Skocz do zawartości

ninjaa5

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ninjaa5

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Przełożyłem cewki i niestety nic to nie zmieniło - dalej pokazują się te same błędy, silnik nierówno pracuje, gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, strasznie czuć paliwem. Nie udało mi się podłączyć przez FreeSSM, wyskakiwał błąd w połączeniu. Mam kabel, który kiedyś zakupiłem z oprogramowaniem SDPROG (czarny kolor). Czy błąd w połączeniu może być spowodowany niewłaściwym kablem diagnostycznym? Gdzieś w domu mam jeszcze kabel niebieski VAG KKL, więc jakby udało mi się go znaleźć to spróbowałbym jeszcze na nim się połączyć.
  2. Okej, dzięki! Dziś spróbuję ogarnąć temat i dam znać co i jak.
  3. Mam kabel OBD2 i jakiś program do oczytywania podstawowych danych z silnika, jednak raczej nie można w nim odczytać korekt paliwowych. Chyba, że jest jakiś darmowy program, za pomocą którego laik taki jak ja może odczytać te korekty
  4. Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobię i dam znać jaki był efekt. Dzięki za odpowiedź. Raczej wykluczyłbym temat zaworów, bo dosyć niedawno były robione (około 25k kilometrów temu), chyba, że robota została spartolona . Około miesiąc temu miałem bardzo podobne objawy, jednak nie wyrzucało żadnego błędu. Wyciągnąłem przepływomierz, przedmuchałem styki i po włożeniu go z powrotem oraz resecie ECU, wszystko było ok. Ogólnie już od jakiegoś czasu miałem wrażenie, że zapłon trochę wypada i być może rzeczywiście winowajcą są cewki.
  5. Witam wszystkich, Pacjent to Subaru Legacy IV 2.0 165KM, 2005 rok produkcji. Auto na wolnych obrotach bardzo nierówno pracuje, jakby nie na wszystkich cylindrach. Będac na postoju i lekko muskając pedał gazu auto przygasa, a przy dojeżdżaniu do ronda/skrzyżowania i wysprzęglaniu, potrafi kompletnie zgasnąć. Powyżej 1,5 tysiąca obrotów auto pracuje już dosyć normalnie, choć czuć, że lekko brakuje mu mocy. Dwa razy pojawił się check engine, po podpięciu auta pod komputer pojawiły się następujące błędy: P0302 - Wypadanie zapłonów, cylinder 2; P0304 - Wypadanie zapłonów, cylinder 4. Na początku wyciągnąłem przepływomierz, przedmuchałem/przeczyściłem styki i przez jakieś 5-10 kilometrów było okej. Później znowu to samo. Na początku wydawało mi się, że problemem jest niesprawny przepływomierz, jednak po podpięciu pod komputer parametry przepływomierza nieznacznie się zmieniają, więc raczej jest sprawny. Świece były dosyć niedawno wymienione, być może problemem są przewody zapłonowe? Byłbym wdzięczny za rady i pomoc w tej sprawie.
  6. Dzięki za odpowiedź. U mnie na pierwszy ogień pójdzie jeszcze sprawdzenie kompresji na cylindrach no i ewentualnie podmienię sondę lambda. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  7. Wyrzucało Ci jakieś błędy po podpięciu do kompa? I od czego mógłby się przestawić rozrząd?
  8. Tak, podobnie EDIT A dokładnie to brzmi tak
  9. Witam wszystkich, Mam problem ze swoim autem. W pewnym momencie samochód zaczął dziwnie pracować na wolnych obrotach na postoju - jakby nie robił na wszystkich cylindrach. Objawy: - trzęsie budą, - po lekkim dotknięciu pedału gazu silnik prawie gaśnie, - występują strzały z wydechu i pluje benzyną, - pracuje jak traktor. Początkowo auto podczas jazdy miało jeszcze jako taką moc jednak po przejechaniu pewnego dystansu samochód znacząco i odczuwalnie stracił tę moc. Wyrzuciło też check engine, po podpięciu do komputera pokazało błąd związany z sondą lambda. Tu rodzi się moje pytanie - czy jeśli byłaby uszkodzona sonda lambda to byłyby widoczne AŻ takie objawy? Poza tym sonda dosyć niedawno została wymieniona. Wczoraj wymieniłem świece zapłonowe, jednak problem nadal jest obecny. Pomyślałem, że może któraś cewka jest uszkodzona ale wydaje mi się, że gdyby tak było to pewnie wyrzuciłoby błąd po podpięciu do komputera. Samochód ogólnie nie bierze oleju, nie kopci na biało czy niebiesko. Zastanawiam się też nad pomiarem ciśnienia sprężania cylindrach jednak powoli zaczynam rozkładać ręce. A może coś już dzieje się z zaworami? Czy możliwe, że to UPG? Dodam, że auto jest wyposażone w instalację LPG, a problem występuję zarówno przy jeździe na benzynie jak i na gazie. Macie jakieś pomysły i sugestie?
  10. Witam wszystkich, nie wiem czy to odpowiedni dział dla tego problemu jednak zaryzykuję. Mam problem dotyczący spalania w Legacy IV, mianowicie chodzi o to, że podczas jazdy na gazie, pobiera mi też benzynę i to niemałe ilości. Myślę, że mogło być to też spowodowane tym, że miałem niesprawną sondę lambda, jednak wczoraj sondę wymieniłem i wydaje się być wszystko ok, zobaczę jak będzie teraz. Czy może być to też wina wtryskiwaczy od gazu?
  11. Witam wszystkich, niedawno stałem się posiadaczem Subaru Legacy IV 2.0 165KM w wersji nadwozia kombi. Mam problem dotyczący bagażnika, mianowicie nie mogę otworzyć go z zewnątrz. Dziś otwierałem go od środka, przepsikałem trochę mechanizm wd40 jednak nic to nie dało. Miał ktoś może podobny problem i wie jak to naprawić? :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...