Skocz do zawartości

Dominik Śliwa

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Myślenice
  • Auto
    Subaru Impreza gt MY99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dominik Śliwa

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam dosyć skomplikowany problem. Do rzeczy, zakupiłem impreze z 99r. która była sprawna, jezdziła bardzo przyzwoicie lecz były słyszalne stuki z głowic wiec postanowiłem je wymienić. Zakupiłem oryginalne zregenerowane głowice do gt 99r. . Przy wymianie okazało sie że w mojej imprezie przy bloku ej205 są założone głowice z legacy 2 z 96r.-98r. Odziwo pasował do nich kolektor ssący z polifta. Tamte głowice pracowały na plastikowych kołach rozrzadu z magnesami na l-in przy czujniku wałka. Musiałem dokupić wszystkie nowe koła rozrządu, czujniki wału i wałka. Dodatkowo zamiast plasikowego koła założyłem oryginalne metalowe z 7 wypustkami. Komputer seria z gt 99r. (Y6). Po złożeniu auta auto nieodpala, nie ma iskry. Brak sygnału z wałka rozrządu. Teraz pytania: Czym się różni sygnał z czujnika przedlifta a polifta 99r. ? Ktoś podobnego przerabiał? Wszystkie elementy układanki zapłonu byly sprawdzone i podmienione. Koło na wale, czujniki, cewka, komputer z immo, wiązka na silniku. Wszystkie przejscia na wiązce do sterownika sprawdzone. Obstawiam że poprzedni wlaściciel musiał coś przepinować do sterownika aby działo na starym kole ale to tylko moja teoria. Chętnie przygarne schemat do gt 99r. (jakieś inne niż te ogólnodostępne na internecie gdyż mijają sie z rzeczywistością chyba że na stronie są źle ofolderowane a ja o tym nie wiem) Porównywałem z jedną wiązką z gt pinologia ta sama lecz u mnie są niektóre inne kolory kabli. Czy ktoś robił podobna modyfikacje i wie co jest pogrzebane? Pozdrawiam.
  2. Witajcie miłośnicy subaru Borykam sie z problemem cykania bądz stukania w silniku ej205 w imprezie gt 99r. Mam ją od niedawna, powoli zaczynam odbudowę autka. Aktualnie ogarniam ją mechanicznie, zrobiony został już kompletny rozrzad, regulacja zaworów, nowe oleje filtry (vavoline 10w60). Poprzedni wlasciciel wrzucil wał z sti, nowe panewki, uszczelki pod glowicami +/- 20 tys km temu. Dzwiek po regulacji zaworów bez zmian, przyspiesza wraz z obrotami , na zimnym minimalnie ciszej. Z lewej strony głosniejsze. Piszę ten temat bo moze komuś sie w przyszlosci przyda taka wiedza. Aktualnie bede jechal na osłuch stetoskopem - dam znac jak uda sie zlokalizować dzwięk. Wrzucam filmik z pracy silnika Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...