Jump to content

STV

Nowy
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About STV

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    3 city
  • Auto
    Forester MY18 2.0 NA man.

Recent Profile Visitors

332 profile views
  1. Tak u mnie wygląda opona (zimówka) 215/65 R16 na oryginalnych felgach Subaru/Enkei z Forestera SH; 16' 5x100, szer 6,5' ET48. Jest dość mocno schowana w nadkolu.
  2. W SJ jest tylko tyle miejsca, że można rozłożyć środkowy podłokietnik. Nie ma go wystarczająco by przewieźć pasażera w sposób bezpieczny czy komfortowy. Ciężko byłoby nawet zapiąć środkowy pas gdyby jednak ktoś tam usiadł. Punkty mocowania Isofix wymuszają taką sytuację - są stosunkowo daleko od drzwi. W przypadku kolizji "od boku" takie foteliki zrobią kanapkę z siedzącego na środku.
  3. STV

    Zamiana reflektorów

    @KedlawLED w SJ wygląda tak jak powyżej, forester z tymi reflektorami ma system SRH (doświetlanie zakrętów). W cennikach była wersja Active i ona miała reflektory halogenowe z dziennym LED - taki jest na twoim zdjęciu.
  4. Pozdrowienia dla Kierownictwa z Forestera "NO..." który to zaparkował obok mnie wczoraj na parkingu w Ikea Gdańsk.
  5. STV

    Temperatura nawiewu

    Wiem że to banalne ale może fakt że klimatyzacja jest 2 strefowa w związku z tym masz wybrane różne ustawienia dla lewej i prawej strefy?
  6. Android 6.0.1 dzisiaj, naprawdę słabo wygląda nawet jeśli jako opcja jest 9.0 przy 2GB ramu to dalej słabo. To jak specyfikacja tabletu/telefonu sprzed ładnych kilku lat. W aukcji jest link do prezentacji i na tym filmiku widać jak zamula. W specyfikacji jest info, że można powiązać 1 telefon. Co w sytuacji gdy 2 użytkownik samochodu jadąc nim będzie chciał używać np zestawu głośnomówiącego? Od nowa pozwiązywać? To niewygodne. Moim zdaniem warto rozważać sprzęt, który będzie miał tuner DAB. Wiem, mało stacji jest obecnie, ale w końcu, może to ruszy na szerszą skalę.
  7. Spodziewany termin to jak sądzę 11 - 14 czerwca 2020, lokalizacja do 01 kwietnia pozostaje dla nas tajemnicą
  8. Ten biały, który poprzednio chciałeś kupić mógł wyglądać podobnie, tyle że po prawej. Dodatkowo ten chyba oberwał z tyłu. Ma szanse jeździć prosto. Jest sens ściągać ze Stanów jakiegoś gniota porozwalanego z każdej strony i tu go składać. To nie są kosmetyczne uszkodzenia.
  9. Samochód wygląda jakby miał uszkodzenie z prawej w miejscu spojenia słupka A, progu, przegrody, może podłużnica i podłoga. Do tego pokrzywiona rama pomocnicza (sanki) i zawieszenie PP. Jakby coś bardzo sztywnego tam się wbiło. Naprawa w tym rejonie wiąże się z demontażem wszystkiego wokół co kosztuje masę pracy i kasy. Na podstawie technologii producenta wychodzi "całka" bo tak liczą ubezpieczyciele na całym świecie. Oczywiście Polak potrafi to naprawić tak, że będzie się opłacało. Foty są zrobione na zasadzie "z tej strony jest cały" dodatkowo może być podszykowany w Stanach na potrzeby giełdy. Pokaż te foty z giełdy mechanikowi, który będzie sprawdzał auto, będzie mu łatwiej szukać ewentualnych błędów w sztuce.
  10. Na przykład tutaj: https://www.instrukcjaobslugipdf.pl/samochody/subaru http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Forester/
  11. Mogę napisać z punktu widzenia "Świeżaków" na zlocie gdyż ten był pierwszym w którym braliśmy udział. Myślę, że szybko udało nam się pokapować co i jak poczynając od czytania itinerera przez mojego pilota, który do późna kolorował oznaczenia trasy tak jak radził Rafał Marton na szkoleniu dla tur-ter a skończywszy na pilnowaniu czasów na PKC. Jedyny problem, który mieliśmy przy natłoku wrażeń związanych z uczestnictwem to znalezienie oznaczenia miejsca zerowania liczników przed wyjazdem na trasę po zakończeniu niektórych prób. Czasem robiliśmy to na czuja bo nie było widać oznaczenia "0,00!" na słupie, drzewku czy czymkolwiek.. Mam nadzieję, że organizacyjnie nie jest to trudne do czytelniejszego oznakowania. Dziękuję Wam wszystkim za wspólnie spędzony czas, organizację i świetną zabawę. Moja ekipa już niecierpliwie odlicza czas do 1 kwietnia 2020...
  12. Mam oryginalną czarną, plastikową taką o jakiej pisał @subarutux dobrze się spisuje i pasuje do samochodu. Moim zdaniem fajnie wygląda. Kawałek folii będzie tańszy i można użyć transparentnej jeśli komuś przeszkadza taki dodatek na zderzaku.
  13. STV

    Geometria forek IV

    Robiłem dzisiaj geometrię u siebie, ale nie mam fotki z pomiaru. Z tego co pamiętam to tył był w negatywie i była to bardziej taka wartość jak u Ciebie dla lewej strony -1,06 i było w czerwonym polu ale diagnosta stwierdził, że ten negatyw tak ma być i jest dobrze. Natomiast zbieżność raczej na 0,00. W moim przypadku przód się rozjechał na rozbieżny lewa strona +0,06 prawa +0,04 i czułem że delikatnie ściąga powyżej 100 km/h - ustawione na 0,00. Co do wyboru modelu to była możliwość zaznaczenia Forestera SJ jako model od 2013 dodatkowo diesel / benzyna. Całkiem możliwe, że było to inne oprogramowanie bo wygląd pulpitu był inny niż na Twoim zdjęciu. Przed pomiarem miałem sprawdzanie na szarpakach czy nie ma luzu. Pozostałych wartości niestety nie pamiętam.
  14. STV

    24 Heures du Mans

    Fajny wyścig, szkoda że w LMP1 wystawiona była tylko fabryczna Toyota i nie miała bezpośredniej konkurencji. Walka w pozostałych klasach to rekompensowała praktycznie do samego końca. Poza tym po raz pierwszy na Le Mans mogliśmy zobaczyć polski team - "Inter Europol Competition" Dojechali sposobem, ale dali radę. A w mediach tylko piłka kopana.....
  15. Mam te maty od dwóch tygodni. + są dosyć sztywne, nie przesuwają się i zakrywają całą powierzchnię wokół nóg - mają taki kształt że zasłonięta jest cała tapicerka dywanowa pod nogami widoczna poniżej linii siedziska. + łatwo posprzątać jak zostanie piach, błoto, woda - nic nie wypłynie bo ranty są naprawdę wysokie. Jedna uwaga, wszelkie płyny będą zachowywały się podczas jazdy jak w dużej misce gdyż nie ma praktycznie żadnego kratkowania jak w gumowych dywanikach, które będzie zatrzymywało przelewanie się. + tył jest w jednym kawałku - zasłania również tunel środkowy. + nie mam problemu z obsługą gazu, sprzęgła i hamulca. +/- pasują tak na 95% (lekko odstają przy listwach progowych - może się ułoży). Prawy przód mógłby być nieco lepiej dopasowany - Jest bardzo wysoki i nie mogę go wsunąć głębiej pod deskę przez co nie pasuje niżej. +/- mam je zbyt krótko by powiedzieć coś o trwałości jak na razie brak oznak zużycia. - krzywo przynitowane wzmocnienie pod pedałami (z pozycji kierowcy i przy wsiadaniu nie widać) - krzywo wszyte czerwone metki producenta - można je odciąć. - poskrzypują podczas kontaktu z podeszwą obuwia i podczas operowania pedałami podczas jazdy (głównie sprzęgło ale gaz również). To chyba największy minus ale daje im szanse, może jak lekko się zmatowieją + inne buty to będzie lepiej. Nie wycinałem otworu pod dźwignie klapki paliwa gdyż na zdjęciach reklamowych pokazują ze mata składa się z 3 warstw. Środkowa to jest biała pianka więc nie ryzykowałem. Odchylam krawędź by pociągnąć za dźwignię; mi to nie przeszkadza. Maty dookoła są obszyte tasiemką, która średnio mi się podoba bo powstał taki wałek ale pasuje kolorystycznie do reszty i jest to wszystko w miarę równo wykonane. Podsumowując: Generalnie są ok - za tą cenę (300 PLN). Super sprawa przy dzieciakach i łatwo ogarnąć brud który zbiera się pod pedałami. W moim przypadku był to główny powód ich zakupu oraz jako alternatywa do dywanów gumowych. W razie czego do oglądnięcia w samochodzie nr 418 na najbliższych Plejadach.
×
×
  • Create New...