Skocz do zawartości

beetrootnose

Nowy
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O beetrootnose

  • Urodziny 14.06.1968

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    kkoźle
  • Auto
    outback 2,5 2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia beetrootnose

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Krótko dla zainteresowanych. Wymieniłem czujnik spalania stukowego. VDC OFF się nie pojawia i auto nie muli w żadnym momencie. Wydaje się, że problem ustąpił.
  2. Wczoraj u elektromechanika po 10 min. postoju odpaliliśmy ponownie i zaświeciły się jednocześnie dwie kontrolki VDC off i Check, na kompie wyskoczył P0328 - błąd czujnika spalania stukowego ... oczywiście zamawiam, mając nadzieję, że wymiana pomoże.
  3. Witajcie , Czy ktoś spotkał się z problemem? Krótka trasa - postój samochodu. Ponowne odpalenie, zapala się VDC off i auto muli na 2/3 mocy, ciężko wchodzi na obroty. Po jakimś czasie (kilka km lub kilka min.) kontrolka gaśnie i moc wraca do normy.Trwa to od kilku m-cy i denerwuje, szczególnie wtedy, gdy trzeba uciec na skrzyżowaniu. Rzeczy być może nie związane z wątkiem, ale je wymienię: nowy katalizator wraz z sondami, świece i przewody również wymienione. dzięki i pzdr Jacek
  4. Dziękuję.Oczywiście zapomniałem dodać że to ATM. Przegrzewanie nie wchodzi w grę, ponieważ VDC wlącza się podczas zapalenia silnika( po kilkunastominutowym postoju), który wcześniej przejechał kilkaset metrów więc nie zdążył się nawet zagrzać...Kontrolka zapala się i gaśnie, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę.czyli przejedzie 2 - 3 km. Kontrolka VDC nie występuje przy rozgrzanym silniku.
  5. ...Krótka trasa/parking - ponowne zapalenie silnika i pojawia się VDC, lekkie zmulenie podczas dodawania gazu, potem ok - gaśnie po kilku minutach jazdy. Czyżby koniec kata? Przebieg 200 tys. Z góry dzięki za sugestie.
  6. Witam, O kilku tyg. mam wrażenie, a raczej jestem pewny że wentylator zbyt często się odzywa. Ostatnio nawet po krótkich 3 - 4 km odcinkach. Na zegarze temperatura ok. Poziom płynu ok. Świeżo (kilka m-cy) po wymianie uszczelek głowicy - a upałów jeszcze nie ma. Dzięki z góry za jakieś sugestie lub diagnozy. Auto nie sprawia żadnych problemów, a użytkuję je od 6 lat (195kkm)
  7. Jeśli jeszcze nie znalazł, daj znać. Posiadam.
  8. Dzięki, pytam bo nieoczekiwanie pojawiły się takie tłumiki do Legaca na naszym rynku... i jeszcze portfel po zakupie takiego nie jest wcale 2 kg lżejszy 8)
  9. beetrootnose, to Legacy o które pytasz to też 2.5 Tak, chodzi o Legacy 2,5...Ale myślę,że końcowe tłumiki są takie same dla 2.5 i 2.0. Pytam, czy pasuje do Outbacka 2.5
  10. Że się podepnę...A tłumik z Legacy 3 (98-03), pasuje do Outbacka 2.5? -- 14 wrz 2011, o 21:38 -- ...Mam też pytanie o katalizator ( w końcu musi upaść - ...160kkm),czyli koszt nowego i czy warto sięgać po jakieś używki, czy inne wynalazki?
  11. Levis, Witam, Ciężko mi porównać model samochodu, który ostatnio użytkowałeś do outbacka 2,5 lub 3,0, ponieważ takim audi nigdy nie podróżowałem.Posiadam outbacka 2,5, 2001r od dwóch lat (ze skórą i automatem:)) i do tej pory omijają mnie jakieś poważniejsze problemy. Z hamulcami, rozrządem nie ma problemu, ceny są ok, jeśli wymieniasz sam - jeszcze lepiej. Ostatnio wymieniałem wszystki łączniki stabilizatorów i gumy (na polskich drogach tylko poduszkowiec daje dłuższy czas radę), wstawiłem oryginały. Dokucza ostatnio poduszka silnika lewa strona, ale poczekam na coś jeszcze, wtedy pojadę i wymienię. Najbardziej kosztowny problem, to wymiana tylnych amortyzatorów samopoziomujących(3500-4000zł komplet- nie ma zamienników)), które u mnie się jeszcze żwawo uginają, ale ich kres pozostaje tajemnicą. Jeśli chodzi o LPG, przejechałem do tej pory 30kkm, spalanie w granicach 11,5-14 L max z dość ciężkim butem. W przypadku gazu wypada co jakiś czas wyregulować zawory koszt w ASO ok 700zł,( mam zamiar na wiosnę tego dokonać ) i częściej wymieniać kable - miałeś gaz to wiesz. Generalnie to wdzięczne, komfortowe auto nie jest demonem prędkości ani przyspieszenia, ale ma inne atuty. Na temat H6 się nie wypowiadam bo nie miałem, może jakiś posiadacz znajdzie czas...pozdr jacek
  12. Nikt tego jeszcze nie napisał, ale podstawowym plusem A/T, jest fakt, że podczas jazdy można bez nerwowych ruchów pieścić pasażerkę, (osiągając dzięki temu niskie spalanie poprzez wolniejszą jazdę), co przy M/T bywa utrudnione :grin:
  13. W mym leciwym obk, check engine świeci się od 25kkm. Na początku kilka razy to kasowałem, w tej chwili w miejscu kontrolki widnieje cm kwadratowy czarnej taśmy izolacyjnej. Z tym, że moc i spalanie jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...