Skocz do zawartości

Hlavi

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hlavi

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Taki update dla osób które zdecydują się na przeróbkę. - Tak jak @artaa mówił również polecam zostawić obudowę filtra tylko sprawdzić oring gdyż ze starości może nie uszczelniać i cały układ będzie tracił ciśnienie. - Tym samym nie polecam zmieniać na wąż paliwowy wraz ze zmianą pompy z wyższym ciśnieniem gdyż może pęknąć, przynajmniej tak było w moim w moim wypadku. - Ja w przeciwieństwie do filmu zostawiłem tłumik paliwa ale może ktoś przetestować jak się bez tego jeździ.
  2. @artaa właśnie oglądam i zrobię tak jak w filmie. Dzięki
  3. Witam serdecznie, generalnie temat filtrów paliwa został mocno przewałkowany i dzięki temu forum wiem który gdzie i co ile wymieniać. Osobiście we własnym leśniku mam w baku jednak jest problem z samą dostępnością tego filtra, stad moje pytanie czy ktoś przerobił układ i wywalił ten z baku a zastapił go puszką pod maską i czy w ogóle taka przeróbka miała by sens? Wydaje się ze wystarczyłoby tylko przedłużyć rurkę z pompy i dodać filtr pod maskę lecz czy miało by to wpływ na osiągi i czy nie kolidowałoby to z czymś. dzieki za odpowiedz Pozdrawiam
  4. Ok jakby ktoś kiedyś trafił na ten wątek to diefenbach miał rację jest chyba osuszacz... trzeba zdjąc zdeżak lub nadkoleaby się do niego dostać i tak jest to skrzynka po prawej stronie samochodu która łączy się z filtrem powietrza, nic strasznego wystarczy pogrzebać i skleić.
  5. Hej, zaglądałem zaglądałem czyściutki, przepustnica też.
  6. @diefenbach Dzięki za odpowiedź, w tym wypadku sam dźwięk dochodzi jakby z zewnątrz, dokładnie jak na filmie.
  7. Witam Od jakiegoś już czasu szukam informacji co jest przyczyną takiego dźwięku który występuje na filmiku, nie występuje w nim mój Forek jest to jedyny skrawek informacji który udało mi się znaleść szukając odpowiedzi na mój problem. Jedyną sugestią która była to że jest to napinacz paska i nie nie jest, nie miałem okazji jeszcze sprawdzić przepływki i jest ona kolejna na liście, ale może ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem. Forester SG 2.0 158KM 2006 PB, nie miał nigdy gazu. Serdecznie dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi lub sugestie. Pozdrawiam
  8. Cześć Wszystkim Od niedawna jestem posiadaczem Forestera 2.0 N/A 158KM z 2006. Jak narazie dość szczęśliwym cieszę się że dołączyłem do grupy Pozdrawiam Marcin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...