Skocz do zawartości

Baldur

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Baldur

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. U mnie dopiero diagnoza postawiona i takie błędy: A jakie koszty + - Ci wyszły? Bo ja się boje że może być konieczna wymiana skrzyni.Będzie to wiadomo po otwarciu/rozebraniu.
  2. Dzięki za zainteresowanie, jestem z województwa lubelskiego i myślę by postawić tu: http://www.sebkar.pl ...o ASO myślałem też a Edwina nie znam :(
  3. Może się trochę źle wyraziłem, chodziło że jak opisałem problem przez telefon (dzieli nas 150 km) to kazali przywieźć auto i to co napisałem wyżej. Ja myślę że każdy warsztat wykorzystując niewiedzę klienta będzie liczył z górnej półki. Np. ten w drugiej rozmowie mówi już od 3 do 8 tys :) Mogę kupić używaną skrzynie za 6 tys lub całą kasę wydać na prawników bo prawdopodobnie wciśnięto mi auto z wadą ukrytą. Sytuacja jest dla mnie dramatyczna: mam zepsuty w miarę nowy samochód, nie wiadomo co tak naprawdę mu dolega, nie wiadomo gdzie go dalej dawać. Mi jest potrzebne auto do jazdy (narazie mi Kolega pożyczył swój, potem na 7 dni dostane z AC a potem nie wiem...) Na daną chwile Outback jeździ ok czyli normalnie, póki nie złapie temperatury, wtedy wywala tryb awaryjny bo gotuje się olej w skrzyni. Próbka oleju spuszczona ze skrzyni jest przepracowana, spalona, czarna ale nie zawiera "opiłków" z elementów skrzyni. Tyle mi mogli sprawdzić u mnie w mieście...
  4. Dokładne kody to już nie pamiętam ale mówili że nieprawidłowe ciśnienie oleju i coś z przekładnią (sprzęgłem) a więc ewidentnie skrzynia. jeśli trzeba dokładnie podam jutro kody. Wstępnie wytypowany warsztat który po rozmowie tel. podejmie się naprawy. Oszacowali koszt około 5-7 tys :(
  5. Błędy z komputera jednak wskazują problem z przekładnią. Jutro będzie sprawdzany olej czy jest czysty i ile go jest.
  6. Jutro będzie skaner, oby się udało "namierzyć" bo gdzieś czytałem że ktoś miał kilka różnych interpretacji tego problemu łącznie z sugestią wyciągania skrzyni
  7. Witam Wszystkich. Pacjent Outback 2011 2,5 CVT. 120 tys km. Do tej pory bez problemów (mam go od czerwca a więc bardzo krótko) ale od jakiegoś czasu przy hamowaniu lekkie szarpanie i gasł silnik - nie zawsze, najczęściej na zimnym silniku. Gdzieś wyczytałem że może przepustnica. Jednak najgorsze stało się wczoraj. Po przejechaniu około 10 km, zauważyłem przy dodawaniu gazu (dynamicznym przyśpieszaniu) inny niż dotychczas dźwięk silnika, jakby taki gwizd. Po kolejnych 5 km zapaliły się taki kontrolki: czerwona: AT OIL TEMP oraz pomarańczowe: Check Engine, ESP (samochodzik w poślizgu) i przekreślone P w kółku do tego migało na wyświetlaczu CRUISE Od razu zatrzymałem auto, sprawdziłem co można było na leśnej drodze i po 15 minutach ruszyłem dalej. Po odpaleniu świeciło się wszystko co wyżej poza AT OIL TEMP. Ta zapaliła się po przejechaniu 5 km... Postanowiłem zakończyć jazdę, wezwałem lawetę i samochód z racji późnej pory i weekendu trafił na parking. Czytam na zagranicznych forach że takie rzeczy się dzieją. Czy ktoś zna taki przypadek lub wie w jakim kierunku należy podjąć działania? Rozumiem, że jazda jest wykluczona w tej sytuacji? Straszono mnie taki scenariuszem przy zakupie tego Subaru z CVT (w sensie że te skrzynie są awaryjne) ale myślałem, że naciesze się dłużej bezproblemową i w miarę bezkosztową jazdą... Poprzednie auto Legacy IV 2,0 w manualu - 6 lat, zero problemów.... Do tego za tydzień zaplanowany i opłacony wyjazd na wakacje Póki co noc nie przespana... Pozdrawiam i z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc,
  8. Witam. Wczoraj wydarzyło mi się to samo (objawy i kontrolki jak w Twoim opisie) , skończyło się lawetą i od poniedziałku muszę gdzieś wstawić auto i zacząć działać. Karol, czy Tobie udało się rozwiązać ten problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...