Skocz do zawartości

Erbe1968

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpacie
  • Auto
    Subaru legacy IV

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Erbe1968

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Erbe1968

    Reflektory USA na EU

    Dziękuję za odpowiedzi. Sprawa dotyczy forka MY15. Mój stary legaś IV, to auto z polskiego salonu. Forek jest z US i jest obawa, że reflektory wersji UE mogą nie pasować do np. kształtu maski czy też zderzaka, a to wiązałoby się dalszym brnięciem w kolejne wymiany. Z pewnością wszystkie "za" i "przeciw" należy rozważyć... Reflektory i oświetlenie tylne jest już zmienione pod względem kolorów na wymagane w UE, pozostaje tylko problem asymetryczności świateł - sprawdzone na stacji diagnostycznej - nie spełnia wymogów UE...
  2. Erbe1968

    Reflektory USA na EU

    Wiem, że się przerabia, ale wolałbym firmę z polecenia, a nie pierwszą lepszą. Lampy nie są ksenonowe, nie ma też zamontowanych spryskiwaczy reflektorów więc wymiana na ksenony nie wchodzi w rachubę. Boję się, że zakup EU może nie do końca pasować do wersji nadwozia US, dlatego wolałbym oprzeć się na sprawdzonym warsztacie w okolicy Rzeszowa lub Krakowa.
  3. Erbe1968

    Reflektory USA na EU

    Proszę o pomoc w znalezieniu dobrego warsztatu w okolicy Rzeszowa przerabiającego reflektory przednie z wersji symetryczne na asymetryczne.
  4. Miałem podobny przypadek związany z terkotaniem po odpaleniu silnika. Winny był obluzowany kolektor wydechowy. Gdy był zimny dochodziło terkotanie, po nagrzaniu mała szczelina się prawdopodobnie zmniejszała i terkotanie ustawało...
  5. Jeżdżę legacy 2.0i MY07 w manualu, obecnie 210 tyś km. Do tej pory nic poważnego się nie stało, a mam go już prawie 9 lat (od 2010r.). Jedynie konwersja na jednomasę, co nastąpiło już dawno. Jak ktoś oczekuje osiągów, to powinien zmienić wybór. Natomiast prowadzenie auta, szczególnie zimą i w czasie utrudnionych warunków drogowych spowodowanych deszczem czy śniegiem jest na wysokim poziomie. Bardzo przyjemnie prowadzi się na krętych drogach. Nigdy nie musiałem dolewać oleju pomiędzy przeglądam, a bywało, że w miesiącu 4-8 razy robiłem trasy po kilkaset km i zawsze przekraczałem 200 km/h. Nigdy nie myślałem o zagazowaniu. Spalanie na początku miałem w mieście (KRK) 13.2 l/100, ale z czasem nauczyłem się nim jeździć i zszedłem poniżej 10l./100. W ruchu poza miastowym i nie na autostradzie spokojnie 8.4 - 8.8l/100 - tzw. ruch zgodnie z przepisami. Zawory sprawdzane były w czasie wymiany rozrządu co 100 tys. km. Chciałbym, aby kolejne auto (subaru..?) tak się spisywało jak to i nigdy mnie nie zawiodło... 2.0i to głos rozsądku, 3.0 lub 3.6 to większa przyjemność z jazdy. To moje subiektywne odczucia, ale chciałbym w przyszłości zakupić FXT..., jeśli coś innego mnie nie przekona bardziej do siebie niż subaru obecnie!
  6. Erbe1968

    FORESTER MY14 US

    Dzięki, to byłaby najlepsza informacja odnośnie tego forka. Pozdrawiam Erbe
  7. Erbe1968

    FORESTER MY14 US

    Dziękuję za szybką odpowiedź. Ponieważ forek został zakupiony w rodzinie, to odpisałem VIN i z niego wynika, że auto jest z 2015 roku oraz silnik SOHC. Dziwna pomyłka urzędników dotycząca roku produkcji, bo po VINie widać, że to 2015 (JF2SJAAC6FG498355). Stąd też jeszcze raz ponawiam pytanie, czy w nim jest dwumasa i łańcuch / pasek?
  8. Erbe1968

    FORESTER MY14 US

    Witam, Przeglądam forum SIP od 9 lat, od kiedy kupiłem subaru legacy Zawsze było kopalnią wiedzy. Teraz gdy nie mogę znaleźć info na temat forka z US zwracam się do Was z następującymi pytaniami i proszę o pomoc: Czy forester MY14 2.5i z 6MT, 170KM, USA: silnik ma na pasku, czy na łańcuchu? jeśli ma pasek, a nie łańcuch, to co ile jego zmiana? silnik to SOHC czy DOHC? czy występuje w nim dwumasowe koło zamachowe? czy okresy między przeglądowe pozostają co 15kkm? Proszę o informację, ponieważ na forum znalazłem różne odpowiedzi, które nie są spójne... Wiem, ze występują silniki 2.5i bez turbo z różną mocą (KM) i nie wiem, czy jest to inna wersja silnika, czy drobna modyfikacja? Pozdrawiam RB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...