Skocz do zawartości

marcin.k

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kamień Pomorski
  • Auto
    Subaru Impreza 2.0 160km 2007r. EJ20F

Osiągnięcia marcin.k

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. marcin.k

    Dwumas

    lub z doświadczenia czy w EJ204/F występuje dwumasa?
  2. marcin.k

    Dwumas

    Witam, czy mógłby ktoś rozszyfrować po VIN czy występuje dwumas? JF1GG9LW47G033572 z góry dziękuję Pozdrawiam Marcin
  3. wymienione świece na irydowe. Na gazie zrobiona połowa przebiegu. Dymi i to bardzo, na siwo/biało czasem wystrzeli większa chmurę dymu i śmierdzi jak podkłady kolejowe (takie skojarzenie/odczucie). pytania: 1. Jak sprawdzić przepływomierz? wymontowalem i jest czysty, ale może pozornie. 2. O co chodzi kolego Knurek z OCV? można bardziej opisać temat? 3. Czy gdyby była padnieta lambda nie oznajmił by mi tego check? brak błędów, tylko p0410 nie dotyczące problemu.
  4. 22-25 20181230_195317.mp4 20181230_195317.mp4 20181230_195317.mp4
  5. Witam, pacjent: impreza ej20f 2007r. + lpg problemem jest szarpanie przy różnych obrotach (zarówno na gazie i benz.), nie ma jednego zakresu pojawia się przy energicznym dodawaniu gazu. Pomaga zmiana biegu, przy szarpaniu obroty skaczą. Dodatkowo na trasie 5 bieg 4k obrotów 140km/h i dalej nie idzie. Redukcja, powolne dodawanie gazu i poszło do 160km/h. Spostrzeżenie nie pojawia sie w ogóle przy łagodnym dodawaniu gazu. Ostatnio robiony rozrząd i olej. Przepustnica czyszczona jakieś 3k wstecz. Przepływka czysta, styki wyczyszczone. Nie były robione zawory jednak mechanik nie zalecal z uwagi na niski przebieg (94k), zresztą ich nie słychać. OBD nic nie wskazuje, raz wywalił przy szarpaniu wypadanie zaplonu na 3 cylindrach ( trzymałem gaz w podłodze podczas szarpania) pomigał check i przeszlo. Kąt wyprzedzenia zapłonu w porządku ( na wolnych około 15, jednostajna prędkość 40). Czasem wyskakuje P0410 ale pompa raczej nie ma z tym nic wspólnego. Czytałem trochę forum i jestem świadomy że N/A mają dziwną tendencje do szarpań i muła ale w dole. U mnie najczęściej pojawia się przy 4k czasem jakby odcinalo gaz. Odczuwa się to jakby czkał i chciał rwać do przodu ale przerywa i telepie niesamowicie buda. Jako że subaru to przede wszystkim bezpieczna jazda, z takim problemem nie jest już tak kolorowo. Wyprzedzanie to modły by nie krztusil się akurat w trakcie. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?Proszę o pomoc, choć wiem że to wróżenie z fusów to może ktoś nakieruje działania. Serdecznie dziękuję za odpowiedzi. PS. Szczęśliwego Nowego Roku i bezawaryjnych kilometrów Pozdrawiam
  6. aktualizacja, długo się zbierał ale wykrył ECU. Zajęło to kilka minut, błąd P0301. wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze pytanie, który jest pierwszy? przy aku? czy po drugiej stronie? Jak długo można jeździć z takim błędem/usterką?
  7. niestety interfejs nie potrafi połączyć się z ecu, program Torque Pro. Jakieś sugestie co może być nie tak?
  8. dziękuję za odpowiedzi, a czy wiadomo Wam coś o diagnostyce subaru poprzez łączenie kabelków pod kolumną kierowniczą? Wyczytałem, że połączenie czarnych luźnych kostek i przełączenie kluczyka w pozycję 2 powoduje samoistne wykrycie kodów błędów i "wymrugiwanie" ich przez kontrolke check engine, coś na styl alfabetu morsa (krótkie sygnały- jedności, długie-dziesiątki tzn. --- ... oznacza błąd 33. etc.) Jednakże pod swoją kierownicą znalazłem tylko luźne zielone kabelki (patrz zdjęcie). Czy ktoś ma wiedzę na ten temat i może się nią podzielić? Niepokoi mnie kontrolka zalaczajaca się i gasnaca bez przyczyny tzn. brak odczuwalnego spadku mocy, brak trzęsienia budą, odpala na dotyk, brak niepokojących odgłosów, chodzi jak złoto. Impreza GG ecomatic, 88k przebiegu, Bez sprawdzenia kodu błędu to błądzenie we mgle. Jakaś rada oprócz mechanika (brak dobrego w okolicy) dla fana marki? Czy faktycznie jest możliwość w tym modelu załączenie trybu diagnostycznego? jeśli tak to, które to kabelki? ELM 327 będzie dobry tzn? pewniejszy niż Torque Pro? Różnica w cenie coś odzwierciedla?
  9. Witam wszystkich forumowiczów, z związku z włączającym się check engine średnio co dwa dni planuje zakup interfejsu diagnostycznego do subaraka (Subaru Impreza 2.0 160km 2007r ej20f). Proszę o poradę jaki zakupić w rozsądnej cenie. Czy SDPROG ELM 327 (http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5032597743) jest odpowiednim wyborem? Czy będzie pasował? Jakie pozostałe dane podać abyście mogli pomóc? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...