pierwsza styczność z Subaru... Wcześniej oglądałem jedną ale nie jeździłem nią. To co mnie m
  4. A jak to jest z tymi silnikami EJ20f to jakoś wyjątkowo rzadka odmiana w porównaniu do tych bez wzmocnionych gniazd? Czy raczej nie ma większego problemu że znalezieniem tego silnika? Pytam bo w żadnym ogłoszeniu o sprzedaży, z tych które przeglądałem, nie było wspomniane która to wersja. Zastanawiam się czy ludzie po prostu tego nie piszą, co wydawało by mi się dziwne, bo jednak wzmocnione gniazda to duża zaleta, która może zachęcić ewentualnego kupującego, czy po prostu jest to tak rzadka odmiana silnika i po prostu też ciężko ją znaleźć. (Oprócz tego chcialem zapytać czy k
  5. Tak widziałem, że ta z filmu już wystawiona na sprzedaż, jednak ja raczej preferuję sedana. Ale muszę się jeszcze zastanowić. Gdzieś wyczcytałem, że w wolnossącym 2.5 170 HP w autach z USA nie trzeba demontować silnika do regulacji a jedynie karoserię z przodu? Z dwojga złego to chyba lepsze. Może to ktoś potwierdzić? Czy to regulacja na śrubki? Może wezmę pod uwagę jeszcze ten silnik. Tylko tam znowu ciężko będzie znaleźć manualą skrzynię... Zawsze jakiś problem :p
  6. Hmm no tak właśnie myślałem, że ten silnik będzie dobrym wyborem. 200 zł to bardzo spoko cena, gdzieś czytałem, że w dohc może to być ok. 2000zł. Szkoda tylko, że przestali montować sohc po drugim fl bo jednak chciałbym możliwie jak najmłodsze auto. Poza tym niezbyt wiele jest w necie egzemplarzy z tą jednostką (przynajmniej w sedanie) a jak już są to mam wrażenie, że ceny wyższe niż w przypadku niektórych dohc 160 KM a i nawet 2.5t chociaż te to pewnie po prostu zwykłe zajeżdżone gruzy. Bardzo mi się z zakupem nie śpieszy może się z czasem coś trafi. Jakby chciał się wypowiedzieć jakiś wła
  7. Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem nigdzie konkretnych odpowiedzi na moje pytania. Zastanawiam się nad zakupem wolnossącej imprezy II. Nie ukrywam, że chciałbym jeździć na LPG. Ponieważ 1.5 wydaje mi się nieco za mały i wyczytałem, że 0-100 robi w ok. 12s a nawet moje obecne, raczej niezbyt sportowe auto, jest żwawsze. skupiam się głównie na silnikach 2.0. Chciałbym poznać orientacyjne ceny serwisowania tych silników. Ile kosztuje regulacja luzów zaworowych, podobno w wersji 125KM wyjmowanie silnika nie jest konieczne? Ile trzeba liczyć za rozrząd, czy jakieś typowe usterki j
×
×
  • Create New...