Skocz do zawartości

Bialymis

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bialymis

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dla sprostowania co z trybem awaryjnym - naprawione. Dopiero nie dawno znalazłem czas który był potrzebny na przeszukanie w pdf'ach "problemu" - który okazał się banalny, a jako, że nie jestem mechanikiem to też tak do końca nie wiedziałem co robiłem. Winowajcą problemu 75 - line pressure duty solenoid - był spalony "dropping resistor" - ustrojstwo w moim bolidzie znajduję się za prawym przednim kielichem kostka 4 pinowa. A prawdopodobna jego nazwa to "subaru forester map boost pressure sensor ( co jest troche zmylne ), o oznaczeniu a15-000r81. W którymś pdf znalazlem, ze powinna być rezystancja między pinami 1/2 na tym ustrojstwie od 9-15 ohm - wychodziło 0, znalazłem jakieś 2 rezystory w domu które dały mi około ~10ohm - i wszystko wróciło do normy. Więc naprawa wyniosła mnie mase czasu przesledzenia strony z powyzszego postu gdzie @ewemarkam można powiedzieć pomógł naprowadzić mnie na trop, za co bardzo dziekuje, no i praktycznie znalezenie rezystora ( koszt kilku zl na allegro ), i włożenie go miedzy piny. tak więc świniak znów odżył. Pozdrawiam
  2. Witam. przepraszam za tak dlugi brak odzewu pomimo bardzo chetnej pomocy z pana strony. Spowodowane jest tym, ze kilka dni pozniej niestety samochod stanal na kobylki i robie blache itp. A niestety to wszystko w wolnych chwilach, po pracy itd. Ew prosze odezwac sie na PW
  3. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje, ale walcze z rudą Dzisiaj jade na garaż i może znajdę chwile czasu by sprawdzić i wasza pomoc nie poszła na marne ! "a górze skrzyni, tylko że Ty masz S-turbo to dostęp będzie utrudniony" Jest mega utrudniony, a na dodatek jeszcze chyba troche instalacji od gazu tam idzie ;/
  4. Witam Samochodem mogę się poruszać, lecz prawdopodobnie tylko używa 3/4? Miernikiem potrafiłby się obsługiwać, a z błędów wynika na 7 długich 5 krótkich, lecz nie mogę teraz listy błędów znaleźć Dziękuję, za bardzo sensowna odpowiedź. I wychodzi na to, że to jest ten sam problem co temat dałeś. Czyli rozumiem skrzynia od dołu do rozebrania, i wymiana ustrojstwa. Nie wiem w jakim stanie olej jest, ale jak cos od razu lać nowy?
  5. Witam. Od niedawna posiadam trupa ( blacha, zawieszenie etc.) którego ktoś chciał zezlomowac bo nie chce mu się robić ;p Którego pokochałem i staram mu dać drugie życie, lecz wszystko w wolnych chwilach. Wracajac... Wczoraj, gdy ruszalem z pod pracy po chwili skrzynia wyskoczyła w tryb awaryjny, i miga power. Co dziwnego jedynie udało mi się ustalić to podczas przekrecenia kluczyka w zapłon słychać jakby "bzzzzzzykanie" jakieś cewki ( pod samochodem wydaje się, że jest to od dołu przy pokrywie od skrzyni biegów/a może trochę wyżej od bocznej lewej strony? ), czy czegoś podobnego. Nawet jeśli na zapłonie dodam lekko gazu, słychać inna "częstotliwość", lecz dźwięk ustaje - no ale wiadomo nadal power przypomina, że niedługo święta i tak cały czas. Chciałem sprawdzić też błędy, poprzez metodę z wrzucanie biegów, dawanie zapłonu, lecz chyba nie do końca coś robię dobrze. Inni też wypisywali, że próbować przy użyciu kostek. Mógłbym prosić o pomoc jak ostatecznie sprawdzić, ew może ktoś ma pomysł co go boli. Subaru Forester sf 2.0 s turbo 1999r 125kw skrzynia automatyczna 4 biegowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...