Skocz do zawartości

Karolik

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Karolik

0

Reputacja

  1. Karolik

    Pytania o wszystko

    Dzięki wielkie za odpowiedzi!!!
  2. Karolik

    Pytania o wszystko

    Od paru lat napalam się na markę Subaru, jak Sebix na BMW, czy Karynę. Zaczerpnąłem trochę wiedzy z różnych filmów, komentarzy, wypowiedzi itd., lecz nadal jestem żółtodziobem. Dlaczego ponawiam pytania, na które mogę znaleźć odpowiedzi na forum? Nie wszystkie linki działają. Zbyt wiele pytań itd. Z góry przepraszam jeśli jestem upierdliwy, czy zbyt leniwy żeby szukać. No to zaczynamy... 1. Forester III benzyna 2l, niezagazowany, manual: a) o co chodzi z tymi silnikami 2.5, czy zostały one "przewiercone" z 2jek do tej pojemności i czy nawet w wolnossakach są problemy z wydmuchującymi się uszczelkami itd.? b) charakterystyka napędu ogólnie, czy jest możliwość zablokowania któregoś z dyfrów, jeśli tak to jak i czy robi to reduktor? c) prawdopodobnie będę nim dość długo jeździł, zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej. A może opłaca się kupić z już założoną? Mam na myśli głównie awaryjność i negatywny wpływ na serducho auta. Gdzie gazować? d) czy potrzebne są jakieś specjalne opony, które mianują się oznaczeniem 4x4? Będę głownie jeździł w średniej wielkości mieście, ale wypady na jakieś bezdroża/ łąki/ polany itp. jak najbardziej wchodzą w grę. Nie planuję nim jeździć ekstremalnie. Przynajmniej nie za często e) gdzie znaleźć sprzedawcę, który mnie nie wykiwa??? Rozumiem, że mam trzymać się z dala od Mirków - handlarzy, szwajcarów i amerykanów? Czy sprowadzić na własną rękę z Niemiec? f) najważniejsze pytanie - gdzie naprawiać? ASO, które zje cały mój portfel? Jakiś ogarnięty mechanik? Nie chcę by ktoś się uczył na moim aucie. g) czy boxer trudny/ drogi jest w naprawie? h) jak dbać o napędy? jakie oleje i gdzie? i) jak sprawdzić samochód przed kupnem? j) czy automat daję radę, a co za tym idzie wiskoza (dobrze mówię, prawda?)? Nie chciałbym każdemu zachwalać legendarnego napędu Subaru i dać doopy na pierwszym śniegu/ błocie/ deszczu k) nie interesują mnie wersje uturbione, tak boję się kosztów Jeśli nie Forek, to: 2)Impreza GH hatchback (wiem - profanacja, ale mnie się podoba, co zrobić) 3)Legacy V 4) XV I. Tychże samochodów dotyczą te same pytania, oczywiście z silnikami 2.0B Z góry dziękuję za wyrozumiałość.
  3. Witam wszystkich serdecznie! Nie, to brzmi zbyt ciepło. Po prostu witam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...