Jump to content

mmsowinski

Nowy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About mmsowinski

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  1. Przy okazji chińskiego black friday stałem się posiadaczem dedykowanego radia z androidem do mojego Legacy. Niestety mam problem z montażem i nie wiem już czy majfrendy coś pomieszały z przejściówkami i nie dały mi dobrych czy ja nie umiem się uporać z podpięciem. Oryginalnie mam zamontowane radio Panasonic 86201AJ410. Wchodzi do niego 5 wtyczek. Czy wiecie gdzie mogę znaleźć opis, która wtyczka jest za co odpowiedzialna?
  2. Tak więc auto trafiło do Carfit. Co się okazało: - DPF zapchany - pęknięta rura intercoolera (podobno przyczyna problemów z DPF) - poluzowane mocowanie rury od turbiny (razem z rurą od intercoolera powodowały spadek mocy) Rury wymienione i uszczelnione, DPF wymieniony na zamiennik. Po naprawie: - płynniejsza praca silnika - mniejsze spalanie - większa moc jest jedno, ale: pierwsze wypalenie po ok. 100km, a po 350km problem powrócił. Powrót do Carfit, znowu dwa tygodnie czekania. Okazało się, że ponoć zamiennik DPF jest wadliwy, mój stary DPF został w
  3. Jakąś tam myśl ekologiczną mam, ale nie ona jest tutaj najważniejsza. Autem jeżdżę nie tylko po polskich drogach. W Polsce policja bada zadymienie, a sama obecność DPF ich, aż tak bardzo jeszcze nie interesuje. W Austrii za brak DPF jeśli się dobrze orientuje grozi 5000 EUR mandatu plus powrót na lawecie. Raczej nie chciałbym ryzykować. Tak jak pisałem generalnie bierze olej, ale bierze go nierównomiernie. Raz więcej, raz prawie wcale. Przez ostatnie 15 000 km dolałem 1 litr. Jednak wcześniejsze 15 tyś to dolewka 4- 5 litrów 5W30. Ostatnie 2000 km od poziomu minimum przybyło "oleju
  4. Byłem. Auto kupione u nich, po pierwszych 3 latach robione było u nich (w Nowym Sączu i ich oddziale w Tarnowie) wszystko oprócz wszystko oprócz filtrów i olejów. Generalnie zrobili wypalenie z komputera, gdzie problem powrócił po przejechaniu 100 km po czym rozłożyli ręce proponując wymianę DPF (z tego co pamiętam silnik + DPF + sprzęgło) za +/- 15 tysięcy złotych. Z resztą jak pisałem, że auto było w komisie to właśnie w ich komisie. @msi wiesz może jaki nick ma owy forumowicz, który prowadzi serwis w Nowym Sączu? Edit: @msi źle Cię zrozumiałem. Myślałem, że chodzi Ci o ser
  5. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich użytkowników Subaru Posiadam Subaru Legacy Active MY'10 2.0 Diesel 150KM. Auto w rodzinie od nowości, kupione w salonie w Nowym Sączu, obecnie lekko ponad 212 000 km przejechanych kilometrów. I niestety piszę na tym forum szukając pomocy. /krótka historia auta/ Auto kupione w kwietniu 2010, przed pierwszym przeglądem została wgrana aktualizacja oprogramowania zmieniająca zakres niutonometrów. Do ok. 140 000 km auto było używane przez mojego Ojca w 90% w trasie reszta w mieście. Auto nie zaliczyło żadnej poważniejszej
×
×
  • Create New...