Skocz do zawartości

chikusho

Nowy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chikusho

  • Urodziny 27.09.2000

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Subaru Forester SG
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,elektronika,muzyka,zabawa :D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chikusho

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ale bliżej drzwi czy tunelu ?
  2. Witam Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem subaru forester sh. Z racji ze posiadam wersje active zaplanowałem doposażenie audio w postaci fabrycznego suba i wysokotonówek i o ile przewody do głośników wysokotonowych znalazłem bez problemu to już od subwoofera nie.Czy moja wersja nie posiada instalacji elektrycznej pod subwoofer? Gdzie ten kabelek szukać? Dzięki za odpowiedzi
  3. chikusho

    Forester 2 padł

    Ale raczej się ze mną zgodzicie,że to wygląda bardziej jakby przez coś zwiększyły się opory w układzie rozrządu przez co jechał jeszcze jakiś czas z zmniejszoną mocą i po jakimś czasie pasek nie wytrzymał obciążenia i pękł.Może być nawet tak że któraś z rolek przestała się obracać lub co gorsza coś w układzie głowic.
  4. Lepiej jak najszybciej wymienić panewki,aby nie narobiły więcej roboty :/
  5. chikusho

    Gasnie

    jednej kreski? normalnie z tego co wiem powinno być na drugiej bo pierwsza kreska to ok 350obr
  6. chikusho

    Sprawdzenie nr VIN

    Uważnie przypatrz się temu autu skoro nie ma drugiej tabliczki to mogło być coś kombinowane.Powodzonka
  7. Ja bym kupił taką jaką masz,najmniej przerabiania.
  8. chikusho

    Sprawdzenie nr VIN

    Dziwne ,że nie może bo jest to nabite na tabliczce z pod maską a prawej strony(jak otwierasz maskę) Niestety nie mogę ci powiedzieć czy to ej20f(wyszukiwarka albo nie podaje albo nie znajduje vinu) Auto ma instalacje LPG z wlewem po lewej stronie od klapki wlewu?(duże gniazdo nie M10 pod klapką)
  9. chikusho

    Sprawdzenie nr VIN

    2.0L DOHC z czterobiegowym automatem
  10. Według mnie silnik jest przechłodzony,może to problem z którąś wtyczką(zły kontakt) Z jednej strony reduktor obniża temperaturę,ale znowu spalanie gazu bardziej grzeje,nigdy się nie zastanawiałem w którą strone to bardziej idzie . a temperaturę szybko nabiera czy bardzo powoli?(problem z termostatem)
  11. chikusho

    LPG w Subaru

    U mnie nawiercone są one tak z 5 cm od głowicy pod kątem prostym i ukierunkowane są w stronę do chłodnicy
  12. Tak mi przyszło do głowy jeszcze jedna kwestia,może to nie same wtryski : 1.Kiedy ostatnio wymieniłeś filtr paliwa? 2.Winna może być też pompa paliwa która nie wyrabia normy wydajnościowej przez co mniejsza ilość paliwa tłoczona jest do kolektora dolotowego. 3.Uszkodzenie sondy Lambda która nie daje sygnału o za niskiej dawce
  13. Fordek z Turbo to ok 177Km więc powinien się ładnie zbierać,do Audi TT nie porównuj bo jest lżejsze,mniejsze i FWD Nie zauważyłeś może jakiegoś wycieku przy turbo albo czegoś na niej co mogłoby powodować ten zapach,nawet normalnie w czasie dłuższej jazdy Turbo może się mocniej rozgrzać. Jeżeli to nie to,warto by zainteresować się tymi falującymi obrotami,bo może to oznaczać problem albo z osprzętem elektroniki albo z wtryskami,może kup jakiś środek do czyszczenia układu wtryskowego benzyny(dolewany do paliwa) i zobaczy czy to pomoże. No Panowie z turbawkami,wypowiedzcie się na temat dręczący kolegę. Yanas ma racje, nawet na allegro można znaleźć czytniki na OBD które przesyłają informacje do naszego telefonu za pośrednictwem Bluetooth.Sam muszę sobie takie cudo kupić
  14. a przez OBD nie idzie u Cb sprawdzić ciśnienia doładowania? Turbina jest urządzeniem napędzanym spalinami,więc jeżeli temperatura spalin jest wyższa turbina rozgrzeje się bardziej. Skoro zawory są ok,turbina się przegrzewa, a silnik faluje na obrotach może to oznaczać problem z układem wtryskowym(zbyt uboga mieszanka),jak jest z zbieraniem się twojej subarki?
  15. chikusho

    LPG w Subaru

    Jeżeli chcesz montować LPG w XT,to radziłbym doinwestowanie i zamontowanie przy okazji instalacji lubryfikacji,wydłuży to życie zaworków .Mój Fordek(wolnossące 2.0) ma taką 200k km przebiegu na LPG,zawory i kompresja w stanie BDB. No i od siebie mogę polecić BRC sequent 56,ładnie pracuje i spalanie 10L/100km mi pasuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...