Jump to content

furiousmajkel

Nowy
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

About furiousmajkel

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    STI MY05

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czemu mowisz ze to zle miejsce?
  2. Panowie, jakie temperatury na czujniku oleju w podstawie filtra notujecie? Wcześniej miałem 90stopni w czujniku montowanym jak u kolegu powyzej, teraz 98-99 - czujnik w podstawie filtra. Pozdrawiam
  3. Panowie moje turbo VF35 ma peknieta strone goraca... co polecicie zamiast? wazny jest spool od dolu.. czy TD05 16G da rade? Mile widziane 370+
  4. @MaciekK masz jakis sprawdzony patent na turbo do 400KM single scroll? Mam swoja VF35, ale może jest jakaś dobra opcja wrzucić nowe turbo i wtryski w racjonalnej cenie..
  5. chce wycenić elementy z założeniem, że są w dobrym stanie, silnik niebawem zostanie rozebrany i wszystko zostanie poddane sprawdzeniu ja już mam nowy silnik na zamknietym bloku
  6. A czy jestescie w stanie mi jakos pomoc w wycenie czesci z obecnego silnika? zakladajac oczywiscie ze sa w dobrym stanie - glowice - blok - korbowody, tloki, etc. ewentualnie caly kompletny blok z walnieta panewka i walem
  7. Mógłbyś rozwinąć temat minusów strokera? Generalnie z tego co widze to najwięcej silników 2.0 kończy w ten sposób...
  8. Chce uzyskac w miare bezpieczne parametry, ktore pozwola fajnie smigac po torze Raczej bedziensie liczyla charakterystyka jazdy niz moc, max 350KM to mysle i tak super. Myslalem rowniez o zamknieciu bloku... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Cześć, widzę wiele tematów, jednak bez konkretnych odpowiedzi nt. EJ207, głównie Ej255/257.. Niestety (albo stety, zależy jak na to patrzeć ) silnik będzie wymagał remontu, poszła panewka, pytanie jak bardzo, ale to na później. Zastanawiam się w jakim kierunku pójść pod kątem remontu silnika - zakute 2.0, zakuty stroker 2.2 czy może w ogóle nie zakuwać? Auto służy do jazdy weekendowej (ostrzejszej) i wyjazdów na tor (kilka razy w roku), stąd myśle, że chyba lepiej będzie zakuć. Czy ma ktoś może jakies wyceny, liste części, które są potrzebne? Chce to zrobić dobrze, więc myślę o wzmacnianym wale, lepszej pompie oleju etc. I najważniejsze, gdzie to robić? Pierwsze co mi się nasuneło to CARFIT Prośba o pomoc w temacie
  10. Nie ma UltraSR na przod do 5x114,3, zostje tylko ori jesli masz 5x100 to smialo komplet UltraSR mozesz brac
  11. Mam pizza brakes od 5tys w polaczeniu z Hawk HP+ - bardzo dobre tarcze, raz narazie. byl tor i sprawily sie super a czestotliwosc hamowania byla dosyc czesta (Jastrzab) Z tego co rozmawialem z chlopakami z PizzaBrakes (znaja temat produkcji tarczy mysle jak malo kto) to te do WRX /STI spokojnie beda na tor i na co dzien. nie polecam natomiast Hawk HP+ do miasta - strasznie piszcza, fakt ze hamuja pieknie ale piszcza jak pociag... jak sie skoncza biore Mintexy 1151
  12. Pozdrowienia dla szarego STI Hawk z rejkami NE ***** skrecającego przy GUSie w Warszawie na trase łazienkowska Dobrze wychuchana maszyna!
×
×
  • Create New...